ما بهترین سایت های تلفن همراه برای فروش در جهان را به شما ارائه می دهیم

افراد زیادی هستند که می خواهند کالاهای مورد نیاز خود را از وب سایت های خارجی خریداری کنند. این سایت ها همچنین آخرین اطلاعات تلفن های همراه را در اسرع وقت به روز می کنند و بسیاری از علاقه مندان به فناوری به دنبال این خبر هستند. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین سایت های فروش موبایل در جهان آشنا کنیم.

وب سایت آمازون: بهترین سایت های فروش تلفن همراه در جهان

آمازون مجموعه ای از مارک های خاص تلفن های هوشمند را ندارد. در این وب سایت می توانید تلفن های مارک هایی مانند LG ، Asus ، Xiaomi و غیره را پیدا کنید. اما اگر به دنبال جدیدترین سامسونگ یا گلکسی اپل هستید ، باید بدانید که آمازون اغلب کمی دیر وارد بازی می شود.

در عوض ، وب سایت بر روی تلفن های ارزان قیمت که بودجه مخاطبان شما را برآورده می کند تمرکز می کند. در واقع ، این وب سایت ایده پرداخت 1000 دلار برای تلفن هوشمند جدید را نمی پذیرد. از آنجا که دستگاه های این شرکت به بسیاری از نقاط تحویل رایگان دارند ، اگر در یک کشور خارجی هستید ، می توانید تلفن جدید خود را به سرعت از شرکت دریافت کنید.

بهترین خرید

Bset یکی بخرید بهترین سایت های فروش موبایل در جهان که هم خرید آنلاین و هم خرید فیزیکی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

Best Buy دارای مجموعه ای شگفت انگیز از تلفن های هوشمند (گران و مقرون به صرفه) است. این وب سایت نماینده مجاز شرکت های بزرگ آمریکایی است. بنابراین ، برای مثال ، اگر قصد دارید حساب Verizon یا AT&T جدیدی باز کنید ، می توانید این کار را در Best Buy بدون مراجعه به شرکت مخابراتی انجام دهید.

پیشروترین سایت های فروش موبایل

همه کارکنان Best Buy اطلاعات خوبی در مورد تلفن های همراه دارند ، جالب است بدانید که از روز ارائه آنها می توانید مارک خاصی از تلفن های همراه را از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری کنید.

والمارت

Walmart وب سایتی است که فاصله بین آمازون و Best Buy را پر می کند.

درست مانند آمازون ، walmart یک وب سایت آنلاین برای تلفن های مقرون به صرفه است ، اما به راحتی می توانید انواع گوشی های گران قیمت از مارک های برتر مانند اپل یا جدیدترین گلکسی سامسونگ را پیدا کنید.

همچنین به دلیل مذاکرات والمارت با سازندگان دستگاه های تلفن همراه ، تلفن های هوشمند وب سایت در مقایسه با سایر رقبا با تخفیف کمی ارائه می شود. شاید به همین دلیل است که همه آن را بخشی می کنند بهترین سایت های تلفن همراه برای فروش در جهان آنها می دانند.

علاوه بر این ، Walmart یکی از آن فروشگاه های آنلاین است که به مشتریان امکان خرید آنلاین و حضوری را می دهد.

اپل: بهترین سایت های فروش موبایل در جهان

واضح است که فروشگاه های اینترنتی اپل آنلاین و اپل برای همه مناسب نیستند. به عنوان مثال ، اگر کسی می خواهد گوشی اندرویدی بخرد ، بازدید از فروشگاه اپل فقط اتلاف وقت است ، اما اگر طرفدار آیفون هستید ، این بهترین مکان برای خرید آیفون خواهد بود.

اپل یکی از بهترین تجربه های خرده فروشی را در این مجموعه دارد. همه فروشگاه های اپل دارای طراحی منحصر به فردی هستند ، کارکنان آن دارای تجربه و دانش کافی در زمینه تلفن های هوشمند هستند و اگر می خواهید آیفون خود را تعمیر کنید ، بهترین مکان مراجعه به فروشگاه اپل است.

اگر تصمیم دارید ارزان قیمت شوید و پهنای باند پایینی را به خطر بیندازید ، فقط با فروشگاه های اپل اشتباه می کنید. فروشگاه های آنلاین اپل نیز پرفروش ترین وب سایت های اپل در جهان هستند.

Gazelle: بهترین سایت های فروش موبایل در جهان

اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای یک تلفن هوشمند جدید صرف کنید ، اما به دنبال یک دستگاه جدید هستید ، ما Gazelle را پیشنهاد می کنیم.

Gazelle یک فروشگاه آنلاین تلفن های دست دوم است. فرض کنید می خواهید یک آیفون جدید بخرید ، می توانید به جای خرید یک آیفون جدید با قیمت کامل ، به وب سایت Gazelle بروید و یک آیفون دست دوم را با قیمت کمتر از دیگران خریداری کنید. Gazelle به شما اطمینان می دهد که تلفن های ارائه شده به خوبی کار می کنند و با توجه به وضعیت و ارزش واقعی آنها قیمت گذاری می شوند. بهترین بخش این است که می توانید از Gazelle برای خرید جدیدترین مدل های تلفن هوشمند مانند iPhone و گوشی های Android استفاده کنید بدون اینکه هفته ها یا ماه ها منتظر نسخه جدید باشید.

پیشروترین سایت های فروش موبایل

خلاصه کلی

در این مقاله سعی کردیم بهترین سایت های فروش موبایل در جهان با این حال ، ما اذعان داریم که تعداد وب سایت های فروش موبایل خوب بسیار بیشتر از تعداد ذکر شده در این مقاله است. به عنوان مثال می توان به فروشگاه های آنلاین چینی TaoBao ، JD ، Tmal ، Suning و DangDang اشاره کرد.

منبع: http://fna.ir/2h6c9

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *