چگونه قهوه Americano را درست کنیم؟

چگونه-قهوه-americano-را-درست-کنیم؟

دنیای قهوه همیشه با افسانه های زیادی احاطه شده است. کشف دانه های قهوه به بزهای گزنده ای که از میوه تحریک کننده در جایی در قاره آفریقا می خورند ، نسبت داده می شود و رنگ قرمز لوبیای تازه حتی لقب “نوشیدنی نوشیدنی” را نیز برای آنها به ارمغان آورد. اما علی رغم ریشه های عجیب و غریب آن ، قهوه از دیرباز یکی از رایج ترین نوشیدنی ها بوده است ، و دستگاه های قهوه مدرن به ما اجازه می دهد انواع نوشیدنی های مورد علاقه را تهیه کنیم. یکی از محبوب ترین نوشیدنی های قهوه ، Americano است ، و شما بلافاصله تمام جزئیاتی را که مهمترین اطلاعات در مورد آن هستید بدانید.

Americano دقیقا چیست؟

مانند سایر نوشیدنی های قهوه ، یک هاله اسطوره ای در اطراف مردم آمریکا ایجاد شده است. طبق رایج ترین باور ، مخترعان قهوه آمریکایی سربازان ارتش ایالات متحده هستند که در جنگ جهانی دوم در ایتالیا مستقر شده اند. طبق این داستان مشهور ، سربازان واقعاً قهوه مورد استفاده برای نوشیدن در خانه را از دست داده اند ، بنابراین تصمیم گرفتند اسپرسو محلی را با کام خود مطابقت دهند. آنها ظرف اسپرسو را در آب داغ رقیق می کنند ، بدون آنکه قدرت قهوه و طعم های غنی آن را قربانی کنند. امروزه اگر سعی کنید چنین نوشیدنی را در ایتالیا سفارش دهید ، به احتمال زیاد قهوه را به همین روش تهیه می کنید.

چگونه درست کنیم؟

بنابراین به آن “Americano” گفته می شود ، اما برای تهیه این نوشیدنی ابتدا به یک ظرف اسپرسو با کیفیت نیاز دارید. اسپرسو را می توان با استفاده از دستگاه فیلتر یا با کمک دستگاه اسپرسو برای دفتر تهیه کرد و مههدرین مراقبت می کند تا آمریكا را با استرالیا طولانی سیاه اشتباه نگیرد. توجه کنید! هنگام تهیه نوشیدنی استرالیایی ، ابتدا آب داغ را درون یک لیوان بریزید و یک وعده دوبار اسپرسو اضافه کنید. از طرف دیگر آمریکایی ها کمی متفاوت آماده شده اند. ابتدا باید اسپرسو (یا دو) را دم کنید و فقط پس از آن آب داغ را اضافه کنید. اگر قهوه را با استفاده از دستگاه اسپرسو دم کرده می توانید آب داغ را مستقیماً از دستگاه اضافه کنید. یکی دیگر از گزینه های آماده سازی ، که می تواند برای روزهای گرم تابستان مناسب باشد ، اضافه کردن آب سرد به ظرف اسپرسو است – از این طریق یک نوشیدنی با طراوت و تقویت کننده به دست می آورید.

نکاتی در مورد تهیه نوشیدنی با کیفیت آمریکایی

روش تهیه آمریكاییو بسیار آسان است ، اما كیفیت نوشیدنی در جزئیات كوچك اندازه گیری می شود كه ارزش توجه به آنها را دارد:

  • از دستگاه قهوه ای حرفه ای استفاده کنید: قهوه ساده سیاه در جای خود است ، اما برای تهیه قهوه واقعی Americano ، باید قهوه را با استفاده از دستگاه اسپرسو اداری دم کنید. . یک دستگاه قهوه با کیفیت به شما کمک می کند تا غنای طعم های قهوه را از بین ببرید و از قدرت غلیظ آن لذت ببرید.
  • انواع مختلف قهوه را امتحان کنید: قهوه های قهوه به ما اجازه می دهند تا با طعم های مختلف آزمایش کنیم. و متنوع است. شما می توانید هر بار لوبیا از یک نوع متفاوت یا از مکان دیگری در جهان انتخاب کنید ، و به این ترتیب جوانه های طعم خود را به چالش بکشید و از تفاوت های ظریف بین انواع مختلف قهوه لذت ببرید.
  • خدمت به میهمانان: درست است كه آمریكایی ها باید “تمیز” و بدون مواد افزودنی بنوشند ، اما با این وجود ، اگر شما میزبان مشتری یا همكاران هستید ، باید به آنها خدمات دلخواه خود را پیشنهاد دهید. به عنوان مثال ، شما می توانید مکعب های یخ را در روزهای گرم اضافه کنید ، یا یک طرف دوبار اسپرسو را در کنار آن قرار دهید ، برای کسانی که قهوه خود را به خصوص قوی می پسندند.
  • دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *