با نحوه ایجاد صفحه شرکت در لینکدین آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم به صورت حرفه ای آموزش ببینیم یک صفحه شرکت در لینکدین ایجاد کنید به شما ارائه دهد تا بتوانید از امکانات جذاب این سایت برای کسب و کار خود بهره ببرید.

لینکدین یکی از بزرگ‌ترین سایت‌ها و شبکه‌های کاریابی آنلاین است و افراد زیادی از زمان شروع به کار به آن پیوسته‌اند. زیرساخت اجتماعی آن به این معنی است که لینکدین به رسانه های اجتماعی متکی است، در حالی که آگهی های شغلی نقش مهمی دارند.

با لینکدین می توانید از آن برای مشاهده آگهی های شغلی، ارتباط با همکاران جدید و کشف شغل جدید خود استفاده کنید، علاوه بر این، عملکرد اجتماعی سایت به این معنی است که می توانید یک پست یا مقاله و یک صفحه شخصی بنویسید. خودت را قوی کن

لینکدین، یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی، چیزهای زیادی برای ارائه دارد، اما برای استفاده حداکثری از آن، باید یک حساب کاربری درجه یک داشته باشید. در این مقاله علاوه بر توضیح مختصری از این برنامه می خواهیم نحوه ساخت صفحه شرکتی در لینکدین را توضیح دهیم، با ما همراه باشید.

ویژگی های اپلیکیشن لینکدین

برنامه لینکدین

بیش از 700 میلیون نفر از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده می کنند، بنابراین هیچ کمبودی بین کاربران و کارفرمایان وجود ندارد. فید اصلی سایت مانند فیس بوک است، مانند مقالات به اشتراک گذاشته شده و لایک ها، نظرات و شکلک های زیادی وجود دارد که ظاهر کلی سایت را پوشش می دهد. البته افراد و شرکت های زیادی نیز از طریق این اپلیکیشن به این اپلیکیشن پیوسته اند که به این معنی است که آگهی های استخدامی زیادی در این اپلیکیشن وجود دارد.

اگر به دنبال شغل هستید، این برنامه فرصت های خوبی را برای شما فراهم می کند. می‌توانید هشدارهای ایمیل و فیلتر تبلیغات خود را برای کار با فیلترهای مختلف، از سطح تجربه و نوع قرارداد گرفته تا مکان، صنعت، شرکت و حقوق تنظیم کنید. شما همچنین می توانید فقط مشاغل شرکای خود را مشاهده کنید که قبلاً با آنها تماس گرفته اید.

از آنجایی که لینکدین یک شبکه اجتماعی است، به این معنی است که عکس نمایه شما به عنوان CV شما نیز عمل می کند. این یک راه موثر برای درخواست سریع برای شغل است و همچنین به این معنی است که همکاران، مخاطبین و کارفرمایان می توانند مهارت ها و تجربیات شما را ببینند.

به طور کلی، لینکدین دارای ویژگی های مهم بسیاری برای ارائه به کاربران و کارفرمایان است تا برنامه دارای گروه ها، رویدادها، آزمون های ارزیابی مهارت ها و کامپایلرهای CV باشد. علاوه بر این، لینکدین می تواند به عنوان یک فروشگاه برای اهداف حرفه ای عمل کند.

برنامه های لینکدین

استفاده از لینکدین رایگان است، اما یک حساب کاربری رایگان محدودیت هایی برای کاربران دارد. به عنوان مثال، با استفاده از لینکدین، می توانید یک شبکه بین دوستان و همکاران ایجاد کنید، پروفایل دیگران را مشاهده کنید، پیام ارسال یا دریافت کنید و در نهایت برای مشاغل مورد نیاز خود درخواست دهید.

به طور کلی، امکانات رایگان لینکدین در بین سایر شبکه های اجتماعی قابل قبول است، اما اگر می خواهید حداکثر استفاده را از این برنامه ببرید، باید نسخه پریمیر آن را خریداری کنید.

مقرون به صرفه ترین ارتقاء لینکدین Premium Career است که 30 دلار قیمت دارد. لینکدین با خرید این پنل به شما این امکان را می دهد که به اطلاعات بیشتری در مورد آگهی های شغلی دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال می توانید اطلاعات مربوط به حقوق، روند استخدام در شرکت، محل سکونت سایر داوطلبان و سطح تحصیلات و تجربه آنها را بررسی کنید.

نحوه ایجاد صفحه شرکت در لینکدین

یک کاربرگ در لینکدین ایجاد کنید

اگر کسب و کاری دارید، وب سایت لینکدین می تواند ابزار مفیدی برای ارائه اطلاعات کسب و کار شما باشد، در واقع می توانید از این برنامه برای نشان دادن فرصت های شغلی به کاربران استفاده کنید.

با این حال، باید توجه داشته باشید که برای ایجاد حساب کاربری خود باید از یک حساب کاربری لینکدین استفاده کنید و از نسخه دسکتاپ (سایت) به جای نسخه موبایل استفاده کنید. (البته باید در نظر داشته باشید که برای ایجاد حساب کاربری باید یک حساب ایمیل فعال داشته باشید، زیرا چنین برنامه هایی می خواهند مطمئن شوند که حساب ایجاد شده متعلق به یک شخص واقعی است). علاوه بر این، URL صفحه شما قابل تکرار نیست و باید حداقل یک کاراکتر غیر رقمی داشته باشد.

با توجه به شرایط فوق، می توانید یاد بگیرید که چگونه یک صفحه شرکت در لینکدین ایجاد کنید:

  • به وب سایت لینکدین بروید و پس از ثبت نام وارد شوید.
  • روی نماد “Work” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، به پایین پنجره پاپ آپ بروید و “Create a company page” را انتخاب کنید.
  • نوع کسب و کاری را که می خواهید برای آن صفحه ایجاد کنید انتخاب کنید. (شما می توانید انتخاب کنید که یک کسب و کار مربیگری باشید یا یک موسسه آموزشی)
  • جزئیات مربوط به شرکت یا موسسه خود را اضافه کنید.
  • کادر را علامت بزنید (با علامت زدن کادر، تأیید می کنید که حق ایجاد و مالکیت صفحه را دارید)
  • روی “ایجاد صفحه” کلیک کنید. (زمانی که صفحه شرکت شما ایجاد شد، می توانید آن را با جزئیات بیشتری پر کنید).

آخرین کلمه

محصول رایگان لینکدین یک گزینه عالی برای شبکه های حرفه ای اولیه و جویندگان کار است، اما بهترین راه برای استفاده حداکثری از آن نیست. متأسفانه، اگر می خواهید از جستجوی شغل خود در این برنامه حداکثر استفاده را ببرید، باید نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید.

لینکدین ممکن است برای هر کاربر پولی در دسترس نباشد (در بخش حق بیمه)، اما دامنه و ویژگی های آن به این معنی است که می تواند برای جویندگان کار بسیار مهم باشد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *