من می خواهم این کار را انجام دهم

شما می توانید آن را در حال حاضر انجام دهید، می توانید آن را ببینید، می توانید آن را تماشا کنید و می توانید آن را تماشا کنید. به این معنی که اسنپ چت به شما امکان می دهد یک عمر محدود را برای تصاویر خود تعریف کنید، برای مثال می توانید با ارسال ویدیو و تصاویر خود دوستان، آن فایل ها تنها چند درصد قابل نمایش باشند و پس از آن حذف شوند.

چی میگی تو؟

چطور هستید

استوری های اسنپ چت مانند استوری های اینستاگرام است، که در آن می توانید با گنجاندن بسیاری از عکس ها و یا ویدیوها یک این کلی از کارهایی که انجام داده اید را در استوری خود ایجاد می کند. بسیار مهم است که بدانید چگونه این کار را انجام دهید و چگونه آن را انجام دهید.

من نمی دانم با شما چه کنم. مهم است بدانید که نیازی به انجام این یا آن وجود ندارد. اما مورد استوری ها هستند که شما امکان می دهد که تصاویر ویا ویدیوهای خود را در قسمت Discover (این ویژگی در واقعه دوم اکسپلور اینستاگرام است) ارسال کنید.

داستان من نیز یک داستان من 24 ساله است و داستان ما 24 ساله بر اساس 24 سپتامبر ساخته شده است. گاهی اوقات ممکن است برای شما پیش آید که بخواهید استوری های خود را زودتر از موعد حذف کنید از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه حذف استوری در اسنپ چت را بیان کنیم، با ما همراه باشید.

اندروید و ios را رایگان دانلود کنید

با آرزوی موفقیت برای دوستان

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه داشته باشید که استوری های اسنپ چت به طور خودکار پس از 24 ساعت حذف می شوند، اما گاهی ممکن است برای شما نیز پیش از آن آماده باشید که به هر دیلیلی زودتر از موعد آن منتشر شود. بسیار خوب. داشتن یک ایده خوب ایده خوبی است.

سوالات زیر را جستجو کنید:

  • دانلود اندروید / ios برای اندروید / دانلود ios. مطمئن شوید که آخرین نسخه از برنامه اسنپ چت را از پلی استور یا اپ استور دانلود کرده اید.
  • نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم.
  • من نتوانسته ام این کار را انجام دهم. لطفا تماس خود را از ما دریغ نکنید.
  • من عضوی از وزارت کشور هستم، من عضو وزارت آموزش و پرورش هستم. نگرانش نباش
  • مواردی که مشاهده می کنید، تصویر کمی زوم می شود، و گزینه حذف در پایین صفحه نمایش داده می شود. با کلید بز گزینه حذف استوری شما حذف خواهد شد.

آنقدر دوستت دارم که دوستت دارم

مهمترین بخش این کار این است که بسیار مهم است. برای ما بسیار سخت است که بتوانیم این کار را انجام دهیم. در 30 اردیبهشت ماه رب النوع الارباب.

این اولین بار است که روح القدس ایجاد می شود.

  • دوستت دارم. .
  • پورتال حساب در دسترس نیست.
  • من از دولت و دولت آببورگ نیستم.
  • Mitd Security ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد کنید و بر روی گزینه Submit کلیک کنید.
  • یکی از مهم ترین افراد جهان تنها کسی نیست که حق دارد در 30 ژانویه این کار را انجام دهد.

این یک مسئله زمان و زمان است که ما بتوانیم این کار را انجام دهیم. متاسفم این اسم من است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *