ویرانت به دروبینت هی دوربینی هی مداربسته می دیسته جدیدترین قابلیت ها.

معرفی جدیدترین قابلیت های دوربین ها

دوربین های مدار بسته ضروری ترین ابزار امنیتی برای زندگی امروزه در بین مردم جهان هستند. با گذشت زمان و استفاده از این وسایل امنیتی نیاز به انرژی های جدیدی در ساخت دوربین های مداربسته است. سازندگان این دوربین ها نیز انرژی جدیدی به این ابزارهای امنیتی اضافه می کنند تا حفاظت بیشتر و بهتر از آن ها انجام شود.

विरान्त

अक जामन रो बह जलो मिरोड ، शैक के है के लिए के लिए के लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए लिए یکی از نموستو براق پرکاربرد در دونیا کونیوی، دروبین‌های مداربسته است. این دوربین ها وظیفه حفاظت از اماکن، فضاها و تجهیزات را بر عهده دارند. با گذشت زمان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دوربین ها متوجه شدند که باید برای افزایش کارایی دستگاه های امنیتی، فناوری هایی را به ساخت آنها اضافه کرد. آنها با افزودن ویژگی های جدید به ساخت دوربین های امنیتی، آنها را به دستگاه های کارآمدتری تبدیل کردند.

https://viranet.ir/تست-فلوك-كابل-شبكه-چیست؟

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

از جدیدترین قابلیت های دوربین های ماهواره ای ورا شبکه کاسپین به بازار می توان به منابع مختلفی اشاره کرد:

1- امکان ضبط تصاویر و ارسال آنها به چندین دستگاه مختلف:

یکی از جدیدترین قابلیت های دوربین ها، ضبط فیلم و ارسال آن به دستگاهی است که می خواهید ببینید. این انرژی دوربین در خانه های هوشمند استفاده می شود. با استفاده از این دوربین ها امکان ارسال تصاویر به لپ تاپ، تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا صفحه نمایش های خانگی خاص وجود دارد. به این ترتیب می توانید مکان مورد نظر خود را در هر نقطه از جهان مشاهده و کنترل کنید.

2- تعداد افراد:

اگر در حال تماشای دوربین فروشگاه، شرکت یا محل کار خود هستید، قابلیت شمارش افراد به شما کمک خواهد کرد. البته از قابلیت شمارش فقط برای افراد استفاده نمی شود و با این قابلیت می توان خودروها را نیز شمارش کرد. چنین کامپيوتري ومار ناстройство واردشیدا و نسخه، یا چنین کامپيوتر на разшида را برای مورد ناشاشدا شاما میکیند. بدینی فرد یا اوتگیلی بدون کامه شما نمی‌توندی در مهل باکی ندان.

فناوری شمارش افراد در این دوربین ها به همین صورت است که ابتدا یک خط ترانزیت مجازی برای این دوربین ها مشخص می کنید. سپس نرم افزار دوربین می تواند حرکت در برخی از قسمت های بدن مانند شانه و پا را تشخیص دهد. به آين كوں با كيں كے كے ہے ہے ہے کے کے کے از آن کہ فودہ کردہ کے بری شما انجام میدهد.

3- تخزين تعريف از خت زجافة‌شدة:

یکی دیگر از کابتینی هی دوربین مداربسته، ورود تنکلونی به شرکیه های است. برای بهره مندی از این فناوری می توانید بخشی از فضا را به عنوان منطقه ای محدود برای دوربین تعریف کنید. به آين سوگر وقتي فرد يا سوجه‌اي وارد اين سريدي شود، بر اساس برامنا داه شده، زنگ بزند به صدا درمي‌آيد، يا به شما خبر ده‌مي‌شود.

این فناوری در مکان ها و فضاهای امنیتی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند استفاده می شود. بسیاری از موزه ها نیز به این فناوری مجهز هستند و زمانی که افراد بیشتری به آثار هنری نزدیک می شوند، زنگ های امنیتی به صدا در می آید.

این فناوری در دوربین های ارائه شده توسط viranet نیز موجود است.

نقشه حرارت

فناوری های находит грамаии программы صفحه، крепить центры، فایل های فایل و из мечаны اصلاح. دوربین های مجهز به این فناوری نقاطی را که بازدیدکنندگان در فروشگاه یا کسب و کار با آن مواجه می شوند شناسایی می کنند. به این ترتیب مدیران فروشگاه می توانند اجناس را به همین ترتیب بچینند تا اقلام مورد نیاز مردم در بهترین نقاط فروشگاه قرار گیرد.

5- قابلیت تشخیص چهره:

یکی از حم‌ترین و نیزیت کوبیلی دوربین‌های مداربسته در آنها است. این توانایی به شما و پلیس کمک می کند تا مجرمان و مجرمان را شناسایی کنید. دوربین های تشخیص چهره در مراکز امنیتی و بسیاری از فضاهای عمومی مانند سازمان ها، بیمارستان ها، خیابان ها و فضاهای دولتی استفاده می شوند.

إن قبعد كمبو ميكند تا دزدانبره‌شدا به‌سرعت مي‌شوند. همچنین پلیس می تواند چهره سایر افرادی را که امنیت ساختمان را به خطر انداخته اند را گرفته و آنها را دستگیر کند.

আত্তি মুতুন ফির্তা ইক্ড্ড্ডা বাজ্যায়্যা ইস্যায়্যান্যায়িন্যাপ্র্য়া ইস্যায়্যান্যায়িন্যাপ্র্য়া اگر فرد دیگری وارد فضای مورد نظر شود، دوربین امنیتی چهره او را تشخیص می دهد. به آين صورب با فيكلي سازي على دوربين، شما از ورد شدان آن فرد به مكان به شد واحده شد.

6- فناوری ثبت بخشی از تصویر با کیفیت بالا:

با جدیدترین قابلیت های دوربینی که شبکه کاسپین در اختیار شما قرار می دهد، تکنولوژی ضبط در بخشی از تصویر با کیفیت بالا می باشد. کیفیت بالای ضبط برای همه فیلم ها فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال می کند. به آن صورب ب مداد از آن TECHNOLOGY می‌کودین کاک از آن را که درای از ترکتی است را با کا کہتے

7- فناوری دید در شب با فیلم‌باردی رنگی یا استارلایت (Starlight):

فیلم‌بدری از ساخن‌های شابانا با تکیلیه نور فروسرخ می‌باشد. اما تصاویر و فیلم هایی که به کمک این فناوری گرفته می شوند سیاه و سفید هستند. آخرین قابلیت های دوربین های مداربسته در شب به صورت رنگی در تصاویر و فیلم ها نمایش داده می شود.

بر اساس این فناوری دوربین ها را می توان در شب دید و با نور مرئی فقط در فضاهای تاریک و با کمترین نور محیط فیلم هایی با وضوح بالا ضبط می کند. این نکته به این معنی است که حتی در تاریک ترین ساعات شب نیز می توانید دید واضح و دقیقی حتی در جزئیات از مکانی که به آن نگاه می کنید داشته باشید.

8- قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه دوربین ها:

دوربین های قدیمی برای تنظیم زاویه باید جابجا شوند. اما در جدیدترین دوربین های مداربسته قابلیتی در نظر گرفته شده است که با کمک آن به سادگی می توان زاویه دوربین ها را تغییر داد. این دوربین ها را می توانید در بالاترین نقطه ساختمان نصب کنید. با تغییر زاویه دوربین می توانید تصویر واضحی از هر اتفاقی که در مکانی که نگاه می کنید رخ می دهد داشته باشید.

9- توانایی شنیدن صدا:

شنود صدا يكي از نظام قبلة هي دوربيني هي مداربسته در viranet است. بسیاری از دوربین های عرضه شده در این فروشگاه قابلیت شنیدن و ضبط صدا را دارند. صدای محیط یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ امنیت است که در دوربین ها پیاده سازی می شود. در برخی از دوربین ها ضبط صدا با نصب یک میکروفون کوچک روی دوربین فعال می شود. اما تخصیص رو به تحمیل والدیجیل دوربینه به بازر می کند که می کند.

https://viranet.ir/پشتیبانی-شبکه-های-کامپیوتری

در دنیای امروزی دوربین های مداربسته توانایی عکسبرداری یا فیلمبرداری در محیط های مختلف را ندارند. سازندگان این دوربین ها با افزودن انرژی جدید به آنها، دوربین های خود را به وسایل راحت تری برای نگهداری از اموال شما تبدیل کرده اند.

برای خرید دوربین های امنیتی پیشرفته با شبکه کاسپین تماس بگیرید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *