کشت چای ، چگونه کشت می شود؟

کشت-چای-،-چگونه-کشت-می-شود؟

فرهنگ چای همیشه ما را مجذوب خود کرده است. چگونه انجام می شود؟ همه ما از خودمان سؤال می کنیم. از کجا می توان تولید کرد؟ هم تولید چای و هم قهوه همیشه ما را تحت تأثیر قرار می دهد. دمای ایده آل برای شکوفایی برگهای زیبای چای ما چیست؟ در صورت تمایل به تولید برگهای چای ، شرایط آب و هوایی بسیار خاص است. درجه حرارت ؟ باران ؟ pH؟ همه معیارها برای تبدیل شدن به یک تولید کننده چای مهم هستند. یک مقاله وبلاگ کشف کنید که فرهنگ چای را در مناطق تولید کننده پوشش می دهد.

فرهنگ چای و درجه حرارت

آیا می دانستید شما که درختان چای در بیش از 50 کشورها تولید می شوید؟ برای همه گونه ها دمای خاصی وجود ندارد. در واقع ، چای را می توان در دمای مرطوب و همچنین گرمسیری کشت. با این حال ، ما می دانیم که برگهای چای تمایل به رشد بهتر بین 20 و 30 درجه سانتیگراد ، تقریباً مانند قهوه دارند. مانند درختان قهوه ، بعضی از گیاهان نسبت به دمای پایین بسیار حساس هستند.

بیایید باران و pH را فراموش نکنیم! در قلب مناطق در حال رشد چای ، تهیه خورشید و گرما زیاد بسیار مهم است. جالب است که باران در طول سال برای تشویق رشد برگ توزیع شده است.

pH ایده آل بین 4/5 و 5/5 روی ترشحات است.

تراکم تولید برای کشت چای

هنگامی که یک تولید کننده چای منطقه تولید زیادی داشته باشد ، عملکرد وی در کل سال بسیار بیشتر خواهد شد. برای داشتن حداکثر تولید در زمین ، توصیه می شود بین 000 و 20 هزار درخت چای در هکتار ، در صورت وجود ممکن است با این حال ، هنگامی که برگهای چای بسیار کوچکتر هستند و فضای کمتری در ارتفاع خود به خود اختصاص می دهند ، پرورش دهندگان می توانند تا 50 کاشت کنند. »000 درختان!

با این حال ، عملکرد همیشه با کیفیت قافیه نیست. همانطور که در مورد قهوه ، هر چه تولید آن کمتر باشد ، بیشتر درخت توسط خاک تغذیه می شود. خاک غنی از مواد مغذی فقط به چند درخت خدمت می کند. که به نفع کالای خاص است … از این رو چای یا قهوه خاصی به نام “Grands Crus”

کشت چای و سن درختان

در یک فضای طبیعی ، گیاهان چای اول از همه درختان چای هستند و صدها سال زندگی می کنند و در نهایت تبدیل به یک درخت مشترک می شوند. در کشت چای بیشتر از یک چای صحبت می کنیم که حداکثر 50 سال دارد. فراتر از آن ، به سرعت با درختان جدید جایگزین می شود. با این حال ، برخی از پرورش دهندگان ژاپنی تولید چای را از درختانی که 100 قدیمی تر دارند ، حمایت می کنند. به هر روش کشت خود…

نگهداری از درختان چای

درختان چای که بطور منظم از نظر جسمی نگهداری نمی شوند ”باید باشد. هرس شده “به درختان متداول تبدیل می شوند و از نظر عملکرد به سرعت می توانند محدود شوند. سپس گفته می شود که یک درخت چای قطع شده ، هرس شده و حفظ شده ، عملکرد خود را تا چند سال آینده حفظ می کند. آیا این درست است؟

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *