درباره ارزهای دیجیتالی جدید و جالب بیشتر بدانید

آیا از بازار داغ ارزهای دیجیتال اطلاعاتی دارید؟ آیا تنها دلیل قیمت Dodge Quinn افزایش مصرف برق کمتر در هنگام استخراج است؟ در این مقاله همچنین اخباری در مورد سه مورد از مشهورترین ارزهای دیجیتال و دلیل علاقه مردم به شما ارائه خواهیم کرد کاردانو بخرید ، ما دوج کوین و بینانس کوین را درک می کنیم. ما همچنین یک سایت مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای رمزپایه ارائه می دهیم. با ما بمان.

NSقیمت خرید دوج کوین را بالا ببرید

با دو توییت جدید از مدیر عامل شرکت تسلا ، الون ماسک و هشتگ مدرن #babydoge ، مردم می خواهند دوج کوین بخرید و کودک دوج کوین بسیار بلند است. آقای ایلان ماسکا به یکی از بزرگترین محرک های ارزهای رمزپایه تبدیل شده است. توییت های وی اغلب باعث نوسان قیمت ارزهای دیجیتالی که نام می برد می شوند. یکی از دلایل علاقه زیاد ایلان ماسک به دوج کوین ، سازگار بودن با محیط زیست است. ماسک می گوید که او دوج کوین را به اتریوم 2.0 و کاردانو ترجیح می دهد زیرا گزینه های مدرن تری دارد. چارلز هاسکینسون ، بنیانگذار پلت فرم کاردانو و ارز دیجیتال آن ADA ، گفت که تسلا به عنوان یک شرکت انرژی جایگزین ، باید به جای ارزهای دیجیتالی با انرژی بالا ، روی سبزترین ارزهای رمزپایه مانند ADA تمرکز کند.

مصرف برق ارزهای رمزپایه مربوط به محاسباتی است که رایانه در هر بار پردازش یا بازیابی معامله انجام می دهد. در این زمان ها ، هزاران کامپیوتر برای تأیید معاملات در حال رقابت هستند. فرایندی که به شدت به برق و توان محاسباتی متکی است. در حالی که بیت کوین در هر معامله حدود 707 کیلووات ساعت برق مصرف می کند ، دوج کوین فقط به 0.12 کیلووات ساعت انرژی نیاز دارد. طبق داده ها ، این ارزهای رمزپایه از محاسبات کمتری برای استخراج و تجارت استفاده می کنند.

کدهای سبز و زیست محیطی

کاردانو کاردانو

کاردانو پروژه ای است که بسیاری از ویژگی هایی را که می خواهیم در یک رمزگذاری زیست محیطی مشاهده کنیم ، مجسم می کند. برای مبتدیان ، موتور اصلی کاردانو الگوریتمی به نام “اثبات سهام” است. انرژی این روش اجماع بسیار کمتر از “الگوریتم اثبات عملکرد” ​​سایر ارزهای دیجیتال است. کاردانو مشابه سکوی دهلیز است ، اما بدون اتلاف انرژی زیاد. از لحاظ تئوری ، کاردانو قادر خواهد بود بدون به خطر انداختن سرعت و کارایی ، تقاضای جهانی را برآورده کند. علاوه بر این ، شرکت های بزرگی مانند Wolfram Alpha در حال ساخت سیستم های برجسته Oracle برای Cardano هستند.

بایننس کوین سکه Binance

باید ببینیم اکنون که مردم به سازگاری زیست محیطی ارزهای دیجیتال توجه می کنند ، چگونه بازار معاملات Bainance Quinn تغییر می کند. به دلیل سرسبزی این زمینه ها ، مردم خرید BinanceQueen را متوقف نمی کنند.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

بایننس کوین

Binance کوین Ramzarzi به صرافی بزرگ و معروف Binance تعلق دارد. Binance Quinn با الگوریتم بررسی موجودی کار می کند. یعنی معاملات باینری سکه از این الگوریتم استفاده می کنند. الگوریتم بررسی سهام می تواند برای حمایت از امنیت شبکه و انطباق با پروتکل های موجود مفید باشد و همانطور که گفته شد ، انرژی بسیار کمی را مصرف می کند.

محبوبیت سگ و افزایش قیمت دوج کوین

Cardano و Bainance Quinn هر دو که از الگوریتم های بررسی سهام استفاده می کنند ، مانند Dodge Quinn و حتی موارد دیگر سازگار با محیط زیست هستند. اما چه چیزی انگیزه الون ماسک را برای حمایت از وی و سپس ترغیب مردم برای خرید دوج کوین فراهم می کند؟ ماسک در پاسخ به توییتی درباره اینکه چرا او دوج کوین را به ارزهای رمزپایه Atrium 2.0 ، Cardano (ADA) و … ترجیح می دهد ، به سادگی پاسخ داد: “دوج سگ و میم دارد ، در حالی که دیگران این کار را نمی کنند.” به نظر می رسد سایر سیستم عامل های ارز دیجیتال به جای بهبود سازگاری با محیط زیست ، به الگوهای رفتاری آنلاین روی آورده اند.

دوج کوین

ایلون ماسک اخیراً با استناد به شعر کودکانه “کودک کوسه” ، افزایش 98 درصدی قیمت Baby Dodge Quinn را در توییتر منتشر کرد. Baby Dodge Ramzars از مشتقات دوج کوین است. این ماسک که قبلاً به پدر دوج کوین معروف بود اکنون به کودک دوج کوین معروف است.

نکته توییتری ایلان ماسک ، خالق کاردانو

دوج کوین در اصل به عنوان یک شوخی در پاسخ به میم اینترنت و سگ “Sheiba Ino” ساخته شده است. دوج کوین به دلیل توییت های مکرر مدیر عامل تسلا در حال حاضر بسیار محبوب شده است. ماسک در توییت خود نوشت که با توسعه دهندگان دوج در حال کار برای بهبود کارایی تجارت سیستم است. چارلز هاسکینسون ، سازنده کاردانو ، یک ویدیوی تقریباً 9 دقیقه ای با عنوان “چگونه از پیشرفت جلوگیری کنیم (برای الون ماسک) در توییتر منتشر کرد. بنابراین ، آنها تعداد زیادی از ایلان ماسک را برای دیدن پست علامت گذاری کردند.

اخرین حرف

صدها سایت ، سیستم عامل و تبادل آنلاین در سراسر جهان وجود دارد که منتظر خدمات و دسترسی به هزاران رمز عبور هستند. برای یافتن مورد مناسب خود باید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی برای شما مهمترین است. وب سایت ارز مدرن یک صرافی ارز دیجیتال این برای خرید و فروش ارز دیجیتال است که به دلایل زیادی می تواند مورد مناسب شما برای خرید Binance Coin ، Dodge Coin ، Cardano و

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *