منحنی تفت دادن

منحنی-تفت-دادن

منحنی تفت دادن ، موضوعی که ما را نگران می کند. پس از جستجوی کل جهان قهوه ، لازم است که به قلب موضوع یعنی پخت قهوه برگردیم. از طریق سرمقاله روز ما ، بفهمید که منحنی برشته چیست و چرا در دنیای قهوه استفاده می شود. طبخ قهوه برای تبدیل شدن به یک رستر استاد کافی نیست. بسیاری از پارامترها باید در نظر گرفته شوند ، مانند کیفیت قهوه سبز ، نوع تفت دهنده مورد استفاده ، قابلیت ردیابی دانه ، روش پخت و پز و شرط بندی آن. این همه ماجرا نیست ، سپس در مورد منحنی تفت صحبت خواهیم کرد تا در 100٪ استاد حبوبات شوید. همه اطلاعات واضح در این مورد را کشف کنید.

منحنی برشته ، بالاتر از همه ، یک دانه خوب


قبل از اینکه به مبحث نوسانات قهوه برویم ، بیایید در مورد کیفیت دانه صحبت کنیم. برای اینکه بتوانیم نقش کباب پز را بازی کنیم ، در مورد لوبیا صحبت خواهیم کرد. صفحه ، نمره ، ترور ، تولید کننده و نوع تنوع با جزئیات برای انتخاب قهوه سبز مناسب تجزیه و تحلیل می شود. قبل از انتخاب یک لوبیای خوب ، ما در مورد تفت دادن با نمونه صحبت می کنیم. این روشی است برای پختن نمونه ای از قهوه سبز 100 گرم دریافت شده توسط تولید کننده یا تعاونی که ما را به آزمایش سلیقه و نقص احتمالی دانه می رساند. تصمیم بگیرید که کیفیت خوب است یا نه. بله ، برای نزدیک شدن به موضوع منحنی تفت دادن ، ابتدا سوال این است که یک کیسه جوت خوب قهوه سبز انتخاب کنید و سپس هنگام پختن همه آن را پوست بگیرید. دانه.

منحنی تفت دادن: در اصل موضوع


وقتی قهوه مناسب انتخاب شد ، بو داده. پختن لوبیا عمل پختن قهوه سبز برای قهوه ای یا خوراکی بودن آن است. برای پخت قهوه ، باید یک ماشین پخت و پز بی عیب و نقص ، با نام تجاری Probat داشته باشید تا تمام درجه ها و پارامترها را با جزئیات دنبال کنید ، و چرا؟ لوبیا سبز را هنگام پخته شدن تقویت کنید. منحنی رست در واقع صفتی است که هنگام پخت خم می شود. این منحنی به منظور دنبال کردن نوسان دما ، درجه و پخت دانه ، روی رسترهای متصل به رایانه قابل مشاهده است. این روش شامل پیگیری دقیق سرعت تغییر درجه دستگاه در تماس با قهوه سبز است.

منحنی برشته ، چه کاری می توان انجام داد آیا می توانیم ببینیم؟


هر تفت دهنده درجه رستر خود را تعیین می کند. هنگامی که قهوه بارگیری شد ، درجه حرارت طبل کاهش می یابد ، این شوک حرارتی نامیده می شود. سپس اولین ترک ایجاد خواهد شد: این مرحله ضروری پخت و پز است: این جایی است که قهوه لوبیای سبز حجم بیشتری پیدا می کند و کمی رطوبت را از دست می دهد. سپس “ترک” را خواهیم شنید ، از این رو اولین ترک نامیده می شود. ترک دوم نشان دادن رشد دانه در تمام شکوه و عظمت آن است. این جایی است که دستگاه برشته کننده بسیار متمرکز می شود تا چند نمونه از دانه را بیرون بکشد تا پخت و پز را دنبال کند. ترک سوم شامل ایجاد مهمترین رایحه های دانه های قهوه است که با بیرون آمدن قهوه از طبل به دنبال آن خواهد آمد.

منحنی برشته را می توان برای دستورهای تکراری ثبت و تکرار کرد. این نه تنها امکان مجهز بودن به فناوری پیشرفته را فراهم می کند ، بلکه امکان ارائه کیفیت یکسان قهوه را با هر برشته شدن فراهم می کند ، تا از نوسان دما که از طعم بد دانه به وجود نخواهد آمد جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *