چه نوع قهوه برای من مناسب است؟

چه-نوع-قهوه-برای-من-مناسب-است؟

نوشیدن قهوه در سالهای اخیر به یک روش معمول تبدیل شده است که بسیاری از مردم نمی توانند روز خود را بدون یک فنجان قهوه خوب شروع کنند. در خانه ، محل کار ، دفتر ، کار ، شغل ، جاده – بیشتر ما به دنبال قهوه ای خوشمزه و باکیفیت هستیم تا روز را با آن شروع کنیم ، بعد از ظهر خسته کننده خود را بگذرانیم یا حتی اگر شبانه روز وظیفه یا چیز مهم دیگری داشته باشیم ، ما را هوشیار کنیم. قهوه به یک محصول معمول و در دسترس تبدیل شده است ، و در بعضی مواقع به نظر می رسد که بیشتر انواع محصولات قهوه – ذوب شده ، گرانول ، دانه های قهوه آسیاب شده ، کپسول ها و موارد دیگر – به سختی می توان فهمید که چه چیزی بخریم و کدام قهوه دقیقاً مطابق نیاز و خواسته ما است …

دستگاه های قهوه اداری – چه باید دانست؟

از آنجا که بیشتر ما روزانه ساعتهای زیادی را در مطب می گذرانیم ، و اغلب قهوه همان چیزی است که ما را هوشیار می کند و باعث می شود ما حتی بیشتر کار کنیم – قطعاً به فکر قهوه ساز اداری که در اصل منبع قهوه ای با کیفیت و خوشمزه در طول روز خواهد بود. قهوه ساز دفتر

به طور کلی اجازه می دهد انواع نوشیدنی ها مانند:

    کاپوچینو
  • Americano
  • اسپرسو (دوتایی ، بلند ، کوتاه)
  • و بیشتر؛ بنابراین هر کارمند می تواند دقیقاً نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کند.

    هنگام انتخاب دستگاه های قهوه اداری ، ارزش آن را دارد که قبل از بررسی خواسته ها و نیازهای کارمندان و به طور کلی – آنچه را که می خواهند از دستگاه دریافت کنند ، بررسی کنید. آیا این یک دفتر کوچک با تعداد کمی از کارمندان است یا بهتر است یک دفتر بزرگ با ده ها تن از کارمندان و هر کس تقریباً به طور مرتب قهوه مصرف کند؟

    در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه های قهوه اداری ، و هر کدام وجود دارد ویژگی های آن؛ دستگاه هایی وجود دارند که می توانند برای تهیه ده ها فنجان قهوه در روز ، روش تهیه آن را انتخاب کرده و البته تصمیم بگیرند که آیا از کپسول قهوه استفاده کنید یا دستگاهی که نیاز به استفاده و خرد کردن دانه های قهوه داشته باشد.

    چه نوع قهوه امروز در بازار موجود است ، و چگونه می دانم چه چیزی برای من بهتر است؟

    اول از همه ، شایان ذکر است که امروزه انواع زیادی قهوه وجود دارد که از نقاط مختلف جهان (برزیل ، اتیوپی ، کلمبیا و بسیاری از کشورها و مکان های دیگر) تهیه می شود. گیاه قهوه خود به چندین گونه مختلف رشد می کند و فروشندگان در میان آنها – Arabica ، Liberica و Robusta. هر کرایه ویژگی های متمایز خود را دارد:

      The Robusta Strain

      – سویه ای که قوی محسوب می شود و حاوی مقادیر نسبتاً زیادی کافئین است. نوعی کرنش است که معمولاً برای کسانی که قهوه خود را قوی تر و با طعمی جسورانه تر می پوشند ، مناسب خواهد بود.

    • Arabica

    • – گونه ای ظریف در نظر گرفته البته بیشتر با طعم مشخص قهوه – اما نسبت به روبوستا قدرت کمتری دارد. دلیل طعم آن نسبتاً لطیف این واقعیت است که حاوی کافئین کمتری است ، و بنابراین به طور کلی برای کسانی که نوشیدنی هایی با طعم قهوه دوست دارند – مناسب است – اما نه خیلی قوی و جسورانه.

      هنگام تصمیم گیری برای خرید دستگاه قهوه برای دفتر ، باید کلیه فاکتورهای مربوط در نظر گرفته شود – بودجه ، تعداد کارمندان ، انواع قهوه مورد علاقه ، چه نوشیدنی هایی را که می خواهید درست کنید و البته – مطمئن شوید که این دستگاه با کیفیت بالا ، بادوام و قوی است.

    دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *