بهترین قهوه های ویژه ، 3 انتخاب روزانه!

بهترین-قهوه-های-ویژه-،-3-انتخاب-روزانه!

بهترین و محبوب ترین قهوه های تخصصی؟ ما 3 بهترین قهوه خاص را برای شما انتخاب کرده ایم ، لوبیای terroir که بیشتر دوستداران قهوه پیچیده از آنها استقبال می کند. در میان 3 مورد علاقه ، جزئیات قهوه Laguna De Ayarza ، Musa Aba Lulesa و دوباره قهوه Eduardo Estrada را پیدا خواهیم کرد. برداشت تازه ، چند روز تفت دادن ، اینها 3 محبوب ترین قهوه های آنی هستند. در واقع ، پیچیدگی های معطر آنها این مسئله را توضیح می دهد: گیلاس های قهوه که در ارتفاع چند هزار متری تولید می شوند ، با سرعت کمتری رشد می کنند ، از گرما محافظت می شوند و با سایه خارق العاده ای همراه هستند. بهترین قهوه های خاص لحظه ای ، بدون تأخیر ، انتخاب ایده آل دانه terroir را که شما را به تولید کننده می رساند ، در یک چشیدن تنها کشف کنید …

بهترین قهوه های ویژه؟ لاگونا دی عیارزا در موقعیت اول.

کافه Laguna terroir از کیفیت کامل شسته شده ، شسته می شود. در اینجا ، هیچ تعاونی وجود ندارد. ما به طور مستقیم در مورد چندین مزارع که دارای فرهنگ و علاقه به غلات محلی هستند صحبت خواهیم کرد. ما کیفیت Pache را در بیش از 1 “2057 متر ارتفاع در سطح دریا تولید می کنیم ، به لطف تغییرات ارتفاع ایده آل آب و هوای کاملاً چشمگیر. هزاران خانواده کوچک تولید کننده در قلب مزرعه Laguna De Ayarza گرد هم آمده اند تا از قهوه لذت ببرند. ما در مورد چندین منطقه مانند والنسیا ، مانزانیلو ، الدورانزو ، لوس آنونوس و ماتانازو و همه اینها ، در قلب منطقه سانتا روزا صحبت خواهیم کرد. این افسانه حتی می گوید فرهنگ قهوه در این کشور از منطقه سانتا روزا آغاز می شد. این مناظر هنوز خانواده های تولیدکننده را گردهم آورده است ، که قهوه را به سبک زندگی و علاقه خود تبدیل کرده اند.

بهترین قهوه های ویژه 2: Musa Aba Lulesa

Musa نام تولید کننده و مالک تعاونی خودش ، Musa است ابا لولسا. این دانه ها از محبوبیت خاصی برخوردارند زیرا از اتیوپی به ما می رسند ، طبق افسانه ، اولین دانه های قهوه از اتیوپی به ما رسیده اند … نظر شما چیست؟ قهوه استثنایی اتیوپی با کیفیت کامل شسته شده ، انواع JARC است ، نوع خاصی که فقط در اتیوپی شناخته می شود. در تیمار شسته شده است که مراقبت از اطراف دانه انجام می شود. تولید در ارتفاع بیش از 2 ’23 در Musa Aba Lulesa انجام می شود. موسی Aba Lulesa در بخش آگارو ویل ، فونتوله کبله ، منطقه گوما واقع شده است. در قلب منطقه Djimma است که موسی بهترین گیلاس های خود را تولید می کند. وسعت مزرعه وی 250 هکتار است. به لطف ارتفاعات زیبای سرسبز کشور ، رایحه غالب قهوه خرما است. قهوه های اتیوپی به دلیل بسیار شکلاتی ، شیرین و میوه ای معروف هستند.


بهترین قهوه های ویژه ، ما فراموش نمی کنیم ادواردو استرادا

بهترین ها مجاز است قهوه های ویژه لحظه ای ، ما به کافه خوشمزه خود ادواردو استرادا اشاره خواهیم کرد. این یک قهوه ویژه استثنایی است که از کلمبیا در مزرعه El Silencio به ما می رسد. قهوه شسته می شود تا بدن ملایم و نت های میوه ای آن بلند شود. Grower Hector Estrada رقم Castillo (تولید شده ترین نوع در کشور) را تولید می کند. در منطقه وسیع Antioquia در یک مزرعه 3.5 هکتاری قرار دارد. مزرعه او کوچک است ، بنابراین او ترجیح می دهد از کل زنجیره در حال رشد قهوه ویژه مراقبت کند. آنها با کمک همسرش تمام تلاش خود را می کنند تا هر فصل قهوه ای با کیفیت تهیه کنند و ما هرگز ناامید نمی شویم … هکتور و همسرش دستگاه پردازش قهوه دارند ، جایی که دانه ها تمیز می شود. برای 000 ساعتها ، اما زن و شوهر این کیفیت را مخفی نگه می دارند. ما از این قهوه به خاطر نتهای ملایمش که یادآور terroir است قدردانی می کنیم.


و شما ، چه بهترین قهوه تخصصی شماست؟

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *