چگونه قهوه لاته درست کنیم؟

چگونه-قهوه-لاته-درست-کنیم؟

در خانه ، محل کار ، مدرسه و تعطیلات – ما اسرائیلی ها فقط قهوه را دوست داریم. نادیده گرفتن تقاضای عظیم در سالهای اخیر برای انواع قهوه های با کیفیت و انواع نوشیدنی های قهوه خوشمزه و خاص غیرممکن است.

و بهترین قسمت؟ امروز دیگر لازم نیست دستگاه های قهوه حرفه ای برای هزاران جعبه خریداری کنید تا از قهوه با کیفیت لذت ببرید. امروز با استفاده از دستگاه خانگی یا دستگاه قهوه خانه ای می توانید قهوه ای غنی ، معطر و دلپذیر تهیه کنید.

آهسته. تدریجی؟ وارونه؟ کاپوچینو؟ این حتی به چه معنی است؟

تهیه همه نوشیدنی های قهوه همیشه بر اساس اسپرسو انجام می شود ، اما از اینجا آسمان حد مجاز است و می توانید قهوه را به مکان های خنک و ویژه ببرید.

اما در حال حاضر اجازه دهید روی پایه تمرکز کنیم – قهوه لاته ، که یکی از ساده ترین نوشیدنی ها برای تهیه است ، و همچنین خوشمزه ، غنی و راحت و بسیار محبوب است.

هر دو لاته و کاپوچینو هر دو نوشیدنی هستند که شیر را با یک وعده اسپرسو ترکیب می کنند ، اما تفاوت بین آنها نسبت اسپرسو به شیر است.

دستور تهیه کاپوچینو یک اسپرسو ، یک سوم شیر داغ و یک سوم شیر یخ زده است. و هنگامی که ما از قهوه معکوس درخواست می کنیم؟ منظور ما دقیقاً همین است.

از طرف دیگر لاته نوشیدنی ملایم و ضعیف تری است که براساس یک سوم اسپرسو و دو سوم شیر داغ و کمی شیر یخ زده در بالا قرار دارد. مقدار کف نیز بین لاته و کاپوچینو تفاوت دارد ، زیرا کاپوچینو مقدار بسیار بیشتری شیر یخ زده دارد.

چگونه دستگاه قهوه مناسب را برای شما انتخاب می کنید؟

همانطور که گفته شد ، امروز دیگر نیازی به خرید یک دستگاه اسپرسو حرفه ای و گران قیمت نیست که عمدتاً برای کافه ها و رستوران ها در نظر گرفته شده است. امروز با کمک ماشین های اتوماتیک و ساده برای کار کردن ، می توانید قهوه با کیفیت ، خوشمزه و معطر را با حداقل تلاش دریافت کنید.

برای اینکه تصمیم بگیرید کدام دستگاه برای شما مناسب است ، ابتدا باید فکر کنید و بفهمید که چه بودجه ای در دسترس شما است و البته آنچه لازم است. بین دستگاه قهوه خانه و دستگاه قهوه اداری تفاوت زیادی وجود دارد.

مهمترین تفاوت در خروجی ماشین آلات است ، هنگامی که یک ماشین خانگی برای رفع نیاز خانواده به چندین فنجان قهوه در روز طراحی شده است. از طرف دیگر ، یک دستگاه اداری باید روزانه حجم بسیار بیشتری از فنجان های قهوه ، چند ده و گاهی حتی چند صد فنجان را در خود جای دهد.

قهوه برای همه افرادی که از عمل ساده و راحت استفاده می کنند

مزیت قابل توجه دستگاه های قهوه که برای خانه و محل کار طراحی شده اند ، سهولت استفاده است. با تعداد محدودی از دکمه ها و صفحه نمایش روشن و روشن ، همه می توانند نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کنند. اسپرسو کوتاه یا طولانی ، آمریکاییو ، لاته یا کاپوچینو … آسمان حد است.

بنابراین ، هنگام انتخاب دستگاه مناسب ، باید به نحوه عملکرد آن نیز توجه کنید.

اگر به دنبال دستگاه قهوه اداری هستید ، باید بدانید که امروزه انواع مدلهای پیچیده تری وجود دارد. علاوه بر قهوه ، می توانید با استفاده از این دستگاه ها نوشیدنی های دیگری درست کنید ، و نه تنها نوشیدنی های گرم – بلکه نوشیدنی های سرد نیز دارند. این یک نکته کوچک اما دلهره آور برای هر دفتر است ، و ما مطمئن هستیم که کارمندان را خوشحال می کند و روز کار شما را بسیار خندان تر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *