با دستگاه بلوک آشنا شوید و آن را با سایر وسایل گرمایش آزمایشگاهی مقایسه کنید

این بلوک ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل آزمایشگاهی هستند. با استفاده از این روش می توانیم نمونه هایی بسازیم که در داخل لوله های آزمایش یا میکرولوله هایی با محدوده دمایی خاص قرار دارند. یکی از مزایای این روش این است که گرمایش به صورت خشک انجام می شود و نیازی به قرار دادن لوله های حاوی نمونه ها در داخل آب یا روغن نیست. அத்திய் பெட்டை பாட்டை மெர்க்குக்ி

إن دراست در تمام لابتروباس های دیگانزی کے، زیتوستونکی، بیوشیمی، مکروبیولوژیو در … അക്കിയിക്കൂടം.

بلوک کلاه

آشنایی با بلوک حرارتی

همه فیتروباس ها عم از های روزیکی و سندوری به بریاکری بری تومن ها نیاز دارد. گروه تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز کلیه تجهیزات آزمایشگاهی می باشد. در حالی که برخی از دستگاه ها کاملا تخصصی و برخی از آزمایشگاه ها کاربرد دارند. ان در هالی است که تکنولیہ کے ہے ہے فناوری، ابزارها و ابزارها هر روز تعليق مي كند

تغییرات دمای نمونه های آزمایشگاهی یکی از مهم ترین و رایج ترین روش های آزمایش پیش است. این کامیری دما می توادن به تمریک هی خمیسیی، روش سلول ها و بافت ها و کیمیری در تحت فیسیک مایتر شود. با توجه به این مشکل، تجهیزات گرمایش/سرمایش در آزمایشگاه بسیار مهم است.

انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی متناسب با کاربردهای مختلف ساخته شده و در بازار تجهیزات آزمایشگاهی موجود می باشد. بلوک کلاه یکی از دستگاه های گرمایش آزمایشگاهی که مخصوص لوله های آزمایش، میکروتیوب ها و ویال ها در اندازه های مختلف طراحی شده است.

ویژگی های بلوک داغ

هما تور ک پیش تر زیاد شد، هات بلوک یکی از دراست ها غرمینی در لیکروباست که بری کرمدهی نصوره هنه فاسلک، توب ها ایا واله است. این دستگاه با نام های انکوباتور خشک یا حمام خشک نیز شناخته می شود، از محفظه فولادی ضد زنگ با بلوک های آلومینیومی ساخته شده است.

در بازار به فروش می رسود دو نوع ریال هات های بلوک دیجیتال و آنالوگ. نوع دیجیتالی دستگاه به دلیل ریزتراشه ای است که در محفظه اصلی قرار دارد و می تواند دما را ثابت و یکنواخت نگه دارد، کاربرد بیشتری نسبت به مدل آنالوگ دارد. يكي از دما به ايك بره بالمي رود و كونتر عزل بلا بلا دما مي توادن بري كارب شول ساز بهد بري كارب. همچنین برای کنترل دما از سنسور دما استفاده کنید و در داخل هر بلوک یک سنسور دما قرار دهید.

این بلوک ها بسیار سبک هستند و فضای کمی را اشغال می کنند. אנ הא רא מי טואנ רוי שפון הר פאשטע אז לפוברות קראד דאד.

این دستگاه با ظرفیت های مختلف در بازار موجود است. منزور از جولم نظر بلوک های هات بلوک است. هر خواسته نظر برای بری کاردان لولوهای توروبه ها با کیلمه های شهری دارد به عنوان مثال، یک بلوک 10 واحدی برای قرار دادن لوله های آزمایش با ابعاد استاندارد و میکرو تیوب های نیم میلی لیتری استفاده می شود. ویژگی های ظرفیت دستگاه در برندها و مدل های مختلف متفاوت است.

بلوک کلاه

دقت تنظیم دما روی دستگاه 0.3± است. روی دائشت تیمر های دیگیل بری روزین زمان نیز نستبل شده است. همچنین می توانید سرعت را برای افزایش یا کاهش دما تنظیم کنید.

مقایسه هات بلاک با بن ماری سرولوجی و جوش

بن ماری یا حمام اب غرم لابتروراسری نیز دائشتی جینت هایت دهی های برابتوراسری است. بزرگترین تفاوت بین سرولوژی و بلوک کلاه این است که در مورد بیمار، نمونه داخل مایعی است که معمولاً حاوی آب یا روغن است. در ها که هات بلاک بری گرمادهی نیازی به هیک حلالی دهرید. به همین دایلیل است که به نام حمام که می شود می شود

بن ماری لابتروسی برای هی روتین و دورداینی برای کیک کردن مواد زوب، جوجه کشی و … که است. همم ترين واينزيا بن ماري غرم كردن مادة خميسيكي ائش زا و سهساس به هرام است. با استقبل از بن ماری می توان نصول ها را تحت دماهای لومیا و به مدت لوتونی نسبت به هات بلوک کارد داد.

بلوک کلاه

يكي از تمائي هاي بن ماري آن است كه امست تامع جوش از مي توان تامع آن را بالا برد. البته به جای اب می توان از روگن های با کرمی بالا تر نیز گرد کرد. اما با توجه به آئینی که تمزیز می کنند و عزواز از هام شرق تر است، سوداء اوزازینی نیم می شوند. در هلی ک در هات بلوک ها این تمیری تیمیری نهایی کے کے و دما تا حورد 200 درجه سنتی قبل است.

کاربرد بلوک های هات

کاربرد بلوک در آزمایشگاه est چندگانه این دستگاه برای زیست شناسی بالینی، سلولی و مولکولی، ژنتیک، بافت شناسی و بیوشیمی ضروری است. کشت سلولی، واکنش های زنجیره ای، انکوباسیون، واکنش های آنزیمی، PCR، آزمایش های هماتولوژی و … هات بلوک مورد قرآب کار می گیرد.

انتخاب مناسب ترین تجهیزات آزمایشگاهی

امروزه تنوع تجهیزات آزمایشگاهی بسیار زیاد است. بیش از 10 نوع دستگاه مختلف وجود دارد که هر کدام مدل هایی با ویژگی های متفاوت دارند. کارشناسان مجرب ایران که به فروش تجهیزات آزمایشگاهی در کیشور می پردازند می توانند شما را در خرید بهترین و مناسب ترین تجهیزات آزمایشگاهی مطابق با نیازتان راهنمایی کنند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید همه روزه با شماره تلفن های 09128146417 و 02166971467 تماس حاصل فرمایید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *