آیا Ket jkv روی بدن تأثیر می گذارد؟

این غذای کم کربوهیدرات نیست!

اگر درباره رژیم کم کربوهیدرات و آنچه می تواند برای سلامتی شما ایجاد کند تعجب کرده اید ، ادامه مطلب را بخوانید. Axel F. Sigursson Hjartalknir وب سایت را نگهداری می کندmataraedi.is است و در این ستون او در مورد اثرات اصلی سلامتی در رژیم غذایی با کربوهیدرات کم صحبت می کند ، اما باید توجه داشت که این رژیم برای همه مناسب نیست ، بلکه برای شخصی است که پاسخ خوبی دارد.

اگر خیلی جوان هستید و / یا اضافه وزن دارید ، ممکن است اختلال متابولیک داشته باشید. این امر با افزایش خطر بیماری های قلبی و دیابت و همچنین دیابت نوع 2 همراه است. در این موارد ، رژیم کم کربوهیدرات می تواند مفید باشد.

بیایید بگوییم شما خیلی جوان هستید و روی پاهای خود قرار گرفته اید و می خواهید رژیم لاغری را برای کاهش وزن و بهبود سلامتی خود امتحان کنید. شما باید تمام شکر فرآوری شده را برش دهید. حلزون و نوشابه در سراسر قفسه خوابیده است غذاهای غنی از کربوهیدرات کمتر مانند سیب زمینی ، نان ، غلات ، ماکارونی و برنج نیز باید مصرف شوند. تنها کربوهیدرات هایی که باید مصرف شوند دو سبزیجات و میوه ها هستند که مقدار کمی برای اولین بار هستند. برای اینکه بدن شما انرژی داشته باشد ، باید چربی دریافتی خود را افزایش دهید. بهتر است محصولات لبنی چرب و پنیرها ، و همچنین سایر چربی های سالم از فنجان و گیاهان را سوراخ کنید. Kjri lfuolu مصرف می کند و ماهی های فتیش را سوراخ می کند. ما همچنین از چربی های اشباع نشده و غیر اشباع سالم استفاده می کنیم. تخم مرغ انتخاب خوبی است. از محصولات کم چرب اجتناب کنید ما اغلب حاوی قند اشباع هستیم. مواد غذایی را با دقت بخوانید و از محصولی که بیش از 4 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم دارد ، خودداری کنید. در مورد کربوهیدرات های سالم ، این رشد را افزایش می دهد و سعی در یافتن مقدار روزانه کربوهیدرات قابل مصرف و جوان سازی دارد.

قبل از انجام تغییرات فوق ، با پزشک ، پرستار یا متخصص دیگر خود مشورت کنید. به عنوان مثال ، کمبود آب بدن معمولاً خیلی زود است و شما باید مایعات زیادی بنوشید و گاهی مایعات کافی بنوشید. قبل از شروع اجازه دهید ذغال اخته و زغال اخته ذوب شوند. a با یک blprufu ساخته می شود. سپس می توان این اندازه گیری ها را بعد از 3-6 ماه تکرار کرد تا بررسی کند که آیا مقادیر تغییر کرده است یا خیر.

چرا مجبور شدید بجنگید؟ اگر این غذا را اختصاص دهید چه تغییراتی در سلامتی ایجاد خواهد شد؟ در زیر من دو اثر مثبت را که یک رژیم کم کربوهیدرات می تواند داشته باشد خلاصه کردم. این خلاصه بر اساس نتایج مطالعات علمی متعدد است. به یاد داشته باشید که پاسخ فردی است و ممکن است م workثر نباشد ، زیرا همه این موارد در مورد شما صدق می کند. همچنین به یاد داشته باشید که این دو سال فقط مربوط به کسانی است که چاقی ، چاقی و / یا اختلالات متابولیکی را فراموش می کنند.

1. به احتمال زیاد وزن کم خواهید کردتعدادی از مطالعات و تجربه گسترده نشان می دهد که بیشتر افراد مقدار قابل توجهی کربوهیدرات از دست می دهند. میزان کاهش وزن متفاوت است. این امر از جمله موارد دیگر به این بستگی دارد که شروع به کاهش کربوهیدرات ها دشوار است.

2. قند خون بالاتعدادی از مطالعات نشان داده اند که تأثیر کربوهیدرات های کم کربوهیدرات قند است. در صورت ابتلا به دیابت یا پیش ماده آن ، این مسئله می تواند بسیار مهم باشد.

3. Blrstingur lkkar. این تاول یکی از قوی ترین دلایل ایجاد بیماری های قلبی و قلبی است. بسیاری از مطالعات کاهش تعداد افرادی را که از یک فیدر مخصوص کربوهیدرات استفاده می کنند نشان می دهد.

4.rglserar bli lkka. صدای بلندrglsera bliیکی از httuttumhjarta- و asjkdma است. بسیاری از افراد مبتلا به اختلالات متابولیکی و / یا چاقی این مشکل را فراموش می کنند.تحقیقات زیادیبرخی نگرانی ها را نشان داده اند که کربوهیدرات های کم کربوهیدرات میزان تنظیم کننده ها را کاهش می دهند.

5. HDL-klesterl (ga klesterli) hkkar. بین میزان کلسترول HDL در خون و خطر بیماری های قلبی و بیماری ارتباط قوی وجود دارد. به عبارت دیگر ، هرچه سطح کلسترول HDL بالاتر باشد ، بهتر است. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که میزان کل کربوهیدرات میزان کلسترول HDL را افزایش می دهد.

6. LDL – prtnagnir stkka. یک خوشه پروتئین LDL اغلب یک خوشه بد یا بد نامیده می شود. شرایط این است که مقدار آن به شدت با خطر ابتلا به بیماری قلبی و بیماری ارتباط دارد. مطالعات نشان می دهد که هرچه خطر ابتلا به LDL بیشتر باشد ، خطر بیماری قلبی و بیماری نیز بیشتر است. بسیاری از مطالعات اخیر حاکی از آن است که پروتئین LLD موجود در آنها بسیار بیشتر است. بنابراین ، در صورت کوچکتر بودن ذرات LDL ، خطر بیماری قلبی بسیار کمتر از بزرگ بودن آنها است. مطالعات نشان می دهد که مقدار کم کربن این ذرات منجر به کاهش تعداد ذرات کوچکتر می شود.

7- تعداد پروتئین های LDL (LDL-P) کاهش می یابد.اندازه گیری سرب LDL-P اکنون در خارج از کشور رایج شده است. مطالعات حاکی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات برای کاهش LDL-P است.

8- Inslnmtstaa کاهش می یابد. انسولین یکی از مهمترین هورمونهای بدن است و پیش نیاز متابولیسم قند طبیعی است. وقتی مصرف زیاد است ، سلولهای بدن برای حفظ متابولیسم قند مناسب به مصرف بیشتری نیاز دارند. به نظر می رسد ارتباطی بین میزان مصرف و خطر بیماری های قلبی وجود دارد.

9. Inslnmogn کاهش می یابد.افراد با کمترین درآمد معمولاً درآمد بالایی دارند. فشار خون بالا بیشترین خطر ابتلا به بیماری های قلبی است. بنابراین ، احتمالاً کاهش میزان انسولین در افراد مبتلا به اختلالات متابولیکی یا چاقی مفید است. مطالعات نشان می دهد که یک تغذیه کننده معمول کربوهیدرات میزان انسولین را کاهش می دهد.

10. CRP (پروتئین واکنش پذیر C) lkkar.سطح CRP در صورت وجود تاول در بدن افزایش می یابد. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که خون نقش مهمی در بیماری های قلبی عروقی دارد. اندازه گیری CRP بسیار ساده ، اصطلاحاً hsCRP (CRP با حساسیت بالا) امکان پذیر است. این ماده یک عامل خطرناک بسیار قوی برای قلب و بیماری است. مطالعات نشان می دهد که این میزان کم کربوهیدرات میزان hsCRP را افزایش نمی دهد ، که ممکن است نشان دهنده کاهش پاسخ ایمنی بدن باشد.

تعدادی از مطالعات علمی وجود دارد که نشان می دهد رژیم کم کربوهیدرات می تواند اثرات مختلف سلامتی داشته باشد.

منابع: hjartalif.is

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *