افسانه شراب قرمز – Hjartalif.is

مدت هاست که کارشناسان نظرات مختلفی در مورد مفید بودن شراب برای قلب دارند یا خیر.

بسیاری از مردم با انتشار این خبر که شراب قرمز برای همه مفید است ، نه بیشتر برای قلب ، شوکه می شوند. این یک افسانه است زیرا فرقی نمی کند نوشیدنی سفید باشد ، قرمز ، آبجو باشد یا شراب غلیظ.

– تبلیغات-

این در کتاب قلب 411 آمده است ، که مربوط به افسانه های مربوط به قلب است و توسط دو پزشکی که در کلینیک کلیولند ، اوهایو کار می کنند ، نوشته شده است. آنها به اسطوره ها نگاه کردند و فهمیدند چه چیزی در پشت آنها وجود دارد.

شراب قرمز بهتر نیست

دکتر می گوید: “هنگامی که بلند می شوید ، در حقیقت هیچ دلیلی وجود ندارد که شراب قرمز برای قلب بهتر از سایر نوشیدنی های حاوی الکل باشد.” نیسن “با این حال ، شواهدی وجود دارد که مصرف متوسط ​​الکل ، صرف نظر از شرابی که می نوشید – شراب قرمز ، شراب سفید ، آبجو یا شراب غلیظ – می تواند در جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی مفید باشد. این به این دلیل است که الکل باعث افزایش کلسترول خوب HDL می شود.

پارادوکس فرانسه

افسانه یا افسانه شراب قرمز از اصطلاح پارادوکس فرانسوی ناشی می شود که فرانسوی ها علی رغم اینکه چربی زیادی می خورند ، شراب قرمز زیادی می نوشند و ضربان قلب نسبتاً کمی دارند. مردم فکر کردند که این شراب قرمز است که از آنها محافظت می کند.

مطالعه

مطالعات حیوانی کوچکی وجود دارد که نشان می دهد ماده رزرواتول موجود در شراب قرمز به نظر می رسد بر روی موش اثر محافظتی دارد. آنچه که عموم مردم به آن دست نیافتند این بود که محققان هزار برابر بیشتر از انسانهایی که با نوشیدن شراب قرمز دریافت کرده اند ، به موش ها ذخیره دادند و نشان دادن نتایج مشابه در سایر مطالعات امکان پذیر نیست.

محافظت از قلب خیلی طول نمی کشد

– تبلیغات –

به هر حال ، ما برای محافظت از قلب نوشیدن الکل را توصیه نمی کنیم. اما اگر یک یا دو لیوان شراب در روز بنوشید ، بسته به وزن بدن ، می تواند برای قلب مفید باشد. “

مصرف زیاد آن عواقبی دارد

علاوه بر این ، مطالعه جدیدی که مدتی پیش منتشر شد نشان می دهد که مصرف بیش از حد الکل ممکن است خطر بیماری های قلبی عروقی را افزایش دهد. به ازای مصرف هر 12.5 واحد الکل توسط افراد بیش از حد مصرف ، خطر سکته مغزی 14٪ ، فشار خون بالا تهدید کننده زندگی 24٪ ، نارسایی قلبی 9٪ و حمله قلبی 15٪ افزایش می یابد. طبق استانداردهای الكل انگلیس ، توصیه می شود كه افراد بیش از 14 واحد الكل در هفته یا بیش از شش آبجو بزرگ یا هفت لیوان شراب مصرف كنند.

بیورن فاگ

فراموش نکنید که در فیس بوک به ما بپیوندید

تبلیغات

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *