چگونه گوگل درایو را از ویندوز و مک حذف کنیم

ایا زومی دارد که نرمفزار درایو گوگل را از كوبتون خود كنيم كينيم؟. به تور کلی، نسب و دلمت برنامه گوگل درایو به نیاز شما دارد. از آن رو، در فیلی ک دیر کی دیر به ستفاه از کونی کے کے حدیمی، می تودان را به تور از کود کود کیمتے.

מא דר אינ פשרקים עשד דרים، בעוד בר מברכם עבור נרמפאזר درایو گوگل برای ویندوز و مک، بیایید نگاهی به نحوه غیرفعال کردن چرخ دنده پشتیبان بیندازیم. אז אינגרו، מי עבודע דר שורת ניאעע האר יק אז אנה רא ברי רפע משורת. با ما بمان.

Google Drive یا Backup and Sync

قبل از نمع هر کاری، می بیشتو به این تنیا کیں کینیم که برنامه دستکتاب درایو گوگل با نام های درینی شده است. به آن روست که، این برنامه در ابتدا با نام گوگل درایو برای کاربران ارائه شد، اما در سال 2017 گوگل تصمیم گرفت از نام این ابزار برای ارائه خدمات انحصاری استفاده کند. پشتیبان گیری و همگام سازی معرفی کنید با این حال، دوباره در سال 2021، گوگل تمام عملکردهای دسکتاپ قبلی خود را ترکیب می کند درایو گوگل این نرم افزار را برای استفاده انتخاب کنید.

از این رو اگر از کریں کردی پشتیبان گیری و همگام سازی توصیه می کنم این ابزار را به روز کنید تا نسخه استفاده شده در این مقاله با آخرین نسخه مطابقت داشته باشد.

چگونه گوگل درایو را به کامپیوتر خود متصل کنیم

Google Drive را از رایانه خود جدا کنید

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

اگر نمی خواهید برنامه Google Drive را به طور کامل از رایانه خود حذف کنید، برای جلوگیری از پشتیبان گیری از اطلاعات، اتصال را قطع می کند. اگر تصمیم گرفته اید این برنامه را برای مدتی غیرفعال کنید، می توانید اتصال Google Drive به رایانه خود را غیرفعال کنید. برای این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در ویندوس نماد مثلث سبز، زرد، آبی و قرمز است درایو گوگل خود را از تاريخ سینی سیستم (نوار وسفیق ویندوز) اجرا کنید मुश स है बेर रुवी फ के लिक की किन ता तथा तथा पाज है है विन देखें با این حال، در مک، می توانید برنامه را در منوی بالای صفحه خود مشاهده کنید.
  • اگر این برنامه در نوار وظیفه نمایش داده نمی شود، باید نام Google Drive را در جستجوی ویندوز تایپ کرده و سپس آن را اجرا کنید.
  • پس از اجرای برنامه بر روی آیکون چرخ دنده (Settings) کلیک کرده و سپس روی آن کلیک کنید اولویت ها برو
  • مجددا روی نماد چرخ دنده در پنل تنظیمات کلیک کنید و سپس روی گزینه کلیک کنید قطع حساب > قطع ارتباط انتخاب کنید این ویژگی با Google Drive همگام نخواهد شد.

از این پس هر کھیبی که در پوشه راندن شما عمل کنید با حماء ابری شما حمگمسازی نامیک شد. به این ترتیب اگر در آینده تصمیم به انصراف از این کار دارید، می توانید همین مراحل را برای همگام سازی اطلاعات خود با گوگل درایو طی کنید.

چگونه گوگل درایو را حذف کنیم

اگر تصمیم به حذف برنامه Google Drive خود دارید، باید این گزینه را نیز در نظر داشته باشید. از این رو، پس از دلمت فرامل می کی کے کود را کود را کیدل و ای جا به جا کیندی.

Google Drive را در رایانه های Windows حذف کنید

Google Drive را در رایانه های Windows حذف کنید

برای حذف گوگل درایو در ویندوز کافیست آن را مانند سایر برنامه های ویندوز حذف و نصب کنید. برای این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • از کلیدهای ترکیبی “Win + I” برای اجرای تنظیمات ویندوز استفاده کنید.
  • اکنون برنامه ها > برنامه ها و ویژگی ها برو
  • برای جستجو درایو گوگل، صفحه را به پایین اسکرول کنید و سپس به گزینه بروید حذف نصب کنید کلیک
  • איקונים מונטער במאניד נרמפאזר גוגלוג דירוע שמא בטור קמול אםודמש .

پس از انجام این کار، اگر می خواهید فایل های خود را دوباره با فضای ابری همگام سازی کنید، باید دوباره این نرم افزار را نصب کنید. با دلتم Google Drive بوشه شما باگی باگری ماند، اما با کیں با ابری ابری کتگ شد.

Google Drive را در رایانه Mac خود حذف کنید

Google Drive را در رایانه Mac خود حذف کنید

روند حذف برنامه گوگل درایو نیز مشابه حذف و نصب سایر برنامه ها در macOS است. برای تنمر آن کار کافی است به فوشه یاب و سبس برید ApplicationsShift + Cmd + A” نیز در تصویر است). اکنون نرم افزار Google Drive ایجاد شده و سپس به سطل زباله کشیده شده است.

با استفاده از این، Google Drive به طور کامل از رایانه حذف می شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که پوشه Drive شما همچنان در دسترس است و می توانید تمام اطلاعات و داده های خود را حذف کنید یا به آنجا بروید.

نرم افزار Google Drive را غیرفعال یا حذف کنید

اکنون که می دانید چگونه برنامه Google Drive خود را غیرفعال و حذف کنید، توصیه می کنیم قبل از انجام هر کاری مطمئن شوید که به این نرم افزار نیاز ندارید. زیرا در برخی موارد مشاهده می شود که با حذف و نصب مجدد برنامه گوگل درایو، کامپیوتر همگام سازی را با فضای ابری به درستی انجام نمی دهد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *