بندق برند معدید میکسر صدا + نکات کلیدی

صدای میکسر چیست؟

میکسر صدا ضروری ترین تجهیزات در زمینه صدای زنده و استودیویی است که برای ایجاد تغییرات روی صدا استفاده می شود. ضبط صدا، میکس، پردازش، مدیریت سیگنال و اقدامات تحت تأثیر جزئی ترین وظایفی است که یک میکسر انجام می دهد. مکسر بخرینگر مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی های تخصصی را برای مهندسان صدا فراهم می کند. صدای میکسر در فضاهای مختلف از جمله استودیوهای حرفه ای، رسانه های صوتی و تصویری، مراکز تولید فیلم، سالن های کنسرت، رستوران ها، باشگاه ها، فرودگاه ها، هیئت ها و اماکن مذهبی و غیره استفاده می شود.

تاریخچه مختصر شرکت های بهرینگر

Behringer یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط یک مهندس سوئیسی به نام Ollie Behringer در سال 1989 در آلمان تاسیس شد. بهرینگر مجموعه ای متشکل از شرکت های بین المللی است که در حال حاضر مستقیماً در 10 بازار کیشور حضور دارد و دارای شبکه فروش اینترنتی در 130 کیشور در سراسر جهان است. این شرکت با آن که در اصلی یک کرینا عرمین است در حال شرکت با آن کی در کین شکه می شود.
شرکت بهرینگر، شرکت بهرینگر است که شرکت ولی بهرینگر است که شرکت هی شرکت هی بهرینگر میداس، کلرک تنکیک، بوگرا و ووروتک (شرکت تسورکت تولودی آلینکری) نیز مالک است. در ژوئن 2012، گروه موسیقی همچنین مالک توربو ساند شد که سیستم‌های بلندگوهای حرفه‌ای را طراحی و تولید می‌کند و قبلاً مالک شرکت هارمن بود.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

از جمالة بهرینگر در هوزا صدا می توان به کیں سکول صدا، بلدگو، هدفون، MICROPHONE و… تولید تجهیزات صوتی محدودیتی ندارد و انواع سازها و تجهیزات نورپردازی محدودیتی ندارد. 2000 miladila، oli Behrenger، شرکتی با صفحه و هولدینگ، در گروه فیلیپینگ. این هلدینگ که بعداً به Music Tribe Global Brands تغییر نام داد، برندهای معتبر Maidas و Clark Technique را در دسامبر 2009 خریداری کرد. ता साल 2015 अन हुल्डिंग 13 شرکت فعال در صنعت صدا و موسیقی، از جمله: Midas، Klark Teknik، Behringer، Bugera، Eurocom، Turbosound(وکترونیک)، الـرکونیک گرد هم اماند این برندا تحت هولدین موزیک کروپ بر روی توردیگات آنها اکتر لهد. به عنوان مثال، در سال 2011، Behringer میکسر دیجیتال X32 را معرفی کرد که از پیش تقویت کننده Midas و پردازنده سیگنال تکنیک Clark استفاده می کرد و توانست نظرها را به خود جلب کند. همچنین X32 Digital Mixer برنده جوایز مختلفی شد.

برای دوزویک صورین کرید میکسر صدا کودی کنم؟

می توانید از طریق شماره تماس 05138655300 برای انتخاب میکسر صدا و استفاده از آن با کارشناسان فروشگاه ساند پلاس مشاوره دقیق تر و تخصصی تری دریافت کنید.منتظر شما هستیم.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *