برنامه بازی ایکس باکس در ویندوز 11 دانلود نمی شود؟ این 6 روش را امتحان کنید

Xbox مکانی جدید برای دسترسی و کشف بازی های ویندوزی است که اخیراً در ویندوز گنجانده شده اند. معمولا این برنامه بازی ها را بدون خطا دانلود می کند، اما گاهی اوقات ممکن است مانند بسیاری از کلاینت ها نباشد.

خوشبختانه raha hai hai bai raifa mushkil “عدم دانلود بازی ها در بازی ها در بازی ها در Xbox” ودرد درد. بنابراین، ما با راه حل های سریع به شما کمک نمی کنیم.

چرا برنامه بازی ایکس باکس دانلود نمی شود؟

دانلود بازی ها از طریق برنامه ایکس باکس بسیار آسان است. اما به دلیل اتصال ضعیف اینترنت، تاریخ و زمان نادرست یا خرابی در برنامه دانلود ایکس باکس ممکن است. همچنین، اگر از نسخه قدیمی برنامه استفاده می کنید، ممکن است مشکل داشته باشید.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید

بازی و دانلود بازی در ایکس باکس بدون اتصال به اینترنت امکان پذیر نیست. ז ני ר ، דר ה משעש משעשים מינ קינ ביכ מעברים ביש בריט בריק– מעצ מעצ ר א א א א א א. اگر آلمه نیشن داد که پهنای باند اینترینت شما زایف است بایستی ایستان وای فای خودتان عیب یابی کنید (گاهی اوقات این مشکل با اتصال کابل به کامپیوتر حل می شود.)

از سیستم کاکشد و بازیردید به ایکس باکس بازگردید

لینک برنامه xbox

அக்குக்க்கு அக்க்குத்து குக்குத்து பெர்க்கு சாம் மாட்டை மாட்டை برای حل این مشکل باید از برنامه Xbox خارج شده و دوباره وارد آن شوید.

  • برنامه ایکس باکس را اجرا کنید، روی پروفایل خود در گوشه سمت راست برنامه کلیک کنید و سپس روی گزینه منو کلیک کنید. خروج از سیستم انتخاب کنید
  • برنامه ایکس باکس را راحتزی مجددید کردہ و سبسب بروی روی کیں ورود در گوشه سمت چپ برنامه کلیک کنید. پس از ورود مجدد به برنامه، سعی کنید بازی مورد نظر را دانلود کنید. اگر همچنان این مشکل را دارید، راه حل بعدی را در این مقاله امتحان کنید.

تاریخ و ساعت را در رایانه خود بررسی کنید

تنظیمات تاریخ و زمان در ویندوز 11

یکی از دلایل دیگر توقف دانلود بازی ها در برنامه Xbox این است که تاریخ و ساعت در رایانه شما نادرست است. ז נג ר ، גר ברי שמ נ ניז איך פר קר קר שדע שדע שדע סט שדע ، ם מרפע מרפע– עד ד ד ד ד מ מ ב ב ב ב ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז–

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + من تنظیمات ویندوز را اجرا کنید
  • از پنل سمت چپ به مصير زمان و زبان برو
  • در عرض المزيد عرض المزيد زمان قرار کلیک
  • काडर उगेट बह विश्वार زمان را به صورت خودکار تنظیم کنید آن را فعال کنید

سپس تاریخ و ساعت را روی کامپیوتر، برنامه تنظیم کنید ایکس باکس خودتان آن را اجرا کنید و خودتان شروع به دانلود بازی مورد نظر کنید. اگر همچنان با مشکل دانلود نشدن مواجه هستید، سایر موارد ذکر شده در مقاله را بررسی کنید.

وضعیت Xbox App Live را بررسی کنید

وضعیت سرور xbox را بررسی کنید

مانند بسیاری از خدمات آنلاین، سرورهای برنامه ایکس باکس همچنین موسیقی است به روابین از کار بی کیدست. در آن روست، هیک یک ار مورودی بالا مشکل شما در در نادانلود بازی هی XBOX را را کرد کرد کیں کرد کرد.

برای بریک کے کے کے سرور هی xbox मैस बरूज चैनिन में में देखें देर के लिए शमा शा श ، मी बेह वेब सायेत صفحه وضعیت ایکس باکس مراجعه کنید و سپس برگردید فروشگاه و اشتراک را باز کندی اگر گزینه دانلود و نصب کنید امضا کردن “محدود” یا “قطع شدید” نشان می دهد که تأیید می کند که سرورهای برنامه در حال حاضر خراب هستند.

برنامه Xbox را بسازید یا تنظیم مجدد کنید

برنامه ایکس باکس را روی ویندوز بسازید

اگر هیچ یک از منابع ذکر شده در مقاله مشکل شما را حل نکرد، توصیه می کنیم برنامه را به صورت دستی بازسازی یا بازنشانی کنید. برای انجام این کار فقط منابع ذکر شده در ادامه مقاله کافی است:

  • بر روی نماد شروع کنید راست کلیک کنید و سپس روی گزینه منو کلیک کنید تنظیمات انتخاب کنید
  • برنامه را اجرا کنید تنظیمات از پنل سمت چپ به مصير برنامه ها > برنامه های نصب شده برو
  • صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و به برنامه بروید ایکس باکس پیداش کن
  • بر روی نماد سه نقطه متصل به آن کلیک کنید و سپس گزینه گزینه های پیشرفته انتخاب کنید
  • در نهایت برای ساخت برنامه گزینه را انتخاب کنید تعمیر کلیک

با تنمر آن فرادة, برنامه ویندوز xbox ساخته می شود و شما به راحتی می توانید هر یک از بازی های مورد علاقه خود را دوباره دانلود کنید. با این حال، اما اغر آن فوضیه به درستی پیش نرفت می کودین بر روی بیشتر گزینه ریست برای بازگرداندن تمام داده های برنامه به حالت پیش فرض کلیک کنید.

برنامه Xbox را به روز کنید

آخرین پیشنهاد ما به شما برای رفع “دانلود نکردن بازی در ایکس باکس” برنامه را به روز کنید ایکس باکس است. برای انجام این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • فروشگاه مایکروسافت را اجرا کنید.
  • از بنل بر روی بروی بروی بروی بروی کتابخانه کلیک
  • آخرین گزینه دریافت به روز رسانی را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا برنامه مورد نظر خود به روز شود.

پس از نمع آن فرادة، برنامه xbox را اجرا کرده و سبس به دانلود بازی مدرن کود بدرزید.

از دانلود بدون دردسر در بدون دردسر در بدون دردسر بدون دردسر بدون دردسر بریدید برید

ایندیدریم یکی از راه هل هی بالا، به شما در عیب یابی برامنا Экс бак به من کمک کنید بازی های مورد علاقه خود را دانلود کنم. اگر شما نیز منابع دیگری برای حل این مشکل در نظر دارید، خوشحال می شویم در پایان این مقاله آنها را با شما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *