بهترین قهوه – یک وبلاگ قهوه

بهترین قهوه ویژه ، چگونه انتخاب کنیم؟ آیا همه آنها به دلیل سرگرمی خود استثنایی نیستند؟ چگونه قهوه خود را انتخاب کنیم؟ دانه های این کلاس باید با دقت در زمین انتخاب شوند ، با در نظر گرفتن پیشرفت های انجام شده در زمین ساخته شده و مورد نظر تولید کننده. هنگام انتخاب یک دانه محلی چه معیارهایی باید در نظر گرفته شود؟ ما برخی حکایات در مورد terroir را فاش می کنیم. این محصول به قدری محصولی خاص است که در ارتفاعات و کوه هایی که باور کردن آنها بسیار کم است ، پرورش می یابد. بدون تأخیر بیشتر موفقیت Terroir و اکتشافات کلیدی را کشف کنید.

بهترین قهوه ، منشا آن را انتخاب کنید

برای اینکه بتوانید بهترین قهوه محلی را برای خود انتخاب کنید ، ابتدا باید کشور خود را انتخاب کنید. از آنجا که هر کشوری که قهوه درجه یک تولید می کند دارای آب و هوا و سرزمین و خاک متفاوتی است ، بنابراین طعم نهایی قهوه نیز چنین است. انتخاب مبدا انتخاب شخصیت است. قهوه را می توان صاف ، لذیذ ، تند و غیره توصیف کرد. از قهوه های کاستاریکا مثال بزنید ، بدون شک قهوه های ویژه کاستاریکا در طبع قهوه های شیرین یا لذیذ طبقه بندی می شوند. از طرف دیگر ، برخی از قهوه های آفریقایی ، که خاک های مختلفی دارند (غالباً سنگ آهک) ، می توانند شخصیتی خشمگین به دست دهند. این شخصیت تند اغلب به قهوه های آسیایی نسبت داده می شود که عمدتا روبوستا تولید می کنند.

سازنده بهترین قهوه ویژه را انتخاب می کند

برای انتخاب بهترین قهوه ویژه ، باید سازنده خود را بشناسید. در واقع ، هر تولید کننده روش خاص خود را برای پرورش دارد. برخی از تولیدکنندگان در محیط داخلی و برخی دیگر در فضای باز رشد می کنند. با این حال ، به دلیل گرم شدن کره زمین ، تولید قهوه در فضای باز برای تولید کننده بسیار دشوار است. در حقیقت ، گرما بسیار شدیدتر است ، درختان قهوه با خشکی برگها روبرو می شوند ، که می تواند بر تمام فصل برداشت تأثیر منفی بگذارد. بنابراین اکثریت به فرهنگ درختان متداول متکی هستند که برای محافظت از قهوه ها سایه ای بازی می کنند. همچنین ، این روش رشد برگ ها و رشد گیلاس را کند می کند ، که در نهایت قهوه را بسیار پیچیده و متراکم می کند. به خاطر داشته باشید که توسعه کند قهوه تخصصی باعث افزایش تراکم قهوه و در نتیجه کیفیت بهتر می شود.

این همه چیز در مورد بهترین قهوه خاص نیست

همه می توانند قهوه تخصصی تولید کنند: شما فقط باید در ارتفاع بسیار بالایی قرار داشته باشید تا گیلاس ها را کند کنید ، و یک نوع شناخته شده و مشهور در قهوه Specialty داشته باشید ، اما نه تنها این. در واقع ، یک قهوه terroir مجبور است از طریق یک معاینه تخصصی به نتیجه مطلوب خود برسد. به این ترتیب است که تولیدکنندگان ارزیابی می کنند که آیا قهوه آنها در گروه قهوه terroir طبقه بندی می شود. قهوه با نمره بالاتر از 82+ بلافاصله به عنوان کیفیت بالا طبقه بندی می شود. بنابراین ، کیفیت خود را بررسی کنید!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *