هر آنچه باید در مورد سیستم عامل OxygenOS 13 بدانید

سیستم عامل زمان OxygenOS به تطبیق YEKI AZ بهترین نسخه های آندروید شناخته شده است. راهی که می‌توانست همه کاربران را با سرعت، امنیت و امکانات بی‌نظیر به سمت خود منحرف کند. اما متأسفانه در چند سال گذشته با قرار دادن نسخه های نیمه کاره نسخه های اخیر تصور می شود که از گذشته فاصله گرفته است و OxygenOS را که زامین تعرف می شود در راکت اول اول مشاهدة هی اندروید کارد در بیک برای هویت کارد است.

با عرضه OxygenOS 13 अग्बले प्रभाष्ट रोग्य शुद््््श्द्ष्ट به کی کی آن سیستم عالی، از دراینه از دیں و علیک با علیک علیک دیں شده اس و به تور با تور با کل فریسی نفرفازر می سنتاه می شود. اگر تلفن همراه وان پلاس شما خود را به آخرین نسخه موجود به روز رسانی کرده اید، در این مقاله می توانید برخی از بهترین ویژگی های این سیستم عامل را بررسی کنید.

صفحه نمایش همیشه روشن است

اسکرین شات از ویژگی های سیستم عامل اکسیژن 13

وان پلاس و همچنین سایر تلفن های همراه نمایشگر همیشه روشن در دراست خود بهرا می برد به گفته بسیاری از کاربران، این ویژگی در گوشی وجود دارد مکان ون بسیار دیرتر از رقبای خود قابل استفاده بود، اما با توجه به تغییرات عمده ای که در این ویژگی ایجاد شد، بدون شک یکی از بهترین و منحصر به فردترین آنها در زمینه ارائه می باشد. AOD بدن

سیستم عامل OxygenOS 13 این سبک طیف گسترده ای از نمایشگرهای همیشه روشن را ارائه می دهد که می توانید مطابق با نیاز خود آن را سفارشی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بین گزینه‌های ساعت آنالوگ و دیجیتال، قالب‌های سفارشی (مانند ویجت‌های آب و هوا، روزنامه‌های رز و حتی پخش‌کننده موسیقی) انتخاب کنید. AOD حتی می توانید سفارش های سفارشی را روی صفحه نمایش خود بکشید.

عز از پوشه های هجیم

صفحه اصلی OnePlus One

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

علی کے کے کے کے در سیستم اسمین OxygenOS 12 به وجود آمد اما به نصر می راسد مکان ون اوما میل است به زهر کود (همانند تعلون های حومسدن وپو) رمد دهد. در نسخه جدید سیستم عامل، این نسخه اصلی نیز تکرار شده و تنها با اندکی تغییرات جزئی در بهبود پایداری گوشی، تغییرات زیادی در لانچر ایجاد می شود. OxygenOS 13 دیده نهدی است

افزایش اندازه آیکون و یا پوشه یکی از ویژگی های سیستم عامل معمولی است OxygenOS 13 است. این تغییر باعث می شود که مرحله اجرای برنامه تغییر کند انجام دادن به یکی کاستن بلا بر آن پوشه های بزرک شده آلید می کند جالبی بری جدا سازی وردی محمد از غیر محم بشکند.

برای افزایش سایز جیب کافی است انگشت خود را روی جیب بگیرید و سپس آن را در جای خود نگه دارید. بزرگ کردن پوشه انتخاب کنید

نوار کاناری حومسدن

یکی از ویژگی های گوشی های جدید One Plus

OxygenOS 13 دارای جعبه ابزار مفید و مفیدی است که تنها زمانی اجرا می شود که انگشت خود را از گوشه صفحه به سمت صفحه حرکت دهید. این ویجت با تمامی دستگاه ها مانند اسکرین شات، ضبط صفحه و ترجمه محتوای گوشی سازگار است. خبر خوب این است که شما همچنین می توانید از میانبر مورد نظر خود استفاده کنید و خودتان از آن استفاده کنید (با استفاده از فرآیند کشیدن و انداختن) به این ویژگی اضافه کنید تا ابزار مورد علاقه خود را تنها در صورت نیاز بر روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.

وضعیت ساد

هدت ساده در کوشی هی وانبلس

با موبایل روز افزون غوشی هی وان پلاس علاوه بر خرید آنها از طریق کارشناسان فناوری، به تمام والدینی که استفاده از تلفن های هوشمند را گیج کننده می دانند، توصیه می شود. زيرا با تعريف السيستم امعليم OxygenOS 13 ویژگی حالت ساده همچنین پیش بینی شده است که با فعال شدن، تمام آیکون ها، متون و پوشه های موجود در صفحه گوشی به اندازه گوشی بزرگ شوند تا صفحه نمایش برای کاربران جدید راحت تر خوانده شود. علاوه بر توانایی عملکرد حالت ساده رابط کاربری تلفن همراه به راحتی قابل استفاده است تا کاربران بتوانند فرآیند را اجرا کرده و برنامه را تا انتها ببندند.

தெர்க்கு ப்பர்கு வியு

அக்குத்தை பர்ஜை பியுக்கு திர்க்கிியுக்கு திர்க்கி

علی هر چند توانایی پنجره های شناور (بنجره حفل) از آنجایی که نسخه 7 اندروید منتشر شده، حیف است که بسیاری از گوشی ها آن را به درستی پشتیبانی نمی کنند. брай игрушка ик программа др पंजर्य हैवाई تنها كوفي است بر روي نماد سه نقطه (عمودی) تحمی بزیدی و در کیں پنجره شناور از پس زمینه من انتخاب کنید

می توانید این قابلیت را برای همه برنامه های در حال اجرا امتحان کنید، اما توجه داشته باشید که اندازه آن قابل تغییر نیست و فقط می توانید پنجره موجود را به تمام صفحه منتقل کنید یا در نهایت آن را ببندید.

از سیستم عامل OxygenOS 13 بر روی گوشی خود لذت ببرید و از ویژگی های آن لذت ببرید

اگر از نسخه های قدیمی استفاده می کنید OxygenOS توصیه می کنیم به آخرین به روز رسانی موجود ارتقا دهید تا بتوانید از تمام ویژگی های این سیستم عامل که بسیار تعاملی هستند استفاده کنید. توجه داشته باشید که امکانات ارائه شده در این مقاله تنها بخش کوچکی از قابلیت های سیستم عامل است OxygenOS 13 بوده اند، زیرا شما اومی کے می کودین با فرادهی های کون برنامه را مخفی کنید، ویرایشگر، اتاق کودک و طراحی آیکون شخصی سود

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *