همه چیز درباره تبلیغات از طریق پیام رسان های واتس اپ

امروز WhatsApp انتخاب شماره یک بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ برای تبلیغ خدمات و محصولات خود و همچنین ارائه اطلاعات است. اما شاید ندانید که تبلیغات در پیام رسان های واتس اپ فقط نوشتن پیام کوتاه و ارسال آن برای تعداد زیادی از افراد نیست.

تبلیغات انبوه چیزی نیست که به صورت دستی انجام شود. بلکه نیاز به اتوماسیون با ابزار مناسب دارد. نکته بعدی این است که قوانین WhatsApp به شما اجازه ارسال پیام های رایگان و نامحدود برای افراد ناشناس را نمی دهد.

در این مقاله با ما همراه باشید تا تمام جزئیات و نکات کاربردی و مفید در مورد تبلیغات واتس اپ را بدست آورید.

انواع تبلیغات در واتس اپ

احتمالاً می دانید که برای تبلیغات در واتس اپ دو روش وجود دارد:

  1. تبلیغات واتس اپ
  2. پیام های گروهی را به WhatsApp به گپ های افراد ارسال کنید

تبلیغات WhatsApp توصیه نمی شود زیرا اعضای گروه محدود هستند و تبلیغ شما برای بسیاری از افراد قابل مشاهده نیست. بعلاوه ، پیام تبلیغاتی شما ممکن است در بین پیامهای زیادی که به گروه ارسال می شود قابل مشاهده نباشد و توجه زیادی را به خود جلب نکند.

ارسال پیام به چت های خصوصی م theثرترین راه برای تبلیغات واتس اپ است ، زیرا افراد اغلب به پیام هایی که در چت های خصوصی خود دریافت می کنند توجه ویژه ای نشان می دهند.

قبل از اقدام به تبلیغ با استفاده از این روش باید به چند سوال مهم پاسخ دهید.

  1. پیام تبلیغاتی خود را برای چه کسی ارسال کنید؟
  2. چگونه شماره تلفن مخاطبین هدف شما را پیدا کنم؟
  3. چگونه باید متن آگهی شما نوشته شود تا بیشترین تأثیر را داشته باشد؟
  4. برای جلوگیری از گزارش شدن چه کاری می توانید انجام دهید؟
  5. برای تبلیغات در واتس اپ از چه لوازمی استفاده می کنید؟

اگر می خواهید تبلیغات موثر Druvatsap داشته باشید ، ابتدا باید به این چهار سوال پاسخ دهید.

پیام تبلیغاتی خود را برای چه کسی ارسال کنم؟

قبل از انجام هر کاری ، باید بدانید که می خواهید تبلیغ خود را برای چه کسی هدف قرار دهید و دقیقاً می خواهید آن را برای چه کسی ارسال کنید. توصیه ما این است که افرادی را پیدا کنید که به زمینه کاری شما علاقه مند هستند یا به محصولات و خدمات شما نیاز دارند. زیرا اگر به دلیل نیاز ، ارتباط یا علاقه آنها به موضوع با آنها ارتباط برقرار کنید ، احتمالاً آنها از کانال ، سایت یا صفحه شما بازدید می کنند و مشتری شما می شوند. فرض کنید شما به آقایی پیام تبلیغاتی می دهید تا لوازم آرایشی شما را به آنها نشان دهد. واضح است که فروش این آگهی صفر خواهد بود.

چگونه شماره تلفن مخاطبین تبلیغاتی خود را پیدا کنم؟

س isال این است که چگونه می توان فهمید که چه کسی به زمینه کاری ما علاقه مند یا مرتبط است؟ عصر دیجیتال امروز پر از اطلاعات شخصی است که نیازها و علایق شما را نشان می دهد ، اینکه هر کس در Google چه عباراتی را جستجو می کند ، کدام صفحات را دنبال می کند یا به کدام انجمنها و گروهها تعلق دارد این بیانگر این مشکل است. این اطلاعات در WhatsApp نیز موجود است.

با مشاهده اعضای گروه خاصی در واتس اپ می توانید ببینید که این افراد در چه مواردی فعال هستند ، با چه موضوعاتی سرگرم می شوند و به دنبال چه هستند. بنابراین با استخراج اطلاعات از اعضای تیم که رقبای شما هستند یا نزدیک به حوزه کاری شما هستند ، می توانید لیست طولانی از افرادی که پتانسیل مشتری شدن شما را دارند بدست آورید.

لازم به ذکر است که بازیابی شماره تلفن هدف از منابع مختلف و آماده سازی دستی بانک با شماره های هدف امکان پذیر نیست و برای این کار شما به ابزارهای مناسبی نیاز دارید که در پایان این مقاله ارائه خواهیم داد.

متن پیام تبلیغاتی من باید چه باشد تا بیشترین تأثیر را داشته باشد؟

نوشتن متن پیام جذاب تنها راه جذب مخاطب تبلیغات شماست ، زیرا تنها چیزی که در ابتدا مخاطب از شما می بیند متن پیام شما است. تصمیم برای بازدید از سایت یا کانال خود از طریق پیوند موجود در متن پیام شما به جذابیت پیام شما بستگی دارد.

هرگز موضوع را بدون مقدمه چینی معرفی و تبلیغ نکنید. پیام خود را با یک سلام شروع کنید. بهتر است ذکر کنید که چگونه شماره تلفن تماس را دریافت کرده اید ، زیرا برخی از افراد ، به ویژه خانم ها ، نسبت به این مشکل حساس هستند. لحن پیام باید گرم و صمیمی باشد. طبیعتاً اگر گیرنده احساس کند پیام تبلیغاتی خالصی دریافت کرده است ، به آن توجه نخواهد کرد ، بنابراین روی روانشناسی متن پیام خود کار کنید.

برای جلوگیری از گزارش شدن چه کاری می توانم انجام دهم؟

شما می دانید که اگر به شخصی ناشناس (شخصی که هرگز با او صحبت نکرده اید) پیامی ارسال کنید ، آن شخص می تواند حساب شما را گزارش دهد. وقتی او در واقع به واتس اپ گزارش می دهد ، گزارش می دهد که پیام شما او را عصبانی کرده است. اگر تعداد گزارشات افزایش یابد ، WhatsApp به فعالیت حساب شما حساس می شود و ممکن است حساب شما را مسدود کند.

اگر نمی خواهید به شما گزارش داده شود ، باید با افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند یا نیاز دارند تماس بگیرید. فرض کنید با ارسال پیام تبلیغاتی لوازم آرایشی خود را به آقایان معرفی می کنید ، چقدر احتمال دارد که شما را گزارش دهند؟ زیاد! زیرا آقایان نیازی به این محصولات ندارند و پیام شما فقط آنها را نگران می کند.

واتس اپ در تبلیغات واتس اپ چه محدودیت هایی دارد؟

همانطور که گفته شد ، تبلیغات در واتس اپ چالش های بسیاری را به همراه دارد. WhatsApp خود محدودیت هایی را در تعداد پیام های روزانه ارسال شده برای انحصار تبلیغات در این سیستم عامل اعمال می کند. تبلیغات واتس اپ درباره تعداد پست های روزانه ای که باید به آنها توجه کنید نکته مهمی دارند:

در این رابطه ، WhatsApp افرادی را که می خواهید به آنها پیام ارسال کنید به دو دسته تقسیم می کند:

افراد آشنا

اگر می خواهید برای آشنایان پیام ارسال کنید (منظور کاربرانی است که حداقل یک پیام برای شما ارسال کرده اند) هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و می توانید در طی یک روز به همه مخاطبین خود پیام ارسال کنید.

افراد جدید (ناشناس)

اما برای افراد غریبه (منظور افرادی است که شماره شما را ذخیره نکرده و هنوز با شما صحبت نکرده اند) ، واتس اپ به شما اجازه نمی دهد روزانه برای بیش از 100 نفر پیام شخصی ارسال کنید. بدیهی است که این تعداد برای تبلیغات موثر WhatsApp بسیار کم است ، بنابراین شما باید چند خط مجازی یا واقعی ارائه دهید تا بتوانید با هزینه ای کم تعداد پست های روزانه خود را افزایش دهید.

مدیریت چندین خط برای تبلیغ و ارسال پیام به هر یک از شماره های موجود در بانک عددی به صورت دستی امکان پذیر نیست و این امر همچنین به ابزار مناسب نیاز دارد که در زیر ارائه خواهیم کرد.

از چه افزونه هایی برای تبلیغات در واتس اپ استفاده می کنید؟

نرم افزار تبلیغاتی واتس اپ ابزاری مناسب برای خودکارسازی تمام مراحل تبلیغات و رفع چالش های تبلیغات در این پیام رسان ها است. این نرم افزار شماره تلفن تمام اعضای گروه WhatsApp را که می خواهید بازیابی می کند و آنها را در قالب یک فایل اکسل در اختیار شما قرار می دهد.

در نتیجه بانکی از مخاطبان هدف خواهید داشت. نکته مهم ، این نرم افزار می تواند با هر تعداد خط WhatsApp کار کند ، و قبل از استفاده از محدودیت های WhatsApp ، استفاده از یک خط را متوقف کنید و با خط دیگری کار کنید. این نرم افزار می تواند متن پیام تبلیغاتی شما را به صورت خودکار و بدون دخالت شما ، برای افراد شناخته شده و ناشناخته و همچنین گروه های واتس اپ ارسال کند ، بنابراین از اتلاف وقت و انرژی شما برای جابجایی سریع امور جلوگیری می کند.

نرم افزار مجازی برای تبلیغات در واتس اپ این یکی از نمونه های ارائه شده در بازار ایران است که در بازار بین المللی نیز به فروش می رسد و کلیه امکانات ذکر شده برای تبلیغات در واتس اپ را دارد. نمونه های مشابه این نرم افزار را می توان یافت تبلیغات در ربات های واتس اپ و تبلیغات تلگرام تحت عنوان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر محصولات مصرفی مجازی ، به سایت v-user.com مراجعه کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *