برنامه کلوب را به همراه لینک دانلود نسخه های Android و iPhone بررسی کنید

در این پست ، وب سایت تک تیپ سعی دارد تا نمای کلی تخصصی از نرم افزار Club House را ارائه دهد و لینک های بارگیری نسخه های اندروید و iOS را در اختیارتان قرار دهد.

مدتی است که شاهد بحث های مختلفی درباره یک شبکه اجتماعی جدید در صفحات وب هستیم. این شبکه اجتماعی به نام Club House مبتنی بر مکالمات صوتی است که دلیل اصلی محبوبیت آن است.

برای درک بهتر ویژگی اصلی این برنامه ، تصور کنید که شما در یک گروه مجازی هستید و از پیام های خبری خبری نیست و کاربران این گروه به طور زنده و کاملاً زنده با یکدیگر صحبت می کنند. این به شما کمک می کند تا رابطه بهتری با دیگران داشته باشید و حتی ساعت ها با افراد مشهور صحبت کنید!

برنامه باشگاه و تاریخ معرفی آن

برنامه Android Club House

نرم افزار Club House برای اولین بار در سال 2020 معرفی شد. مبتکران و سازندگان این استارت آپ پاول دیویدسون و روهان ست هستند که بدون شک هرگز باور نکردند که خانه باشگاه می تواند به این محبوبیت دست یابد.

همانطور که در توضیحات اصلی ذکر شد ، چندین اتاق گفتگو در این شبکه اجتماعی وجود دارد که هرکدام دارای یک موضوع خاص هستند. آنچه بسیار تعجب آور است این است که این برنامه در مدت زمان کوتاهی بسیار رشد کرده است. اگر دقت کنید ، ما تاریخ ایجاد و راه اندازی این برنامه را در سال 2020 معرفی کرده ایم. اما اگر به App Store نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که بیش از 30٪ بارگیری های آن از 28 ژانویه 2021 انجام می شود.

این رشد سریع می تواند دلایل زیادی داشته باشد. یکی از دلایل توجه مصرف کنندگان به کلاب خانه ایلان ماسک بود. ایلان ماسک در آخرین کنفرانس خود نام این استارت آپ را ذکر کرد که مورد توجه دیگران نیز قرار گرفت.

نحوه عضویت در یک باشگاه

یکی از مواردی که ممکن است مدتی به ذهن شما خطور کند نحوه ثبت نام و همچنین سیستم عاملی است که از Club House پشتیبانی می کند. در حال حاضر فقط کاربران iOS به این نرم افزار دسترسی دارند و می توانند آن را نصب کنند. این برای برخی افراد نوعی انحصار است.

از طرف دیگر ، به دلیل گرانی آیفون ، برخی از کارشناسان این را نوعی لوکس می دانند!

گفتنی است شرکت آلفا اکتشاف همه این ادعاها و اظهارات را رد کرده و دلیل کمبود نسخه اندروید را محدود بودن زیرساخت ها و منابع عنوان کرده است. با این حال ، در جدیدترین اخباری که در مورد این موضوع شنیده ایم ، نسخه رسمی اندروید و با حذف محدودیت های موجود به زودی در دسترس علاقمندان به این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

با این حال ، برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی ، ابتدا باید نرم افزار اصلی آن را از فروشگاه App Apple بارگیری کنید. جالب اینجاست که برای ادامه ثبت نام نیاز به دعوت نامه وجود دارد. پس از بارگیری Clubhouse نمی توانید مستقیماً ثبت نام کنید ، زیرا فعالیت آن به دعوت سایر کاربران بستگی دارد. اگر دعوت نامه ای برای ثبت نام ندارید ، ممکن است مشخصات شما را وارد کرده و در لیست رزروها قرار بگیریم تا خود نرم افزار در عرض چند روز یا حتی چند ماه پیوند پذیرش را برای شما ارسال کند.

تعداد افراد در هر گروه و موضوعات مورد بحث

در ابتدای عرضه Club House ، اتاق های این شبکه اجتماعی محدودیت هایی داشتند ، به طوری که بیش از 5000 کاربر نمی توانستند از یک اتاق بازدید کنند. اما با گذشت زمان ، به دلیل محبوبیت آن ، سازندگان تصمیم گرفتند این محدودیت ها را بردارند. در هر اتاق می توانید با سایر کاربران به صورت زنده چت کنید. البته باید بگوییم که باز کردن میکروفن و تولید مثل صدا به عهده مدیر اتاق است.

بحث های مختلفی در این رسانه اجتماعی وجود دارد. همه این اتاق ها با توجه به مضامین خود به گروه های مختلفی تقسیم می شوند و محدودیتی در تعداد آنها وجود ندارد.

آیا مکالمات در سرورها ذخیره شده اند؟!

همانطور که در بالا ذکر شد ، اتاق های گفتگو توسط سرپرستان ایجاد می شوند و پس از اتمام بسته می شوند. این نشان می دهد که این اطلاعات ذخیره نشده است. از طرف دیگر ، تیم توسعه امنیت این شبکه اجتماعی را ذکر کردند و اطمینان دادند که هیچ یک از مکالمات ذخیره نمی شود.

لینک دانلود Club House برای اندروید و iOS

کاربران IOS می توانند نرم افزار را از طریق Apple App Store بارگیری کنند. اما همانطور که در توضیحات بالا اشاره کردیم ، هیچ نسخه رسمی برای اندروید منتشر نشده است. اگرچه نسخه های غیررسمی مختلف وب سایت را مشاهده می کنیم ، اما این برنامه ها از امنیت برخوردار نیستند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *