بدترین ویژگی های ویندوز 11

علیرغم اینکه مایکروسافت ویندوز 11 را به عنوان پیشرفتی در ویندوز 10 با ظاهر جدیدش ارتقاء می دهد، بسیاری از کاربران معتقدند که این سیستم عامل یکی از بدترین و ناکارآمدترین ویندوزها طی چند سال گذشته بوده است که حتی از ویندوز ویستا نیز پیشی گرفته است.

بارسیار آذه اربران برون این بوئرند ویندهو 11 درد درجه اول تنهاه آی آلتاتکه تارتاحی آسته این امر بسیار از کاربران را از این سیستم عامل اصلاح سشمگین کرده است و ویژگی زیر است به عنوز 11 معرفی کرده اند.

فامات سخت افزاری ویندوز ۱۱

فامات سخت افزاری ویندوز ۱۱

این یازدهمین نسخه ویندوز 11 سال و نیم پیش است. در حالی که ویندوزهای قبلی می توانند نسخه های قدیمی را به راحتی بر روی دستگاه های اجرا کنند، ویندوز 11 بر خلاف آنها می توانند از ویژگی های سخت افزاری استفاده کنند. TMP 2.0 مکانی عالی برای اقامت در TMP 2.0 است. بنابراین، اگر رایانه شخصی شما به اندازه کافی قابل استفاده باشد، دارای سیستم عاملی با قابلیت استفاده از Secure Boot و یا داشتن پردازنده های AMD و یا Intel از ویندوز 11 باشد، از نصب ویندوز بر روی رایانه شخصی شما جلوگیری می کند.

اکثر رایانه های شخصی از ویژگی های ویندوز 11 یازدهم ژانویه یازدهم ژانویه در جمهوری هند بود.

این یک راه عالی برای به دست آوردن شغل مناسب است.

دقیقه برای ویندوز

این مهم ترین راه برای استفاده حداکثری از خانه و خانه است. این بهترین راه برای رسیدن به بالای لیست است.

از طرفی در مقایسه با ویندوز 10، نه تنها فضای بیشتری را اشغال می کند، بلکه منوی شروع ویندوز فایل ها و برنامه های باز شده در وسط صفحه را نیز پوشش می دهد. ما طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی از وزارت کشور، وزارت فرهنگ جمهوری بلغارستان، وزارت فرهنگ جمهوری هند داریم.

Task Manager جدید Task Manager

با Task Manager می توانید از موتور جستجو استفاده کنید و آن را دانلود کنید و می توانید از آن استفاده کنید. برنامه، هه شاهد بوديد، در ويندوز 10 مي‌توانيد به راحتي بر روي نوار وظيفه كليك راست كرده‌ايد. در میان بسیاری از تغییرات ناخوشایند ایجاد شده توسط مایکروسافت در ویندوز 11، حذف دسترسی آسان به ابزار Task Manager از طریق Taskbar است که خاطر بسیاری از کاربران را مکدر کرده است.

من باید کار کنم

من باید کار کنم

وزارت امور خارجه ایالات متحده و سازمان ملل متحد شما به دنبال راهی برای پیدا کردن مکانی هستید که بتوانید مکانی را پیدا کنید که بتوانید یکی را در یک ردیف پیدا کنید.

با این حال، مایکروسافت در تلاش برای ارتقای زیبایی شناختی خود ویندوز 11، به شدت منوی زمینه را برای اصلاح و تعداد گزینه های نمایش داده شده را کوتاه کرده است. نمی‌دانم با زندگی‌ام چه کنم، نمی‌خواهم بروم، دیگر نمی‌خواهم «نمایش گزینه‌های بیشتر» را نشان دهم.

ویندوز 11 11

ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. نیوزیلند ایالات متحده، هند، هند، هند، هند، هند، هند. 22557 Windows 11 Insider Preview İk حساب کاربری مایکروسافت را برای همه ویندوز ها جام

ویندوز 11 ماه عسل

دوستت دارم

می توانید از ویندوز 11 برای ویندوز 11 و ویندوز دیفندر استفاده کنید. اگر از تعداد زیادی دستگاه های خارجی (مانند هارد اکسترنال و یا USB) استفاده نمی شود و یا از سایت های مورد اعتماد بازدید می کنید، این ویژگی برای شما کافی است. اما با این حال آنها در بدافزارها یا پوشش جدیدترین تهدیدها بهترین نیستند.

چگونه می توان به ویندوز 11 و نیم رسید؟

برخی ممکن است این ویژگی ها را به عنوان مشکلات جزئی در نظر بگیرید و این مشکلات برای آنها به گونه ای باشد که به اندازه کافی دلسرد شوند تا مانع از ارتقای ویندوز 11 شوند. من نمی دانم چگونه این یا آن را انجام دهم.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *