از شیرپوینت برای سازمان ها استفاده کنید

شیرپوینت یک پلتفرم نرم افزاری مبتنی بر وب است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. شیرپوینت برای ذخیره و اشتراک گذاری اطلاعات به صورت مرکزی در یک شبکه، معمولاً اینترانت یا اکسترانت یک سازمان استفاده می شود. شیرپوینت به کاربران این امکان را می دهد که با دسترسی به اینترنت از هر نقطه ای که هستند با یکدیگر همکاری کرده و ایده ها را به اشتراک بگذارند. این امر اتصال، همکاری و انجام کارهای بیشتری را برای مردم آسان تر از تقریباً هر دستگاهی با اتصال به اینترنت می کند.

توصیه می کنم مقاله زیر را بخوانید:

شیرپوینت چیست؟

مایکروسافت شیرپوینت مفید برای تجارت در تمام صنایع. این ابزار در 18 سال گذشته پیشرو در صنعت همکاری و مدیریت اسناد بوده است. پلت فرم بسیار سازگار آن در حال حاضر توسط شرکت ها در تمام صنایع استفاده می شود. به گفته مایکروسافت، شیرپوینت ابزاری پیشرو است که ۷۸ درصد از ۵۰۰ شرکت Fortune از آن برای توسعه قابلیت‌های آنلاین و آفلاین خود استفاده می‌کنند. اما استفاده از شیرپوینت برای سازمان شما چیست؟

شیرپوینت

1- تشویق به همکاری

شیرپوینت این به کارمندان اجازه می دهد تا از طریق یک پورتال مرکزی به طور موثر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این به ویژه برای سازمان هایی با کارمندان از راه دور مفید است. در گذشته، تیم‌های خاصی که روی پروژه‌های خاص یا بخش‌های بسیار خاصی از کسب‌وکار کار می‌کنند، از دسترسی به تمام اطلاعات سازمانی محروم بوده‌اند. شیرپوینت همه کارمندان را متحد می کند و به آنها اجازه می دهد همیشه با یکدیگر تعامل داشته باشند. بنابراین فرهنگ همکاری و خلاقیت را ترویج می کند.

2- اجازه دادن به کارکنان برای تصمیم گیری آگاهانه

شما می توانید پورتال های زنده و تعاملی ایجاد کنید که اطلاعات کسب و کار را از چندین منبع نمایش می دهد. همچنین می توانید از شیرپوینت برای نمایش این داده ها در داشبورد، کارت امتیازی و موارد دیگر استفاده کنید. این به شما امکان می دهد فقط KPI هایی را نشان دهید که برای سلامت کسب و کار شما مهم هستند. مرکز گزارش مرکزی شیرپوینت مکانی را برای مشاهده این داده ها در اختیار کاربران قرار می دهد.

3- به کارها و ایده ها اولویت بدهید

وقتی چندین پروژه برای اجرا دارید، برای سازمان و کل تیم دشوار است که وظایف خود را اولویت بندی کنند. با شیرپوینت می توانید لیستی از وظایف فردی و تیمی ایجاد کنید. پس از تکمیل این لیست، می توانید به راحتی با ابزارهای مختلفی مانند Outlook و Project Professional یکپارچه شوید.

4- اطلاعات حیاتی کسب و کار را به راحتی جمع آوری کنید

فرم های هوشمند شیرپوینت به شما امکان می دهد از طریق یک رابط مرورگر ساده، داده ها را از سهامداران خود جمع آوری کنید. این فرم‌ها تطبیقی ​​هستند و می‌توانند از سادگی، مانند جمع‌آوری اطلاعات/داده‌های اساسی مورد نیاز یک کسب‌وکار، تا کارهای پیچیده مانند مشارکت در فرآیندهای تجاری بزرگ، متغیر باشند.

شیرپوینت

5- فعالیت های تجاری روزانه را ساده کنید

فعالیت‌های روزمره تجاری مانند بررسی و تأیید اسناد، ردیابی موضوعات و جمع‌آوری امضا را به راحتی شروع، پیگیری و گزارش دهید. با شیرپوینت، ادغام هایی با برنامه ها و مرورگرهای ایمیل/وب وجود دارد که تجربه ای آسان و ثابت را به شما می دهد.

6- فعال سازی فضای ابری

شیرپوینت در دو نوع داخلی و آنلاین موجود است. در حالی که شرکت های بزرگتر اغلب ترجیح می دهند مراکز داده داخلی خصوصی داخلی خود را داشته باشند، سایر سازمان ها احتمالاً از شیرپوینت در فضای ابری استفاده بهتری خواهند کرد. در هر دو مورد، سیستم از دیدگاه کاربر نهایی یکسان عمل می کند. کارایی و بهره وری کسب و کار خود را از طریق فناوری های نوآورانه افزایش دهید. شیرپوینت می تواند به سازمان شما کمک کند تا در محیط رقابتی امروزی پیشرفت کند.

7- ارتباط کارکنان با اطلاعات سازمان

شیرپوینت قابلیتی به نام Enterprise Search ارائه می دهد که داده های تجاری و همچنین اطلاعات افراد شرکت را ذخیره می کند. به این ترتیب، می توانید ارتباطات را در سازمان خود با یک اینترانت شیرپوینت ارتقا دهید. این به شما کمک می کند تا به راحتی اطلاعات، افراد و پروژه ها را سازماندهی کنید.

8- تامین امنیت بیشتر

تمامی بخش های سازمان در تمامی بخش ها بر تدابیر امنیتی پیشرفته در خصوص اشتراک گذاری اطلاعات تاکید دارند. هنگام کار با صنایع مختلف، باید از الزامات ایمنی و دستورالعمل های نظارتی پیروی کنید. هنگام استفاده از شیرپوینت لازم نیست نگران امنیت باشید. می توانید بدون هیچ نگرانی با سایر اعضای تیم کار کنید و اسناد را در داخل یا خارج از سازمان به اشتراک بگذارید.

شیرپوینت

9- یک تجربه کاربری قوی ارائه دهید

یکی دیگر از کاربردهای مهم شیرپوینت این است که تجربه کاربری را ساده می کند تا افراد بتوانند با داده ها، محتوا و فرآیندهای تجاری تعامل داشته باشند. علاوه بر این، یکپارچه سازی دقیق برنامه ها، فعالیت های روزانه مانند بررسی اسناد و عیب یابی را آسان تر از همیشه می کند.

شیرپوینت یکی از پرکاربردترین پلتفرم ها برای همکاری با اسناد با ارائه ویژگی های شگفت انگیز به کاربران مکانی برای خود ایجاد کرده است. ما امیدواریم که این مزایای شیرپوینت به اندازه کافی قوی باشد تا بتوانیم شیرپوینت را در سازمان خود پیاده سازی کنیم. همچنین می‌توانید شیرپوینت خود را با پارتیشن‌های وب شیرپوینت، پلاگین‌ها و برنامه‌های آنلاین مانند KWizCom Forms، Sharepoint Calendar، منوی کشویی Sharepoint Cascading و موارد دیگر ادغام کنید. برای بهتر مدیریت اسناد در سازمان شما، توصیه می کنم از شیرپوینت استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *