چگونه حساب اینستاگرام را حذف کنم؟ با نحوه حذف صفحه اینستاگرام آشنا شوید

صفحه اینستاگرام را پاک کنید یا حساب اینستاگرام خود را حذف کنید برنامه Android در تلفن شما از داخل ساخته نمی شود و شما را ملزم می کند تا بصورت آنلاین وارد حساب خود شوید ، اما امروز ما بهترین و سریعترین روش برای حذف صفحه خود را به شما آموزش می دهیم.

نحوه حذف حساب اینستاگرام بنابراین شما می توانید یک صفحه جدید با همان شناسه داشته باشید؟ یکی از مهمترین سوالات کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام.

چگونه حساب اینستاگرام را حذف کنم؟

یکی از روش های عملی برای پرسیدن این سوال که چگونه حساب اینستاگرام را حذف کنیم؟ پاسخ شما ادامه مقاله است. در این مقاله یک روش عملی و اساسی برای حذف آسان صفحه اینستاگرام خود آورده شده است که شما می توانید بدون دانستن دانش شبکه های اجتماعی و به سادگی با انجام مراحل زیر ، این کار را انجام دهید.

چگونه حساب اینستاگرام خود را حذف کنم؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه های اجتماعی با 700 میلیون کاربر فعال است که اکثر ما با آن آشنا هستیم. به دلایل مختلف ممکن است بخواهید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید.

به حساب اینستاگرام خود را حذف کنید خودت با نوع تک با من باش.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

نحوه حذف حساب اینستاگرام:

حذف حساب کاربری اینستاگرام کار پیچیده ای نیست ، به شرط آنکه تمام نکات و قوانینی را که در متن این آموزش خوانده اید رعایت کنید.

به حساب اینستاگرام خود را حذف کنید برای رفتن به لینک حذف حساب کاربری اینستاگرام سایت خود ، روی پیوند زیر کلیک کنید:

صفحه حساب اینستاگرام را حذف کنید

پس از ورود به اتصال مورد نظر ، باید حسابی را که می خواهید حذف کنید ، نام کاربری (نام کاربری) و رمز عبور (رمز عبور) وارد کرده و بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

* توجه: اگر گذرواژه ندارید ، می توانید آن را از طریق ایمیل یا شماره با تایپ رمز فراموش شده بازیابی کنید *

پس از ورود به سیستم ، روی گزینه SomeThing Else کلیک کنید تا درخواست رمز عبور نمایش داده شود.

اکنون رمز ورود حساب خود را دوباره وارد کرده و بر روی دکمه حذف همیشگی حساب من کلیک کنید.

اینستاگرام بعد از کلیک روی دکمه دوباره از شما می پرسد “آیا مطمئن هستید که می خواهید حساب خود را حذف کنید؟” در صورت موافقت که “تأیید” می کنید.


من بیشتر می دانم:

آموزش برچسب گذاری اینستاگرام – تفاوت برچسب های اینستاگرام و هشتگ ها


پس از تأیید صفحه اینستاگرام را پاک کنید ، حساب مورد نظر از اینستاگرام “حذف” می شود و پیام تأیید را مشاهده خواهید کرد.

موفق باشید.

تا همین اواخر امکان حذف حساب اینستاگرام شما از برنامه وجود نداشت ، بنابراین مجبور بودید حساب اینستاگرام خود را از طریق اینستاگرام حذف کنید ، اما با به روزرسانی های جدید این برنامه ، امکان حذف از خود برنامه وجود داشت.

امیدواریم متوجه شده باشید که چگونه حساب اینستاگرام خود را حذف کنید تا بتوانید آن را به بهترین روش انجام دهید.

روش دوم حذف دائمی حساب اینستاگرام خود است

قبل از حذف حساب اینستاگرام خود ، باید بدانید که حذف حساب کاربری شما اطلاعات حساب ، عکس ها ، فیلم ها ، نظرات ، پسندیدن ها و دنبال کنندگان را برای همیشه پاک می کند. اگر نمی خواهید مدتی از اینستاگرام استفاده کنید ، می توانید به جای حذف حساب اینستاگرام ، حساب خود را غیرفعال کنید.

پس از حذف حساب ، نمی توانید دوباره با همین نام کاربری وارد اینستاگرام شوید یا این نام کاربری را به حساب دیگری اضافه کنید.

برای حذف حساب اینستاگرام خود باید وارد سیستم شوید.

حذف دائمی حساب اینستاگرام:

  • از مرورگر تلفن همراه یا رایانه خود به صفحه حذف حساب بروید. اگر از طریق وب به اینستاگرام وارد نشده اید ، ابتدا از شما خواسته می شود وارد سیستم شوید.
حذف دائمی حساب اینستاگرام:
  • رمز ورود خود را از فهرست بازشو در کنار چرا حساب خود را حذف کنید دوباره وارد کنید. گزینه حذف دائمی حساب فقط پس از انتخاب دلیل حذف حساب ظاهر می شود.
حساب اینستاگرام خود را حذف کنید
  • روی حذف دائمی حساب من کلیک کنید.
حساب اینستاگرام خود را حذف کنید

اگر می خواهید حساب دیگری حذف کنید:

  • روی نام کاربری در گوشه بالا سمت راست صفحه Delete Your Account کلیک کنید.
  • کنار نام کاربری کلیک کنید و Exit را انتخاب کنید.
  • به حسابی که می خواهید حذف کنید وارد شوید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

به جای حذف حساب غیرفعال کنید

بسته به تنظیمات برگزیده ، می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال و حذف کنید.

غیرفعال کردن حساب اینستاگرام شما موقتی است. هنگامی که یک حساب اینستاگرام غیرفعال می شود ، حساب به همراه پروفایل ها ، دنبال کنندگان ، عکس ها و نظرات از دید سایر کاربران مخفی می شود. برای بازیابی تمام اطلاعات وارد حساب خود شوید و طبق معمول دوباره از اینستاگرام استفاده کنید.

حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید

نمی توانید اینستاگرام را از طریق برنامه غیرفعال کنید. حذف حساب باید در یک مرورگر وب و در وب سایت اینستاگرام انجام شود. با دنبال کردن این مراحل می توانید حساب خود را غیرفعال کنید:

  • از طریق اینستاگرام وارد وب سایت خود شوید و بر روی نماد شخص کلیک کنید تا به صفحه حساب بروید.
  • گزینه [Edit Profile] را انتخاب کنید ، به پایین صفحه بروید و روی گزینه ها ضربه بزنید [Temporarily disable my account] کلیک.
  • از شما سال می شود [Why are you disabling your account]از منوی کشویی دلیل را انتخاب کنید.
  • دوباره رمز ورود را وارد کنید و گزینه ها را انتخاب کنید [Temporarily disable account] انتخاب کنید.

حساب شما قبلاً غیرفعال شده است و تا زمانی که دوباره وارد سیستم نشوید از سایر کاربران پنهان خواهد بود. توجه: طبق قوانین اینستاگرام ، شما فقط یک بار در هفته می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

اطلاعات مربوط به اینستاگرام را بارگیری کنید

پس از حذف حساب اینستاگرام خود ، تمام اطلاعات صفحه اینستاگرام از بین می روند و دیگر نمی توانند بازیابی شوند.

بنابراین ، ممکن است بخواهید قبل از حذف حساب کاربری خود ، اطلاعات را از اینستاگرام بارگیری کنید. بنابراین شما تمام عکس ها ، فیلم ها و غیره را دارید که به مرور ارسال کرده اید. برای بارگیری یک نسخه از اطلاعات در اینستاگرام:

  • به حساب اینستاگرام خود بروید و “تنظیمات” (نماد چرخ دنده) را انتخاب کنید.
  • روی برگه “حریم خصوصی و امنیت” کلیک کنید و “درخواست بارگیری” را کلیک کنید.
  • آدرس ایمیلی را که می خواهید پیوندی به اطلاعات اینستاگرام دریافت کنید وارد کنید ، سپس رمز ورود را وارد کنید.
  • ظرف 48 ساعت ، شما باید یک ایمیل با پیوند به اطلاعات صفحه Instagram خود با عنوان “Your Instagram data” دریافت کنید. روی “بارگیری داده” کلیک کنید.

راه های دیگر برای محافظت از اطلاعات شخصی

بسیاری از ما برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم یا ذخیره پرونده ها از سرویس ذخیره سازی ابری استفاده می کنیم. اگر از یکی از این سرویس های ذخیره سازی استفاده می کنید ، سرویسی را انتخاب کنید که به صورت خودکار پرونده ها را رمزگذاری کند. با این حال ، از آنجا که ارائه دهنده cloud کلید رمزگذاری دارد ، ممکن است به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد.

می توانید این مشکل را با رمزگذاری دستی پرونده ها قبل از بارگیری در cloud برطرف کنید. بنابراین ، شما تنها کسی هستید که دارای کلید داده است و ارائه دهنده cloud شما به اطلاعات دسترسی نخواهد داشت مگر اینکه کلیدهای رمزگذاری را در cloud بارگذاری کنید.

تعدادی برنامه رمزگذاری رایگان وجود دارد که استفاده از آنها آسان است.

نرم افزار رمزگذاری را انتخاب کنید که با سیستم عامل رایانه شخصی و تلفن همراه و ارائه دهنده ذخیره سازی ابری شما سازگار باشد. برنامه رمزگذاری باید دارای رمزگذاری انتها به انتها باشد و هرگز نباید رمز ورود را ذخیره کند.

اگر چندین حساب کاربری دارید چگونه حساب اینستاگرام را حذف کنیم

  • برنامه Instagram را در iPhone یا Android باز کنید. روی عکس نمایه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.
  • پیکان رو به پایین در کنار نام کاربری اینستاگرام در بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • حسابی را که می خواهید حذف کنید از لیست کشویی حساب ها انتخاب کنید.
  • نماد سه خط را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.
  • تنظیمات یا نماد چرخ دنده را از فهرست انتخاب کنید.

روی متن آبی رنگ Exit در پایین صفحه ضربه بزنید. برای تأیید انتخاب خود ، بر روی دکمه آبی رنگ “Exit” در پنجره بازشو کلیک کنید. در این پنجره ، می توانید با یک ضربه زدن روی خروجی در سمت راست ، از چندین حساب خارج شوید. هنگام انتخاب حساب ، یک نماد آبی ظاهر می شود. بنابراین این حساب دیگر در حساب های دیگر اینستاگرام شما ظاهر نمی شود.

چگونه حساب اینستاگرام حذف شده یا غیرفعال شده را بازیابی کنم؟

در Android:

در صفحه ورود به سیستم ، می توانید از زیر نماد ورود به سیستم کمک بگیرید. نام کاربری ، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید. سپس روی Next ضربه بزنید. اگر نام کاربری خود را فراموش کرده اید ، می توانید حساب اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

روی «ورود به سیستم من» کار نمی کند ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

سایت ایده آل برای تغییر نام Gmail ادامه مطلب

روی آیفون iOS :

رمز ورود فراموش شده را در صفحه ورود لمس کنید.

در زیر لینک ورود می توانید اطلاعات ورود به سیستم من کار نمی کند ببینید ، آن را لمس کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مطمئن شوید آدرس ایمیل صحیحی را که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید وارد کرده اید. هنگام ارسال گزارش ، اینستاگرام درمورد درخواست شما برای شما ایمیل ارسال می کند و از شما می خواهد اطلاعات بیشتری را ارائه دهید.

یکی از راه های تأیید ارسال عکس از دارنده حساب است که کاغذ را با کد دست نوشته شده ارائه شده توسط اینستاگرام در دست دارد. روش دیگر برای تأیید حساب ، ارسال آدرس ایمیل یا شماره تلفن شخصی است که با او ثبت نام کرده اید و نوع دستگاهی که هنگام ثبت نام استفاده شده است (به عنوان مثال: iPhone ، Android ، iPad و غیره).

اینستاگرام پیوندی را با دستورالعمل های بازیابی حساب شما ارسال می کند که از طریق آن می توانید وارد حساب خود شوید. پیام این است:

“سلام،
حساب شما دوباره فعال شده است و اکنون باید بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. از این ناراحتی متاسفیم اگر س additionalال دیگری دارید ، لطفاً مراجعه کنید
مرکز کمک. “

یک سایت تک ایده آل برای این کار نحوه ورود به حساب قبلی اینستاگرام خود ما مقاله کاملی نوشتیم که خواندن آن را به شما توصیه می کنیم.

حدود 800 میلیون نفر در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می کنند. اینستاگرام به دلیل امنیت بالا در ساخت و مدیریت اکانت بسیار دقیق و بعضاً سخت گیر است. بنابراین نمی توانید هر زمان که خواستید یک حساب را حذف کنید و بعد از چند روز دوباره وارد سیستم شوید. در واقع ، مسائل هویتی در این شبکه اجتماعی بسیار مهم است. قبل از حذف حساب کاربری خود ، غیرفعال کردن صفحه اینستاگرام خود را در نظر بگیرید.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام ، نحوه حذف اکانت اینستاگرام ، نحوه حذف صفحه اینستاگرام ، نحوه حذف صفحه اینستاگرام ، نحوه حذف صفحه اینستاگرام ، نحوه حذف صفحه اینستاگرام ، نحوه حذف صفحه ، نحوه انجام برای حذف یک حساب اینستاگرام ، نحوه حذف یک صفحه اینستاگرام ، چگونه یک صفحه را حذف کنید ، چگونه یک حساب کاربری اینستاگرام را حذف کنید ، چگونه یک حساب کاربری اینستاگرام را حذف کنید ، چگونه یک صفحه اینستاگرام را حذف کنید ، چگونه یک حساب Instagram را برای همیشه حذف کنید ، چگونه حذف در اینستاگرام ، نحوه حذف صفحه اینستاگرام



منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *