بدن قهوه را کباب کنید

بدن-قهوه-را-کباب-کنید

برای کباب کردن بدن این است که بدانید چگونه کباب شود. اما ، چگونه باید آن را بو داده؟ علاوه بر این ، بدن واقعاً چیست؟ او نماینده چیست؟ چگونه سفر خود را از لوبیا سبز گرفته تا لوبیای بو داده دنبال کنیم؟ بدن یک قهوه ، چه صاف ، سبک ، قدرتمند یا پر از بدن ، یکی از مهمترین تحلیلهای حسی در جهان لوبیا است. مهمترین چیز ، تماشای پیشرفت آن در مرحله پخت و پز است. چگونه می توان کیفیت بدن قهوه را بهینه کرد؟ ما تاریخچه بدن ، نکات و برخی اسرار به خوبی نگهداری شده را توضیح می دهیم! بگذارید خود را در بدن و عطر قهوه گم کنید.

بدن قهوه چیست؟

بدن انجام می دهد اصطلاح ساده ای برای توضیح نیست در حقیقت ، این احساس سنگینی بر روی کام کاملاً مخلوط با بافت مشروب است. بدن در واقع احساسی است که احساس می شود و مزه ندارد. اصطلاح فیزیکی برای آن وجود ندارد. سوالی که از خود می پرسید این است: آیا احساس نرم یا ماندگار است؟ وقتی بدن مشخص شود ، در کلاس رنگ ، عطر و طعم طبقه بندی می شود.

پس بدن قهوه چگونه ایجاد می شود؟

بدن قهوه قهوه عمدتا از استخراج است. در واقع ، او در این مرحله دگرگونی و آهنگسازی می کند. ذرات قهوه مانند اسیدیته و کافئین و همچنین چربی در زمان دم کردن استخراج می شوند. این همه موضوع علمی است! بدن قهوه هنگام خنک کردن لوبیا ایجاد می شود ، زیرا گرما فشار زیادی در روغن های لوبیا وارد می کند. این مانند پخت نان یا مرغ است: هرچه مدت زمان پخت و پز بیشتر باشد ، تغییرات ظاهری ، طعم ، بو و رایحه بیشتر احساس می شود. سپس در مورد یک مرحله بسیار مهم صحبت خواهیم کرد: مدت زمان بو دادن. هر چه دانه های قهوه هر چه طولانی تر و شدیدتر شود ، بدن شدیدتر و سنگین تر خواهد شد.

بیایید به عقب برگردیم. بدن لوبیا در حالت سبز است؟

قبل از صحبت کردن در مورد روش بو دادن ، اجازه دهید در مورد شکل ظاهری لوبیای قهوه صحبت کنیم وقتی سبز و خام است. پردازش دانه مهمترین مرحله است ، زیرا مقوله طبقه بندی بدن شما را تعیین می کند. قهوه ای که به روش “عسل” درمان می شود بسیار خوشمزه تر خواهد بود ، از جمله هنگام پختن. قهوه ای که به روش “شسته شده” درمان شود ، نت های شدید و اسیدی خوبی به شما می بخشد. و در آخر اینکه ، یک قهوه که به روش طبیعی انجام می شود هنگام طعم دادن ، قدرت زیادی در دهان ایجاد می کند.

قهوه بالاتر از همه برای بدن بو داده شده است قبل از اینکه به دلیل عطرهای زیبا آن را بپزید. قهوه با بدن مناسب قهوه است ، به گفته آنها ، به خوبی متعادل است! از بو دادن بعنوان ابزاری متعادل کننده برای تطبیق طعم ها ، اسیدها و رایحه های طبیعی لوبیا استفاده می شود.

NB: آیا می دانید که سرخ کردن نمونه های کوچک از 100 تا 200 G به روش “واضح” انجام می شود؟ چرا ؟ برای خریداران قهوه سبز ، یک کباب سبک شفافیت زیادی را برای تجزیه و تحلیل به بدن می دهد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *