نحوه حذف منوی بوت در ویندوز 10

آیا اتفاقاً دو سیستم عامل مجزا به طور همزمان روی رایانه خود نصب کرده اید؟ از بوت دوگانه يك راه على بريا توكور سيستم امليد جديد بدون تاصيرة برازى بروزى وندوز شما است. با الی از آن روش شما می توانید در مدیر بوت به استماء بین دو سیستم امعلی کود جا به جا شوید

با این حال، زمانی که دیگر به سیستم عامل دوم نیاز ندارید، این سوال پرسیده می شود که آیا راه آسانی برای حذف ورودی سیستم عامل اضافی وجود دارد. در این مقاله سعی کردیم با استفاده از ۲ مرحله ساده به بررسی این موضوع بپردازیم. ז אינ ר ، גר שמ נ נ ב קין משלב משלב ב סטרד סטרד ، ، מעשרים מراق נט נט מ מ ערעעשד ערעעשד ר סט סט סט סט.

بوت ویندوز منیجر”Windows Boot Manager” چیست؟

אגר בבארקים יק שפרין כל אז Windows Boot Manager باید به شما بگوییم که این ابزار یک سرویس کوچک در طول فرآیند بوت ویندوز است که به شما امکان مدیریت بسیاری از سرویس ها را می دهد. به عنوان مثال استفاده کنید مدیر بوت این به شما کمک می کند تا شروع به نصب ویندوز کنید و تعداد نسخه های مورد نظر ویندوز را روی رایانه خود نصب کنید.

هنگامی که تنها یک نسخه از ویندوز در رایانه شما موجود است، سیستم صفحه را نمایش نمی دهد مدیر بوت وارد حسب کربری شما می شود با این حال، اگر سیستم عامل دیگری را روی رایانه خود نصب کنید، این روند تغییر می کند، بنابراین می توانید سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گزینه های بوت را مخفی کنید

تنظیمات بوت ویندوز 10

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

اولین و ساده ترین راه برای حل مشکل در این مقاله مخفی کردن گزینه های بوت با استفاده از تنظیمات منو است. ז ני ר ، גר שמ ב ב עב ז סامبر אים הा ה מעש מעש משעש משעש משעש ، נז מעש מעשים מ מ מ ב ב ב שמע בשעע בשעע בשעע בשעע בשעע בשעע בשעע בשעע בשעע בשעע پیدا کرد.

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + من به ورودین ویندوس کود مراجعه کنید.
  • از پنل سمت چپ به مصير به روز رسانی و امنیت > بازیابی برو در قسمت راه اندازی پیشرفته بر روی بریک اکنون راه اندازی مجدد کنید کلیک (توجه للتحدة كه هين كليك بر روي روي بروي تحميل راه اندازی مجدد در منوی شروع کنید کلید تغییر مکان را نجه دردی.) با از آن روش، شما راهتزی مجدید می شود. از آن رو قبل از نمع ان شوید ک سندا هم خود را کود کرد اید
  • اکنون از یک سیستم عامل دیگر > تغییر پیش فرض ها استفاده کنید برو در صفحه آين بخش مي كوستين تايمر Windows Boot Manager آن را تنظیم کنید و سپس سیستم عامل پیش فرض خود را انتخاب کنید. Ба ужей за эн роше, настрой хай дигера віндузов не демпление шод, ама راх разцей مدیر ربات متوقفش کن

از ابزار MSConfig استفاده کنید

اگر نمی توانید به سرعت از بوت ویندوز استفاده کنید، نمی توانید از آن استفاده کنید MSConfig پیکربندی ویندوز برای اجرای این ابزار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + R کادر ایدوازه ای اجرا کن را باز کندی
  • عبارت msconfig را در کادر مرد مدر وارد کرده و سبس بر روی کہے باشه کلیک
  • به تب چکمه بروید و در نهایت سیستم عامل پیش فرض و سایر گزینه های بوت را تنظیم کنید.

علاوه بر این، شما یک انتخاب دارید “حذف” ورودی های قدیمی ویندوز خود را از فرآیند بوت حذف کنید. با استفاده از این روش، فقط ورودی شما از فرآیند بوت حذف می شود.

از ابزار Visual BCD Editor استفاده کنید

ویرایشگر نرم افزار بوت کامپیوتر

ابزار ویرایشگر BCD ویژوال طیف گسترده ای از دستورات BCDEdit را در یک کریف کربی کربی کند بسیلی کا اسان می کند. از آن رو اغر مجموعة از آز آجدل MSConfig را در ویندوس خود خدمید، می کودین از ویرایشگر BCD ویژوال استفاده کنید

  • ویرایشگر BCD ویژوال آن را از سایت اصلی دانلود و سپس نصب کنید. با ستفاده از ين جديد كمي تول مي خود تا كمبيتور شما اسكن شود.
  • در پانل سمت چپ، گزینه ها Bcdstore > Loaders > [your bootloader options] تو آن را خواهی دید. بوت لودری را کی می کے دلمت می شود را کے و سبس بر روی بروی شود. حذف کلیک

از تحمیل که وقدل ویرایشگر BCD ویژوال این رابط گرافیکی ساده دارد، همه کاربران به راحتی می توانند تنظیمات بوت کامپیوتر خود را ویرایش کنند.

مدیر بوت خود را ویرایش کنید

اکنون Windows Boot Manager از کر کوک کین کرد کی سکسیزی شده است و شما می گویید که می کنید. اگر از کاربران ویندوز 10 هستید، توصیه می کنیم از این ابزار استفاده کنید ویرایشگر BCD ویژوال است. از آنجا که محیط گرافیکی کاربرپسند را حفظ می کند، ارتباط ساده ای را برای افراد حفظ می کند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *