یک VPN ثابت IP برای Bainance بخرید

اگر به فکر دستیابی به ابزاری برای عبور از تحریم ها و استفاده از Bainance Exchange هستید ، چندین گزینه دارید. این یکی از آنها خریداری می کند VPN IP ثابت F. خرید IP IP ثابت به شما امکان می دهد در اینترنت با آدرس IP ثابت و بدون وقفه کار کنید. این VPN ها بسیار پایدار هستند و دیگر نیازی به استفاده از خدمات گران قیمت VPS ندارید.

ممکن است این سال برای شما ایجاد شود VPS چیست و چه فرقی می کند VPN آیا آنجاست؟

در این مقاله ، ما یکی از محبوب ترین و سریعترین VPN های IP ثابت را برای انجام کارهای حساس با سایت های بانکی خارج از کشور ، دور زدن تحریم ها و استفاده از صرافی Binance بررسی می کنیم. ما همچنین به تفاوت بین VPS و VPN اشاره می کنیم و معایب استفاده از VPN رایگان را برای جلوگیری از خطرات آنها به شما می گوییم.

VPN این چیست و چگونه کار میکند؟

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

نرم افزار VPN ابزاری است که برای تغییر آدرس IP اصلی شما به یکی از آدرس های IP انتخاب شده در سایر کشورها ارائه شده است. جالب است بدانید VPN ابزاری برای محافظت از ترافیک ارتباطی شما با سایت یا سرور مقصد است. در بسیاری از کشورهای جهان از VPN به عنوان وسیله ارتباطی استفاده می شود.

وقتی VPN را روشن می کنید ، عملکرد آن تغییر آدرس IP و شبیه سازی اتصال اینترنت شما از کشور دیگر است.

بیایید یک مثال بزنیم!

فرض کنید شخصی در ایران زندگی می کند و ISP آن شخص یک شرکت ایرانی است. بنابراین ، در دنیای اینترنت ، آدرس IP این شخص نشان دهنده وضعیت ایران است. اگر این شخص از VPN استفاده می کند و به عنوان مثال ، تماس با آلمان یا هلند یا کشور دیگری غیر از ایران را انتخاب می کند. به سرور مورد نظر در آن کشور متصل می شود و از آن به عنوان یک رابط امن برای انجام کارها استفاده می کند.

معامله در Bainance با VPN (بچرخانید بایننس)

هنگامی که می خواهید از صرافی Binance استفاده کنید و اگر در ایران زندگی می کنید ، می توانید کشور و آدرس IP خود را از طریق VPN تغییر دهید. اما پیشنهاد ما استفاده از VPN با کیفیت بالا است. زیرا اگر VPN شما آدرس IP خاص و ثابت نداشته باشد ، ممکن است برای حساب Binance شما مشکل ایجاد کند یا Binance سعی کند حساب شما را مسدود کند.

تفاوت VPS ج VPN این چیست و برای Bainance بهتر است؟

VPS یا سرور خصوصی مجازی بخش کوچکی از یک سرور اختصاصی است که می توان چندین آدرس IP را به آن اختصاص داد. مهندس شبکه می تواند با تنظیم صحیح یک VPS را به سرور VPN تبدیل کند. اما این نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد. هزینه VPS هزینه اجاره و نگهداری زیادی دارد و به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست.

اما VPN ابزاری است که با آن می توانید آدرس IP را به آدرس سرور مقصد تغییر دهید و کار با VPN بسیار بسیار آسان تر است و نیازی به هیچ گونه دانش ندارد.

برای استفاده در صرافی ها و سایت هایی که کشور مورد علاقه ما را تحریم کرده اند ، استفاده از VPN با کیفیت بالا توصیه می شود.

تجربه خریداری می کند VPN با استفاده از VPN CoverNet کیفیت بالا ، سریع و 2 کاربر را تجربه کنید. این سرویس دهنده دارای سرورهای پرسرعت است و از پروتکل های اتصال زیادی پشتیبانی می کند که می توانند در اشتراک های معمولی یا IP ثابت برای استفاده در مبادله Binance و گشت و گذار در وب ارائه شوند. همچنین لازم به ذکر است که گزینه Kill-Switch در غار VPN پشتیبانی می شود تا از نشت و نشت آدرس IP شما در هنگام قطع اینترنت جلوگیری شود.

سرپرست VPN آزاد باش! در ظاهر آزاد ، اما خطرناک است!!

امروزه تعداد زیادی VPN رایگان برای سیستم عامل های Android و Windows یا هر سیستم عامل دیگری در فروشگاه ها و فروشگاه های برنامه وجود دارد. و آنها بی شمار هستند. VPN های رایگان مانند سوئیچ فیلتر خرگوش یا VPN های رایگان دیگری وجود دارند که در نگاه اول رایگان هستند ، اما می توانند مشکلاتی را برای دستگاه شما ، امنیت اطلاعات شما و امنیت کلی اینترنت ایجاد کنند.

همیشه به خاطر داشته باشید که VPN های رایگان ، به دلیل رایگان بودن آنها ، سرورهای شلوغی دارند و به سرعت محبوب می شوند. اما پس از مدتی ، این سرورهای شلوغ باعث وقفه و اختلال زیادی می شوند. در نتیجه ، چرخه فعالیت VPN های رایگان بسیار کوتاه است.

به همین دلیل است که باید هر روز یک VPN رایگان را امتحان کنید و اگر کار نکرد ، باید VPN رایگان بعدی را امتحان کنید. در همین حال ، هزینه ارائه اشتراک ویژه و رایگان VPN ، مانند Cavern ، حدود 20000 تن در ماه است که ممکن است 30 the هزینه بسته اینترنت شما نباشد. مزیت این سرورها مرور وب منفرد و سریع با سرعت بالا بدون وقفه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مضرات و خطرات استفاده از VPN رایگان ، می توانید “معایب استفاده از VPN رایگان” را در Google جستجو کنید و مقاله ویژه Covrent VPN را در این زمینه بخوانید ، بنابراین خطرات استفاده از VPN های رایگان را می دانید. VPN. رایگان ایمن باشید.

IP ثابت برای بایننس

مکانها و کشورهای ویژه برای تبادل Bainance

در حال حاضر ، محبوب ترین و منحصر به فردترین مکان ها برای صرافی ها سنگاپور ، اسپانیا ، ایتالیا ، سوئد ، فنلاند و برخی از شهرهای کانادا و مکان های گران قیمت در امارات متحده عربی است. این مکان ها قسمت کوچکی از مکان هایی هستند که تحت پوشش قرار گرفته و آماده استفاده کاربران هستند.

IP ثابت برای بایننس

نتیجه

در این مقاله ، VPN های مناسب را بررسی کردیم و سایت را برای خرید VPN مناسب برای استفاده در مبادله اصلی Bainance و نقض تحریم ها معرفی کردیم. امیدواریم روزی تحریم های سایت های بزرگ بین المللی برای کشور عزیزمان برداشته شود تا بتوانیم بدون هیچ محدودیتی از خدمات آنها استفاده کنیم. Quenter VPN یک VPN سریع و امن برای دو کاربر با اشتراک IP ثابت و منظم برای مرور و دور زدن تحریم ها و استفاده از مبادلات بزرگ مانند Bainance است. همچنین می تواند در همه سیستم عامل ها و دستگاه ها استفاده شود و دارای 120 سرور محبوب است و پشتیبانی 24 ساعته آماده خدمت رسانی به کاربران گران قیمت است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *