بهترین مرورگر اینترنت برای ویندوز 11

با دائد المزدوجة از آز اینترنتی، حمله برنامه ها کے کے کے به را را کردین کردمی شد تا کردیک را عردنده کنده کند. چندین سال از راه اندازی این مرورگر می گذرد و این باعث شده تا رابط کاربری بهتری برای راه اندازی ایجاد شود.

از آنجایی که زندگی من با اینترنت گره خورده است، بسیار مهم است که مرورگری را انتخاب کنم که از نظر عملکرد و امنیت بهترین باشد. علاوه بر مرورگرهای سنتی، چندین ابزار دیگر در ویندوز 11 وجود دارد که از منابع کمتری استفاده می کنند، مجموعه ای از ابزارهای امنیتی را برای محافظت از هویت کاربر ارائه می دهند و همچنین دارای ویژگی های زیادی برای افزایش رضایت کاربر هستند.

از آنجایی که مردم در حال حاضر بیشتر و بیشتر به ویژگی های مربوط به امنیت و سهولت استفاده علاقه مند هستند، مرورگرهای وب تمام تلاش خود را می کنند تا انتظارات آنها را برآورده کنند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین مرورگرهای وب را بررسی کنیم تا بتوانید خودتان بهترین مرورگر را برای مرور اینترنت انتخاب کنید.

مرورگر موزیلا فایرفاکس

مرورگر موزیلا فایرفاکس

فایرفاکس در سال 2002 راه اندازی شد. این مرورگر در ابتدا به عنوان یک جایگزین سریعتر و کاربرپسند برای اینترنت اکسپلورر عمل کرد. در حالی که فایرفاکس دیگر جایگزین یک مرورگر اینترنتی نیست، اما در طول سال ها سعی کرده است ویژگی های وبگردی خود از جمله «سرعت» و «امنیت» را افزایش دهد تا بتواند با سایر رقبا رقابت کند.

يكي از تعليمات هي حمم فيرفوكس، مجموعة دليمة تعليق تعليق و بكردن كوكي هاي ثلاثي است. این امر خطر تبلیغات هدفمند را از بین می برد و از کسب اطلاعات از طریق وب سایت های دیگر جلوگیری می کند. علاوه بر این، فایرفاکس می تواند پخش خودکار ویدیو را متوقف کند، اتصالات امن با سایت های دیگر را حفظ کند و در نهایت رمزهای عبور شما را به صورت ایمن ذخیره کند تا بتوانید با کلیک یک دکمه از آنها استفاده کنید.

مرورگر مایکروسافت اج

مرورگر مایکروسافت اج

در گیستی مرورگر اینترنت اکسپلورر از پیش ساخته شده در ویندوس بود. اینترنت اکسپلورر مشکلات مختلفی با ویندوز دارد. بنابراین مایکروسافت تصمیم گرفت یک مرورگر جدید بسازد. این مرورگر که با نام مایکروسافت متولد شد، با کرومیوم در موتور جستجو معرفی شد که توانست در سال 2022 به یکی از سریع ترین مرورگرها تبدیل شود.

از آن زمان به بعد Microsoft Browser از راه خود را از Internet Explorer جدا کرد. مرورگر به طور کلی سریع تر، ایمن تر است و رابط کاربری بهتری ارائه می دهد. این ابزار به عنوان یک مرورگر تجاری توسط شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد که توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

مرورگر گوگل کروم گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم

Google Chrome مفتخر است که اولین مرورگر مبتنی بر Chromium است. کروم قبلا تجربه منحصر به فردی را ارائه می کرد زیرا در آن زمان سریعترین و پاسخگوترین مرورگر بود. ابزارهای دیگر نیز برای این کار از موتور کروم استفاده کردند.

با این حال کروم همچنان یک مرورگر منعطف و امن است و امروزه نیز تا حد زیادی در اختیار رقبای خود قرار گرفته است. این ابزار دارای بخش مدیریتی برای ذخیره رمزهای عبور است که به کاربران کمک می کند به راحتی و بدون استرس از آن استفاده کنند تا رمزهای عبور خود را به خاطر بسپارند.

مرورگر Opera GX

مرورگر اپرا

Opera GX به عنوان یک مرورگر برای گیمرها به بازار عرضه شده است. جایگزین نسخه دوست داشتنی اپرا شد که مدتی است وارد بازار شده است و مرورگر واقعی است و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با استفاده از این مرورگر می توانید استفاده از GPU، CPU و RAM را محدود کنید، این ویژگی به این معنی است که سایر برنامه های در حال اجرا در پس زمینه بدون هیچ مشکلی قابل اجرا هستند.

همانطور که گفته می شود این ابزار برای گیمرها ارائه شده است، بنابراین اگر به بازی های رایانه ای علاقه مند هستید، توصیه می کنیم این مرورگر را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *