پیام رسان ایتا ، پیام رسان محلی با ویژگی ها و قابلیت های عالی

در این پست ، تیم یک نوع در نظر دارد نمایندگان ETA را بررسی کند و لیستی از توانایی های آنها را به شما عزیزان ارائه دهد. بنابراین با ما همراه باشید تا با این پیام رسان بومی بیشتر آشنا شوید.

با انتشار خبر فیلتر شدن تلگرام ، بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند به دنبال گزینه ای برای این پیام رسان ها بودند. در این بین ، ما شاهد معرفی بسیاری از فرستادگان محلی مانند سروش ، گپ ، بله و و هستیم. اما یکی از این پیام رسان ها با مجموعه ویژگی های خاص خود توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

دلیل اصلی محبوبیت ETA در بین مصرف کنندگان ایرانی ، محیط و امکانات ویژه آن بود که به عنوان Telegram طراحی شده بود. این طراحی به گونه ای است که وقتی وارد صفحه اول این پیام رسان می شوید تصور می کنید که نسخه سفارشی تلگرام را وارد کرده اید.

با این حال ، ETA در ابتدا با مشکلاتی مانند محدودیت های زیرساختی روبرو است. اما با گذشت زمان ، این دقیقاً همان کاری است که تیم توسعه انجام داد.

سیستم چند پلت فرم یکپارچه یکی از دلایل اصلی محبوبیت پیام رسانهای ETA است

اگرچه دلایل زیادی برای محبوبیت بالای ETA در بین مصرف کنندگان وجود دارد ، اما یکی از مهمترین آنها سیستم یکپارچه چند منظوره است. این پیام رسان مانند سایر پیام رسان های خارجی در نسخه های اندروید ، ویندوز ، iOS و مک منتشر شده است و شرایطی را برای همه کاربران دستگاه های هوشمند فراهم می کند که بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

مورد دیگری که ETA را خاص می کند نسخه وب آن است. این نسخه تطبیقی ​​به گونه ای کار می کند که برای استفاده از خدمات پیام رسان ETA نیازی به نصب هیچ برنامه ای ندارید و به طیف گسترده ای از ویژگی ها امکان دسترسی به کاربر را می دهد.

برقراری ارتباط ساده و ارزان برای مصرف کنندگان ایرانی در ETA

برخلاف سایر فرستادگان خارجی ، که حتی گاهی اوقات برای دور زدن تحریم ها حتی به نرم افزار نیاز دارند ، ETA اتصال آسان کاربران خود را به یک بستر بومی فراهم می کند. با استفاده از ETA Messenger می توانید به راحتی پیام های مختلفی را برای دوستان خود ارسال کنید یا پرونده های مختلفی را با آنها به اشتراک بگذارید.

همانطور که در پاراگراف ذکر شد ، یکی دیگر از ویژگی های ETA ارزان بودن آن است. کاربران نه تنها برای اتصال به این پیام رسان های داخلی نیازی به برنامه های اضافی ندارند ، بلکه تمام ترافیک مصرفی آنها با نصف قیمت محاسبه می شود.

ربات هوشمند و همه کاره ETA

همانطور که می دانید مصرف کنندگان دلایل زیادی برای محبوبیت بالای تلگرام داشتند. یکی از این ویژگی های خاص توانایی ایجاد ربات های سفارشی بود که همه ما را در انواع برنامه ها متحیر می کند. با این وجود ، مسنجر ETA سعی کرد این ویژگی محبوب را به لیست ویژگی های خود اضافه کند.

امروزه کاربران ETA می توانند ربات های شگفت انگیزی مانند تلگرام ایجاد کنند و به راحتی آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. برنامه نویسی تمام ربات های ایجاد شده به شما و توانایی های شما بستگی دارد و شما می توانید حتی سخت ترین فرایندها و دستورات را بدون پرداخت هزینه از ربات شخصی خود انجام دهید.

توانایی منحصر به فرد در ایجاد کانال های درختی

خوب ، همانطور که می دانید ، در بسیاری از پیام رسان ها می توانیم کانال ها و گروه های مختلفی ایجاد کنیم تا با کاربران دیگر ارتباط راحت تری برقرار کنیم. البته این ویژگی در پیام رسان های ETA نیز فعال است و می توانید کانال های شخصی یا عمومی ایجاد کنید.

اما آنچه کانال های ETA را از سایر استارت آپ های مشابه جدا می کند ؛ سیستم انحصاری ساخت کانال های چوبی است. با استفاده از این ویژگی منحصر به فرد می توانید به راحتی کانال های مختلف ایجاد کرده و محتوای منتشر شده در آنها را دسته بندی کنید.

این ویژگی نه تنها به شما بلکه به کاربران نیز کمک می کند تا در مدت زمان کمتری به راحتی محتوا را پیدا کرده و نیازهای محتوایی خود را برآورده کنند.

Cloud رمز موفقیت پیام رسانهای ETA است

یکی از موضوعاتی که در چندین وب سایت پوشش داده شده فضای ابر غیرمعمول این نمایندگان است. مانند سایر رسانه های خارجی مشابه ، اگر برنامه ETA را حذف کنید یا از حساب خود خارج شوید ، اطلاعات شما در سرورهای ابری ذخیره می شود و با نصب مجدد برنامه ، به همه آنها دسترسی خواهید داشت.

بنابراین برای محافظت از اطلاعات خود نیازی به تهیه نسخه پشتیبان ندارید و می توانید در هر زمان و در سیستم عامل های مختلف دوباره به آنها دسترسی پیدا کنید.

مشکل دیگری که ممکن است به ذهن شما خطور کند امنیت این اطلاعات است. برخلاف شایعاتی که در بسیاری از وب سایت ها و شبکه های معاند منتشر می شود ، نه تنها سرورهای ابری پیام رسان ETA از امنیت بالایی برخوردار هستند ، بلکه تمام پیام های ارسالی توسط کاربران رمزگذاری شده اند تا هکرها نتوانند آنها را مشاهده کنند.

اگر هنوز در مورد امنیت اطلاعات خود شک دارید ، می توانید از سیستم راستی آزمایی دو مرحله ای برای جلوگیری از نفوذ استفاده کنید. در این حالت ، حتی اگر هکر به پیامکی که توسط پیام رسان های ETA ارسال شده است دسترسی داشته باشد ، با یک رمز عبور و از پیش تعیین شده توسط خود روبرو خواهید شد.

رابط پیام رسان ETA

همانطور که در ابتدای توضیحات ذکر شد ، رابط کاربری طوری طراحی شده است که به تمام ویژگی های مورد نیاز شما دسترسی داشته و نیازهای شما را به راحتی برآورده می کند.

از طرف دیگر شباهت زیاد این رابط کاربری با پیام رسان مانند تلگرام به شما کمک می کند هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنید!

با این وجود پیام رسان ETA سعی کرد علاوه بر تلگرام ، سیستم تأیید پیام WhatsApp را شبیه سازی کند. بنابراین هنگامی که از ETA پیامی ارسال می کنید ، اگر کاربر مورد نظر شما آنلاین باشد ، باید دو کادر ارسال ارسال ظاهر شود و با رنگ آمیزی این قسمت ها متوجه خواهید شد که توسط کاربر مورد نظر خوانده شده است.

نتیجه گیری نهایی

پیام رسان ایتا یکی از محبوب ترین فرستادگان محلی است که برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به پشتیبانی کاربران و کارمندان ایرانی نیاز دارد. اگرچه ETA مانند سایر رسانه های ایرانی نقاط ضعف خود را دارد اما امکاناتی که ارائه می دهد بسیار مطلوب است و در بسیاری از موارد حتی می تواند با نمایندگان خارجی رقابت کند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *