چگونه روش تزریق قهوه مناسب را برای خود انتخاب کنیم

چگونه-روش-تزریق-قهوه-مناسب-را-برای-خود-انتخاب-کنیم

بنابراین شما تصمیم گرفتید که به عنوان بخشی از روند روزانه خود ، قهوه خوشمزه در خانه درست کنید. شاید اصلاً در خانه قهوه درست نکنید ، یا شاید روش تصمیمی که استفاده کرده اید برای سبک زندگی جدید شما مناسب نباشد … یا شاید فقط کسل کننده باشید!

خوب ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم روش صحیح تصمیم گیری را برای شما بفهمیم و مطمئن شویم که مسیر آشپزی منزل دقیقاً متناسب با نیازهای شماست.

بسیاری از افراد باید قهوه کافی باشند؟

س thatالی که فکر می کنم مهمترین پرسش باشد – هنگام تصمیم گیری برای خرید یا استفاده از نوع تزریق – این است: چه مقدار قهوه باید تهیه شود برای هر تزریق؟

س nالات بی نظیر دیگری وجود دارد که می توانید در مورد سطح قهوه و سبک های ریختن بپرسید. بعد ، اما من فکر می کنم این بهترین نقطه شروع است.

به عنوان مثال ، شما می توانید نوع قهوه ای را که AeroPress بیشتر از همه درست می کند دوست داشته باشید ، و می توانید آن را به سختی دم کرده و سپس بریزید آن را به دو فنجان کوچک برسانید ، اما اگر هر روز صبح با شش نفر قهوه درست کنید AeroPress ، ممکن است کاملا آزار دهنده باشد.

از طرف دیگر ، اگرچه از نظر فنی می توان قهوه را با دستگاه قهوه فیلتر بزرگ تهیه کرد فنجان های 94 ، اما این دستگاه ها در واقع برای این کار طراحی نشده اند ، آنها کلوپی برای تهیه مقدار زیادی قهوه هستند. و به دلیل شکل آنها و سرعت زیادی که آب با آن از طریق قهوه می گذرد ، دستیابی به نتایج خوب در تهیه یک فنجان برای آنها دشوار است. مطمئناً امکان تهیه همزمان چندین لیوان و نوشیدن آن در طول روز وجود داشت ، اما کیفیت قهوه پایین می آید ، به خصوص اگر قهوه در یک صفحه داغ نگه داشته شود یا در مایکروویو گرم شود.

به هر حال ، یک “فنجان” که روی بسته بندی یک دستگاه قهوه ساز سنتی آمریکایی استفاده می شود ، معمولاً به معنای پنج گرم است ، بنابراین برای درک مقدار وعده هایی که می توانید از هر یک از دستگاه های قهوه ساز دریافت کنید ، فکر می کنم تقسیم بر دو برابر منطقی باشد.

چقدر می خواهید تلاش کنید؟

برای تهیه قهوه چقدر تلاش و تمرکز لازم است؟ آیا تجربه ایده آل شما این است که فقط قهوه و آب در دستگاه بریزید ، مدتی کار دیگری انجام دهید و سپس برگردید و قهوه خوشمزه را پیدا کنید؟ یا آیا عمل تخلیه دستی آب با دقت در واقع چیزی است که می تواند برای شما شادی و آرامش ایجاد کند؟ مورد آخر هنوز برای من صادق است ، اما من افراد زیادی را می شناسم – حتی شاید به خصوص متخصصان قهوه – که خوشحال می شوند دیگر کتری فانتزی دیگری نبینند.

و در حالی که روش دم دستی به شما فضای بیشتری برای انجام تنظیمات کوچک می دهد ، مقدار تلاش مورد نیاز در تهیه دمش همیشه بهتر از قهوه نیست – زیرا دستگاه های فیلتر خانگی مدرن به خوبی دم می کنند.

چه مقدار تجهیزات برای تهیه قهوه مورد نیاز است؟

همچنین س relatedال مربوط به تجهیزات تا حدودی وجود دارد. کتری گردن قو برای ریختن دقیق روی قهوه لازم نیست ، اما بسیار مفید است. و فرانسوی پرز / پیستون ، شما واقعاً به چنین مواردی احتیاج ندارید.

چطور قهوه خود را احساس می کنید؟

سرانجام ، چگونه قهوه خود را ترجیح می دهید؟ من معتقدم با کمی آزمایش و خطا می توانید هر نوع قهوه مخصوص تهیه کنید برای قهوه خوب و خوشمزه در هر روش تزریق – اما این بدان معنی نیست که طعم آنها یکسان باشد. هر روش تزریق با فیلتر فلزی باعث عبور بیشتر روغن ها می شود و قهوه احساس سیرتر و نرم تری می کند ، که بعضی از مردم واقعاً از آن قدردانی می کنند ، اگرچه در پایان فنجان شما مجبور خواهید شد کمی با غم و اندوه کنار بیایید.

یک فیلتر کاغذی چیزی را به شما می دهد که ما اغلب آن را فنجان تمیز می نامیم: ذرات ریز آسیاب در زیر فنجان وجود نخواهد داشت ، و درک اسیدیته و طعم های ظریف تر ممکن است بدون ریختن روغن از طریق فنجان فیلتر فلزی ، اما بدن سخت تر احساس می شود من قوی ترین علاقه شخصی من برای تطبیق قهوه با انواع فیلترها ، برای فیلترهای فلزی من قهوه قویتر (تلخ تر) را توصیه می کنم در حالی که برای فیلترهای کاغذی من طعم های ظریف و میوه ای را توصیه می کنم.

دشوارتر است برای تمیز کردن فیلترهای فلزی از فیلترهای کاغذی ، اما آنها قابل استفاده مجدد هستند (اگرچه از نظر پایداری ، احتمالاً ریاضیات زیادی برای انجام چند بار نیاز به استفاده از فیلتر فلزی قبل از ساخت با دوام تر از مقدار معادل کاغذ ، وجود دارد. فیلترها) اگر درباره فیلتر فلزی تصمیم گرفته اید ،

سایر ملاحظات مربوط به سبک زندگی

مطمئناً س moreالات بیشتری برای پرسیدن وجود دارد . اگر زیبایی آشپزخانه شما برای شما مهم است ، گزینه های زیادی برای ظاهر متفاوت وجود دارد که انتخاب می کنید ، با استفاده از روش تزریق فرانس پرس یا دستگاه قهوه که می توانید متناسب با طرح خود تنظیم کنید.

همچنین ، حتی اگر رنگها و اشکال خاص مهم نباشند ، مقدار کل فضای پیشخوان (یا کمد) که تجهیزات اشغال می کند قطعاً تفاوتی ایجاد می کند. همچنین باید در نظر گرفته شود که تجهیزات شیشه ای از نظر زیبایی بیشتر دلپذیر هستند اما از شکنندگی و دوام کمتری برخوردار هستند ، مجهز به فلز و پلاستیک

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *