بهترین دستگاه قهوه ساز 2021 ، کدام 3 مورد برتر است؟

بهترین دستگاه قهوه ساز 2021 ، کدام 3 مورد برتر است؟

آیا به دنبال بهترین دستگاه قهوه ساز 2021 هستید؟ ما تمام احتمالات دستگاه های قهوه ، اتوماتیک ، کپسول یا غلاف را برای تعیین 3 بهترین دستگاه قهوه از سال 2021 مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. ما با در نظر گرفتن مشخصات خاص ، مقایسه کیفیت قیمت را ایجاد کردیم. دستگاه های مورد نظر برای ایجاد برترین ها 3. در بین قهوه سازهایی که به عنوان آسیاب اتوماتیک قهوه شما عمل می کنند ، دستگاه هایی با کپسول سازگار Nespresso® * یا حتی دستگاه های قهوه ساز برای غلاف یا سایر دستگاه ها ، نحوه انتخاب ماشین با کیفیت با قیمت مناسب ؟ ما 3 مورد برتر خود را توضیح می دهیم.

بهترین دستگاه قهوه ساز 2021 ، ما معمولاً Delonghi 22.110.SB ، magnifica را پیدا می کنیم

چرا؟ در بین بهترین دستگاه های قهوه ساز 2021 ، ما اغلب مدل Magnifica را از دلونگی می یابیم ، بدون شک به دلیل سیستم 100٪ اتوماتیک آن با آسیاب داخلی ، استفاده از آن را بسیار آسان می کند. دستگاه های قهوه مانند 22.110.SB قدرت زیادی دارند ، اما اندازه کمی دارند و فضای کمی در آشپزخانه را اشغال می کنند. میلزها اغلب آسیاب مخروطی برای سکوت باورنکردنی هنگام استفاده هستند. اکثر قهوه سازها مانند دلونگی قابل برنامه ریزی هستند: شما می توانید قهوه خود را سفارشی کنید و این اغلب یکی از محبوب ترین سفارشی سازی ها برای تهیه سریع قهوه کوچک شماست.

Krups Nespresso® * Inissia Rouge در میان 3 قهوه ساز برتر 2021 قرار دارد

در میان بهترین دستگاه های قهوه ساز 2021 ، تعجب آور نیست که دستگاه کپسول Nespresso® * * با کیفیت قیمت سازگار است. این دستگاه حدود 70 فرانک سوئیس است و بنابراین نیاز به سرمایه گذاری کمتری نسبت به دستگاه قهوه ساز اتوماتیک با آسیاب داخلی دارد. هنوز در عصر دستگاه های کپسول ، پس از 9 دقیقه بی تحرکی خاموش می شود. دستگاه کپسول قهوه با یک پمپ 19 بار ، تمام سیستم های معطر قهوه را با سیستم گرمایش با ترموبلاک تولید می کند که باعث می شود زمان گرم شدن فقط به 25 ثانیه برسد. این نوع دستگاه های کوچک قهوه اندازه بسیار کمی دارند و فضای کمی را در آشپزخانه یا اتاق نشیمن اشغال می کنند: بسیار محرمانه است و طراحی بسیار زیبایی دارد.

Krups Espresso EA8108 ، قهوه ساز کاملاً اتوماتیک!

در میان 3 بهترین دستگاه های قهوه ساز 2021 ، Krups Espresso EA8108 را می یابیم. ما اغلب آن را در بالای بهترین دستگاه قهوه سازی 2021 پیدا می کنیم ، زیرا قهوه عالی را با قیمت پایین درست می کند. قهوه ساز در محدوده قیمتی بین 250 تا 300 CHF است. این یک دستگاه قهوه ساز 100٪ اتوماتیک با دستگاه آسیاب داخلی و بدون گزینه Land است. این یک ظرف 275 گرم قهوه با 1.8 لیتر آب دارد ، به اندازه کافی برای تهیه قهوه خوب در تمام طول روز!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *