بخش قلب پس از عفونت Covid-19 بسته شد

بخش-قلب-پس-از-عفونت-covid-19-بسته-شد
عکس: Landspítali

بخش قلب لندسپیتالی پس از تشخیص بیماری COVID توسط بیمار بسته شده است – 14 حدود دویست نفر به دلیل عفونت قرنطینه می شوند. عفونت در طی غربالگری معمول امروز تشخیص داده شد. کلیه پذیرش ها ، مراحل انتخابی و ویزیت های سرپایی به تعویق افتاده است.

Landspítalinn در مورد پرونده اعلامیه زیر را صادر کرده است. در غربالگری معمول یک بیمار برای Covid – 20 در بخش قلب 14 EG Landspítali امشب ، سه شنبه 12 در ژانویه ، مشخص شد که بیمار آلوده است.

مشخص نیست که بیمار مورد نظر چگونه آلوده شده است ، اما مشخص است که بیمار مورد نظر در بخش قلب بستری شده است. فرد مورد نظر اکنون در خانه خود است.

پذیرش در بخش قلب بسته شده است ، اما پذیرش حاد بیماران قلبی در بخشهای بستری دیگر انجام می شود. کلیه اعمال انتخابی و ویزیت های سرپایی فردا چهارشنبه به بخش قلب 01. ژانویه ، به تعویق افتاده است. انتظار می رود در طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت های بخش قلب داشته باشید.

کمیته اپیدمی لندسپیتالی بلافاصله با مدیریت بخش قلب ملاقات کرد و تصمیم گرفته شد اقدامات زیر را انجام دهد: غربالگری همه بیماران 30 ، کلیه کارکنان بخش (حدود دویست نفر) را غربالگری کرده و با نزدیکان تماس بگیرید. این اقدامات ادامه دارد و فردا نیز ادامه خواهد یافت. از آنها اطمینان حاصل خواهد شد که در صورت لزوم تحت غربالگری قرار می گیرند.

رئیس اپیدمیولوژیست در مورد این موضوع مطلع شده است و اکنون در مورد عفونت داخلی و در میان کسانی که به بند متصل هستند به طور مناسب کار می شود.

همیشه خطر ابتلا به آن در همه گیری نظیر Covid وجود دارد – 30 ، این عفونت در بخشهای فردی از این طریق اتفاق می افتد ، حتی اگر بیشترین کنترل عفونت و مراقبت و ایمنی بیشتر از بیماران انجام شود. ده ها و حتی صدها نفر در بیشتر بخشهای بزرگ لندسپیتالی کار می کنند و این افراد همه تا حدودی در جامعه فعال هستند. بخشها همچنین به خدمات گروه بزرگی از بخشهای پشتیبانی بیمارستان نیاز دارند. به همین ترتیب ، دیدارهای خانوادگی تا حدودی مجاز است.

در زیر می توانید اخبار R aboutV درباره این خبر جدی را پیدا کنید.

https://www.ruv.is/frett/ 2021 / 13 / / کووید – 19 – smit-a-hjartadeild-lsh-deildinni-lokad

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *