چگونه قهوه را روی شیر کاملا درست کنیم؟

چگونه-قهوه-را-روی-شیر-کاملا-درست-کنیم؟

قهوه روی شیر یکی از محبوب ترین نوشیدنی هاست. تعادل دقیق بین تلخی قوی قهوه و شیرینی شیر نوشیدنی تحریک کننده و خوشمزه ای ایجاد می کند. البته هر کس اولویت خاص خود را دارد ، اما برای تهیه این نوشیدنی به بهترین روش باید نکات زیر را بدانید.

چه شیری؟

در مقایسه با سایر نوشیدنی های قهوه ، هنگام تهیه قهوه روی شیر ، نوع شیر تأثیر زیادی در طعم و مزه ای دارد که در انتها بدست خواهد آمد. البته می توانید از شیر استاندارد 1٪ یا 3٪ چربی استفاده کنید ، اما به غیر از این انواع دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد. 4٪ شیر کامل ، شیر بدون لاکتوز ، شیر بز ، شیر آلی ، شیر غنی شده و جایگزین های شیر وگان. فقط توجه کنید – هر نوع شیر سطح شیرینی خاص خود را دارد ، بنابراین ممکن است به مدتی زمان نیاز داشته باشید تا نوع شیر مناسب سلیقه خود را پیدا کنید. به عنوان مثال شیر سویا ممکن است شیرین تر باشد و انواع مختلفی از شیر وجود دارد که “لمس” وانیل دارند که به خوبی در طعم آن احساس می شود. بنابراین ، توصیه می شود انواع مختلف شیر را امتحان کنید تا زمانی که ترکیب مناسبی برای خود پیدا کنید.

چقدر شیر را گرم می کنیم؟

اگر قهوه خود را با استفاده از دستگاه قهوه ساز اتوماتیک تهیه کنید ، مسئله دمای شیر نباید شما را اذیت کند. دستگاه های این نوع معمولاً به شما امکان می دهند برنامه های مختلفی تنظیم کنید و آنها دقیقاً می دانند که برای تهیه قهوه روی شیر چه دمایی لازم است. اما اگر ترجیح می دهید شیر را به تنهایی گرم کنید و قهوه را جداگانه به آن اضافه کنید ، استفاده از دماسنج مناسب برای این منظور بسیار توصیه می شود. هنگام گرم کردن توجه داشته باشید که برای تهیه قهوه خوشمزه و غنی ، توصیه می شود اطمینان حاصل کنید که دمای شیر از 70 درجه سانتیگراد بالاتر نرود. علاوه بر این ، اگر شیر کف دار دوست دارید ، هنوز باید آن را با استفاده از دستگاه مناسب تهیه کنید و پس از گرم شدن ، یک ظرف اسپرسو با کیفیت را روی شیر بریزید.

کدام قهوه را انتخاب می کنید؟

یکی از مهمترین مزایای قهوه نسبت به شیر این است که می توان آن را به راحتی و حتی با کمک پودرهای استاندارد قهوه تهیه کرد. اما چرا به این قناعت می کنیم؟ اگر قهوه را هوشمندانه انتخاب کنید ، قهوه روی شیر می تواند طعم خوب و با کیفیتی داشته باشد. برای این کار می توانید ظرف قهوه را با استفاده از دستگاهی كه حبوبات تازه خرد می كند دم كرده و در صورت تمایل می توانید انواع مختلف دانه ها را انتخاب كرده و بنابراین طعم های مختلف را آزمایش كنید تا طعم مورد علاقه خود را پیدا كنید.

اضافات ویژه

قهوه روی شیر معمولاً یک “درمان” است که به ما امکان می دهد بدون اینکه تلخی قهوه را حس کنیم از یک نوشیدنی تحریک کننده لذت ببریم. برای ارتقا این تجربه ، می توانید از افزونه های زیر استفاده کنید:

  • شربت طعم دار: طیف وسیعی از طعم دهنده ها را می توان به قهوه اضافه کرد ، مانند شربت افرا یا شربت شکلات ، و گاهی اوقات می توانید شربت هایی را پیدا کنید که مخصوص استفاده هستند. با قهوه.
  • دارچین: یا دوست دارید یا نه ، اما شکی نیست که رایحه خاصی به قهوه می بخشد.
  • شکلات: ترکیب قهوه و شکلات چیز جدیدی نیست ، اما می تواند برای نوشیدنی قهوه روی شیر ایده آل باشد. می توانید شکلات را در شیر داغ ذوب کنید تا زمانی که بافت یکنواختی پیدا کنید و سپس اسپرسو را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. در این حالت توصیه می شود قند را کنار بگذارید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *