آیا رابطه جنسی نیز هوس را افزایش می دهد؟ | هایلسوتورگ: میجا هیلسو و lfsstls

.

جگا و رابطه جنسی

کسانی که رابطه جنسی برقرار می کنند می دانند که هیچ چیز پنهانی نیست که بسیاری از این موقعیت ها کاملاً مشابه موقعیت هایی است که در رابطه جنسی استفاده می شود.

مطالعه ای در مجله پزشکی جنسی نشان می دهد که رابطه مستقیمی بین رابطه جنسی و میل به رابطه جنسی وجود دارد. گاهی اوقات شما احتمالاً جنسیت فعال تری نسبت به افراد غیر فعال دارید.

طی سالها ، مجله پزشکی جنسی مطالعات زیادی راجع به جنسیت و رابطه جنسی انجام داده است ، اما این یافته ها نمونه بارزی از این موضوع است که آیا زنان و مردانی که به طور منظم ورزش می کنند دارای مزیت افزایش میل جنسی هستند یا خیر.

و حتی اتاق بسیار بهتر و طولانی تر دوام می آورد.

این مطالعه شامل زنان 22 تا 55 ساله برای تکمیل یک برنامه 12 هفته ای به مدت یک ساعت در روز بود.

نتایج:

نتایج برای مردان بسیار مشابه بود. مردان بین 24 تا 60 سال در این تحقیق شرکت کردند و همه داستان یکسانی را برای گفتن داشتند: افزایش میل جنسی ، ارگاسم بیشتر از قبل و در طول اجرا با مقاومت بیشتر.

شکی نیست که انگشتان خوبی وجود دارد ، اما رابطه جنسی در زمان های بهتر چگونه است؟ (کف لگن را بخاطر بسپارید)

به طور دقیق نمی توان گفت که چرا ، اما ما در مورد تعامل بسیاری از موارد مانند آرامش و آرامش کامل و فراموش کردن هضم روزانه و خلاص شدن از استرس و اضطراب صحبت می کنیم. این مواردی است که باعث می شود رابطه جنسی بهتر شود.

هیچ کس با افکار روز یا فردا رابطه جنسی ندارد.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که برخی از وضعیت ها نیز مایع کف لگن را تقویت می کنند و به ما در بهبود قسمت پایین بدن کمک می کنند.

در مورد این دو موقعیت بسیار صحبت می شود:

گربه (مارجاراسانا) بازوها و ران ها را شروع می کند ، شانه ها بین خط و ران ها از زانوها به سمت بالا ، پشت خم شده به سمت بالا و ران ها و ران ها به سمت پایین است. (مانند یک گربه ترسیده) سپس با تنفس آرام چند نفس عمیق بکشید و سپس آرام باشید.

موقعیت دیگر مورد بحث عبارت است از:

زانو تا سینه (پاوانموکاتاسانا) به پشت خوابیده و پاها را صاف قرار داده است. او همزمان نفس می کشد و پای راست خود را خم می کند و آن را بالا می کشد و سرش را بالا می آورد ، اما همچنین چندین بار نفس می کشد و سپس پاها را تغییر می دهد. سان آرام می گیرد.

اصل اصلی همچنین شناخت ، آگاهی و اعتماد به نفس را آموزش می دهد.

وقتی بدن را درون بدن خود نگه دارید و آن را همانطور که هست بگیرید ، اعتماد به نفس فرا می رسد و من رابطه جنسی بهتری برقرار می کنم و می تواند به شما کمک کند اتاق خواب بیشتری برای من باز کنید و از کمرویی دست بکشید.

am annig segja a jga er win-win fr a-.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *