کلاس icdl 2 چیست و چه تفاوتی با کلاس 1 دارد؟

گواهینامه بین المللی کامپیوتر (ICDL) پیشروترین برنامه صدور گواهینامه کامپیوتر در جهان است. طراحی شده برای کسانی که می خواهند دانش و مهارت در زمینه فناوری اطلاعات مطابق با استانداردهای بین المللی کسب کنند.

میلیون ها دانشجوی فعال در حال حاضر دارای گواهینامه بین المللی کامپیوتر ICDL هستند. معمولا در ایران این دوره ها با دو مدرک از درجه یک و دو ارائه می شود. در حالیکه icdl درجه 2 چیست؟ و اینکه چه تفاوتی با درجه یک دارد در ادامه توضیح خواهیم داد.

7 ماژول ICDL در زیر برای همه دوره های ICDL ذکر شده است:

ماژول 1 مفاهیم اساسی فناوری اطلاعات است. ماژول 2 مدیریت کامپیوتر و فایل، ماژول 3: پردازش متن، 4: صفحه گسترده، پایگاه داده ماژول 5، ارائه ماژول 6 و 7 اطلاعات و ارتباطات است.

گواهینامه کامپیوتر اروپایی (ECDL) که در کشورهای غیر اروپایی به عنوان گواهینامه بین المللی کامپیوتر (ICDL) نیز شناخته می شود، یک برنامه گواهینامه سواد کامپیوتری است که توسط بنیاد غیرانتفاعی ECDL ارائه می شود.

گواهینامه ECDL / ICDL یک گواهینامه شناخته شده جهانی در فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و سواد دیجیتال است. جدا از نام، تفاوتی بین ECDL و ICDL وجود ندارد و معادل در نظر گرفته می شوند. به گفته بنیاد ECDL، بیش از 14 میلیون نفر در بیش از 100 کشور در ECDL ثبت نام کرده اند.

icdl درجه 2 چیست؟

یکی از اولین پیش نیازهای اخذ مدرک ICDL توانایی نوشتن سریع است. اگر باز هم نمی توانید خوب بنویسید، پیشنهاد می کنم از آموزش حرفه ای ده انگشت نویسی در سایت فرادرس دیدن کنید، مطمئناً این آموزش این مهارت را به شما خواهد آموخت.

ICDL چیست؟

ICDL گواهینامه پیشرو در مهارت های کامپیوتری در جهان است. برنامه ICDL مهارت ها و شایستگی های مورد نیاز برای استفاده از رایانه و برنامه های معمول رایانه ای را تعریف می کند. این مجموعه گسترده ای از آموزش ها، از جمله اصول کامپیوتر، پردازش کلمه و امنیت فناوری اطلاعات را ارائه می دهد.

ICDL گواهینامه ای است که گواهی می دهد شما در اصول اولیه کامپیوتر و مهارت های هفت گانه آن متخصص هستید. این یک مخفف انگلیسی است که شامل گواهینامه رانندگی کامپیوتر بین المللی است. این نوع گواهی اولین بار در سال 1995 در سوئد ایجاد شد و به تدریج در سراسر اروپا مورد توجه قرار گرفت و اکنون به عنوان یک مدرک بین المللی پذیرفته می شود.

همچنین امکان اخذ گواهینامه بین المللی رانندگی کامپیوتر در ایران وجود دارد و بسیاری از شرکت ها این گواهینامه بین المللی را به افرادی که با گذراندن دوره و یا شرکت در آزمون پذیرفته می شوند اعطا می کنند.

همانطور که گفته شد، این مدرک دارای هفت فصل مختلف است که به شما امکان می دهد هر آزمون مهارت را به صورت جداگانه انجام دهید یا کل ICDL را در یک آزمون شرکت کنید. در ایران ICDL به دو صورت اول و دوم بدست می آید که در ادامه توضیح می دهیم icdl درجه 2 چیست؟ و چه فرقی با فرست کلاس دارد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

icdl درجه 2 چیست؟

icdl درجه 2 چیست؟

icdl grade 2 شامل آموزش مقدماتی کامپیوتر، سخت افزار، ویندوز و اینترنت می باشد و پیش نیاز icdl پایه 1 می باشد. در این آموزش ها با سخت افزار، نرم افزار و به طور کلی ویندوز آشنا می شوید و برای شرکت در هفت مهارت ICDL آماده می شوید.

تفاوت بین icdl 2 درجه و icdl 1 درجه

اگر هنوز متوجه آن نیستید icdl درجه 2 چیست؟ ? بیایید بیشتر توضیح دهیم. همانطور که اشاره کردیم، ICDL یک مهارت از هفت جهت است. در ایران برای ساده سازی آزمون و اخذ مدرک دیپلم، این هفت مهارت به دو قسمت تقسیم می شوند که مهارت های پایه و عمومی در icdl پایه دوم (ویندوز، اینترنت، مقدمات کامپیوتر) و چهار مهارت دیگر (ورد، اکسس) قرار می گیرند. ). ، اکسل و پاورپوینت) در ICDL درجه یک گنجانده شده است.

این دو مدرک قبل از سال 1398 معتبر بوده و قبل از آن سال مورد استفاده قرار گرفته است. پس از سال 1377 طبق تصمیم این هفت مهارت در قالب یک آزمون عمومی به نام ICDL معرفی شد و پس از گذراندن این هفت فصل به دانش آموزان مدرک اعطا می شود.

برای قبولی در این آزمون، باید به صورت حرفه ای در این مهارت ها آموزش دیده باشید. این مهارت ها به صورت مبحثی از سایت فرادرس تهیه شده است که در ادامه مهمترین آنها آورده شده است تا بتوانید بدون شرکت در دوره های گران قیمت شرکت کنید. و پس از شرکت در آزمون ICDL، این گواهینامه معتبر را خواهید یافت.

این سری از آموزش ها تمامی مهارت های مورد نیاز برای دریافت ICDL درجه یک را فهرست می کند و با مشاهده این آموزش ها می توانید بدون صرف هزینه های گزاف در دوره های مبتنی بر بازار، این مدرک را بدون هیچ مشکلی دریافت کنید.

دوره icdl درجه 2 چیست؟

دوره icdl درجه 2 چیست؟

دوره icdl پایه 2 که قبل از سال 1377 برگزار شد، یک درس چند ساعته بر اساس سه مبحث اصلی icdl پایه دوم بود که در آن آموزش جامع مباحث عمومی آموزش کامپیوتر و پس از پایان دوره امتحانی انجام شد. برای اهدا گواهی از پذیرفته شدگان گرفته شد و به کسی که نمره خوب دریافت کرد دیپلم می گیرد. دوره Icdl کلاس دوم و آماده شرکت در دوره درجه 1 icdl شد. بعد از سال 1998 امکان گذراندن دوره اول ICDL بدون گذراندن دوره نوبت دوم وجود نداشت. اما اکنون می توانید به راحتی هر فصل را بدون اولویت امتحان کنید و پس از گذراندن تمامی مهارت ها گواهینامه ICDL دریافت کنید.

زمان مورد نیاز برای کلاس icdl 2

دانش آموزان معمولاً هر مهارت را قبل از شرکت در آزمون تکمیل می کنند، اگرچه شما نیازی به آموزش مهارت های پیش آزمون ندارید. میزان آموزش بستگی به سطح مهارت های دانش آموز و ارائه دهنده آموزش دارد. به طور متوسط ​​هر مهارت به 20 ساعت آموزش نیاز دارد. البته این برای کسانی است که سطح آگاهی کامپیوتری پایینی دارند.

برخی از دانش آموزان ممکن است در یک زمینه به اندازه کافی تجربه داشته باشند به طوری که نیازی به شرکت در دوره و آزمون فوری نباشد، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به آمادگی کامل قبل از آزمون داشته باشند. و باید دوره icdl کلاس 2 را حضوری یا آنلاین بگذرانید.

زمان آزمون icdl درجه 2 چقدر است؟

هر مهارت به صورت جداگانه تست می شود و هر آزمون 45 دقیقه طول می کشد. این سه تست icdl درجه 2 را می توان به هر ترتیب و در هر زمانی انجام داد. یعنی کل آزمون 2 ساعت و 15 دقیقه طول خواهد کشید.

گواهی ICDL منحصر به فرد است که به سازنده بستگی ندارد. این بدان معناست که ICDL به یک نوع نرم افزار وابسته نیست. بنابراین، به دانش‌آموزان انعطاف‌پذیری و آزادی می‌دهد تا مهارت‌های اولیه فناوری اطلاعات را کسب کنند و آنها را با اطمینان در هر محیط نرم‌افزاری که استفاده می‌کنند، به کار ببرند.

icdl درجه 2 چیست؟

مدرک icdl درجه دو چیست و کدام معتبرتر است؟

اگر به دنبال پاسخی برای سوال «شواهد icdl درجه 2 چیست؟ می خواهید بدانید معتبرترین مدرک کدام شرکت است، باید بگوییم که مدرک و گواهینامه ای است که توسط شرکت های ذیصلاح برای دانش آموزانی که نتایج آزمون درجه دو ICDL را قبول کرده اند صادر می شود. شرکت های زیادی در ایران هستند که صلاحیت صدور این گواهی را دارند اما معتبرترین آنها تکنسین حرفه ای است اما شرکت هایی هستند که به عنوان نماینده فنی حرفه ای مجاز به صدور گواهینامه معتبر درجه دو ICDL هستند. .

پس از دریافت این مدرک، باید برای دریافت مدرک درجه یک آماده باشید. برای آمادگی بیشتر، باید با بسته نرم افزاری آفیس آشنا شوید و نحوه کار با هر یک از آنها را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. این چهار نرم افزار را در زیر بیاموزید. می دهیم . پس با خیال راحت از درس های زیر استفاده کنید و بدون هزینه اضافی کل این مدرک را دریافت کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *