وانیل فرانسوی – چگونه آماده شود؟

وانیل-فرانسوی-–-چگونه-آماده-شود؟

اسپرسو ، کاپوچینو ، ماکیاتو یا لاته – این محبوب ترین نوشیدنی های قهوه هستند. در حال حاضر در اولین جرقه ، طعم منحصر به فرد قهوه قابل شناسایی است و عطر غنی آن تجربه نوشیدنی را همراه می کند. این نوشیدنی های کلاسیک و مورد علاقه هر روز صبح ما را طراوت می کنند ، اما گاهی اوقات لذت بردن از انواع مختلف نیز زیباست. بنابراین این بار – وانیل Franch را دریافت کنید ، نوشیدنی ای که ترکیبی از دو طعم مکمل ، تلخی ظریف قهوه و شیرینی نرم وانیل است.

مواد مورد نیاز

مانند بسیاری از چیزهای زندگی ، حتی تهیه یک نوشیدنی وانیلی فرانسوی دو راه ممکن دارد – راه طولانی و راه کوتاه. تأکید بر این نکته مهم است که این مسئله “صحیح یا غلط” نیست ، بلکه موضوع سلیقه شخصی است. اگر مسیر کوتاه را انتخاب کنید ، فقط به یک وعده قهوه ، یک لیوان شیر و شربت وانیل نیاز خواهید داشت. اگر راه طولانی تر را انتخاب می کنید ، حتماً موارد زیر را داشته باشید:

    یک ظرف اسپرسو با کیفیت تهیه شده به کمک قهوه ساز
  • یک فنجان شیر
  • قند قهوه ای یا سفید برای طعم دادن
  • چوب وانیل رنده شده
  • لیوان یا فنجان ، ترجیحاً لیوان فلزی
  • توجه داشته باشید که نوشابه فرانچ وانیل معمولاً نوشیدنی گرم است ، اما اگر نوشیدنی خنک را به روزهای گرم تابستان ترجیح می دهید ، نسخه خنک تری نیز وجود دارد

    آماده سازی

    در مرحله اول ، مطابق قدرت ارجح خود ، یک عصاره اسپرسو تهیه کنید. سپس شیر را به تدریج گرم کنید تا کف شیر غنی شود. برای جلوگیری از سوزاندن شیر و جلوگیری از چسبیدن آن در گلدان ، شیر را گهگاهی مخلوط کرده و عصای وانیلی را به آن اضافه کنید. پس از گرم شدن شیر ، شکر را به طعم آن اضافه کنید تا کاملاً حل شود ، مطمئن شوید که هیچ گرانول شکر در شیر باقی نمی ماند. اگر می خواهید کف شیر ضخیم تری ایجاد کنید ، مطمئناً می توانید از مخلوط کن استفاده کنید ، اما فراموش نکنید که با شیر گرم با دقت کار کنید. وقتی شیر آماده شد ، می توانید آن را درون فنجانی که تزریق اسپرسو در آن قرار دارد بریزید – توجه داشته باشید! یک لیوان فلز به گرم نگه داشتن شیر کمک می کند.

    همانطور که قبلاً نیز گفتیم ، جدا از این آماده سازی ، می توانید یک نوشیدنی خنک را در کنار هم قرار دهید ، که در این صورت روند کمی متفاوت خواهد بود. به جای شیر گرم ، از شیر سرد استفاده می شود و براساس ترجیح شخصی می توان مکعب های یخی نیز اضافه کرد. شیر را به همراه یخ و قهوه درون یک پردازنده مواد غذایی بریزید ، که در آن می توانید شربت وانیل را به نوشیدنی های قهوه یا عصاره وانیل فرانسوی اضافه کنید. به این مخلوط نیز می توان آب قند اضافه کرد تا به آن طعم داده شود و مواد لازم برای خرد کردن بافت یکنواخت خرد شوند.

    اضافی

    چه بخواهید آن را گرم کنید یا آن را سرد بنوشید ، دستور اصلی تهیه نوشیدنی فرانسوی وانیلی بسیار ساده است. اما می توانید این طرز تهیه استاندارد را با طیف گسترده ای از طعم ها به روز کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید یک کارکنان عصرگاهی در دفتر یا مشتریان میزبان داشته باشید ، می توانید با استفاده از قهوه درست کنید. قهوه برای تجارت ، و آن را با پرچم هایی مانند دارچین یا شربت کارامل سرو کنید. اگر می خواهید شیرینی نوشیدنی را تقویت کنید ، می توانید خامه ای شیرین را اضافه کرده و آن را با چیپس های شکلاتی تزئین کنید.

    دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *