چگونه می توان سیم کارت را در تلفن های جدید قرار داد؟

این سیم کارت از تراشه های پی وی سی ساخته شده است که بخشی از آن به برد تلفن همراه متصل است و در گوشی های مختلف در حالت استاندارد ، میکرو و نانو پشتیبانی می شود. محل قرارگیری سیم کارت در تلفن های هوشمند داخل گوشی در زیر باتری یا اطراف تلفن در یک جایگاه سیم کارت خاص قرار دارد.

اگر مدل تلفن شما به گونه ای است که سیم کارت درون تلفن قرار دارد ، درب پشت تلفن خود را باز کرده و سیم کارت را در موقعیت مناسب قرار دهید ، و اگر قاب پشتی گوشی به شکل تلفن فشرده شده است ، توجه به شکاف مستطیل شکل آن یک سوراخ گرد کوچک قابل مشاهده است.

با کمک یک پین مخصوص که داخل قاب گوشی تازه خریداری شده وجود دارد ، همراه با سایر لوازم جانبی تلفن ، می توانید شکاف را با کمی فشار سوزن به داخل شکاف باز کرده و سیم کارت و حافظه خود را در سینی سیم کارت قرار دهید. با کمک فروشنده می توانید کد فعال سازی سیم کارت خود را در تلفن جدید فعال کنید.

در ادامه قصد داریم اطلاعاتی در مورد قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ و آیفون ارائه دهیم.

قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ

قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ این برای مدلهای مختلفی که سامسونگ عرضه کرده متفاوت است و شامل قاب پشتی گوشی ، دوربین و فلش شیشه ، شاسی داخلی ، قاب LCD و .. به دلیل استفاده روزمره و منظم تلفن های همراه مانند مارک سامسونگ ، که توسط بسیاری از کاربران دیده می شود ، ممکن است به دلایلی مانند ضربه یا قطره شکسته یا آسیب ببینند.

در چنین مواردی ، دارندگان تلفن بدنبال مکانی هستند که مناسب ترین قیمت را برای خرید کیف و شاسی سامسونگ داشته باشد. قطعات تلفن مانند باتری ، برد مدار ، سنسور و CD و غیره آنها به قاب و شاسی گوشی متصل هستند ، بنابراین مواد قاب و شاسی و اصالت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

از آنجا که بدنه گوشی نقش محافظت از تجهیزات داخلی گوشی را دارد ، باید از مقاومت لازم در برابر ضربه نیز برخوردار باشد ، اما هر چقدر هم دوام داشته باشد ، در برابر ضربه مقاوم نیست و به دلایل مختلفی می تواند خراشیده یا شکسته شود. دلیل تفاوت قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ ، مواد قاب ، شاسی و مدل گوشی است.

قاب و شاسی مخصوص آیفون

قاب و شاسی مخصوص آیفون این یکی از قطعات ضروری و کاربردی مانند هر تلفن دیگری است. خرابی این قطعه بر کیفیت گوشی تأثیر منفی می گذارد و باید جایگزین شود. لوازم یدکی باید اصلی باشد و از فروشگاه های معتبر خریداری شود ، همچنین به این دلیل که تعویض قاب آیفون و شاسی خطرناک است.

برای این کار توصیه می شود از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. دارندگان آیفون قطعاً از کیفیت و قیمت این برند آگاه هستند ، بنابراین وقتی قطعات معیوب مانند قاب و شاسی را جایگزین می کنند ، قیمت بالاتر آن را در مقایسه با قطعات مشابه سایر مارک ها در نظر می گیرند. به عنوان مثال ، قیمت خرید کیس و شاسی سامسونگ در مقایسه با برند آیفون بسیار کمتر است.

از جمله عوامل تأثیرگذار در قیمت این واحد می توان به مدل گوشی ، اصل یا تقلبی بودن این محصول ، نحوه خرید آن به صورت جداگانه یا عمده ، خرید از شماره مرجع اصلی یا متوسط ​​و غیره اشاره کرد. سوالی که احتمالاً بارها آن را شنیده اید ، این است که شما نباید کالاهای تقلبی را با قیمت پایین خریداری کنید ، زیرا این امر صدمات جبران ناپذیری به تلفن اپل شما وارد می کند ، از جمله کاهش عمر تلفن همراه ، ضعف آنتن ، کاهش برق Wi-Fi. -Fi و موارد دیگر …

قاب و شاسی مخصوص آیفون

بهترین قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ و آیفون در بابافون

در صورت خرابی یا خرابی قاب و شاسی ، کلیه تلفن های همراه هر مارک باید با یک قطعه جدید و اصلی جایگزین شوند که این نیز مسئولیت سرویس Carbold است. علاوه بر این ، اعتماد به هر مرکزی برای خرید قطعات یا گذاشتن تلفن های هوشمند مانند آیفون ، سامسونگ ، هواوی و … برای تعمیر و تعویض قطعات معیوب بسیار اشتباه است.

بنابراین ، همیشه به یک فروشگاه معتبر با نام شناخته شده اعتماد کنید ، که اصالت کالای شما را تضمین می کند. یکی از این فروشگاه ها بابافون در وب سایت https://babaphone.ir است که با طیف گسترده ای از کالاهای مختلف اصلی و با کیفیت بالا در زمینه لوازم جانبی موبایل و قطعات یدکی و سایر محصولات ، مصرف کنندگان را به روی میز می آورد. قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ ، آیفون و مارک های دیگر علاوه بر مناسب بودن ، قبل از حمل و نقل توسط کارشناسان آزمایش می شود.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *