قهوه “گل” – نام او کجاست و چگونه می توان آن را درست کرد؟

قهوه-“گل”-–-نام-او-کجاست-و-چگونه-می-توان-آن-را-درست-کرد؟

قهوه “گل” – نام او کجاست و چگونه درست آن را درست کرد؟

طرفداران قهوه را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد: افرادی که به عطر مسموم کننده قهوه اسپرسو معتاد هستند و آن را دوست دارند ، دوست دارند و کسانی که از قهوه غنی لذت می برند اما دوست دارند آن را با کرم شلاق شیر تصفیه کنند. اما سومین ، و شاید قدیمی تر ، گروه کافئین ، کسی است که فقط قهوه “گل” را به درستی می نوشد. بنابراین دقیقا قهوه گل چیست و چگونه درست کنیم؟ پاسخ ها در مقاله بعدی.

تاریخچه نوشیدنی قهوه

قبل از شروع ، شما ممکن است بخواهید یک چیز یا دو مورد را درباره نوشیدنی بگویید که به یک قسمت جدایی ناپذیر اکثر ما تبدیل شده است. حتی امروز ، اختلافات زیادی در مورد منشاء دقیق نوشیدنی قهوه وجود دارد ، و آن را در افسانه های کاملاً هیجان انگیز ستاره می کند. طبق یک نسخه ، لهستانی ها با کمک بزهای گزنده ای که می خوردند کشف شدند و افسانه دیگر سفر معنوی پیامبر اکرم (ص) را با وحی الهی لوبیای قهوه دعوت کننده پیوند می دهد. احتمالاً یک چیز مسلم است – منشاء دانه های قهوه در قاره آفریقا و از آنجا انجیل از طریق بازرگانان به سراسر جهان سرایت می کند. تا قرن قهوه قبلاً به عنوان نوشیدنی پرچمدار در ونیز تبدیل شده بود و خیلی سریع وضعیت خود را به عنوان یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم در قاره اروپا تأسیس کرد. امروزه از دانه های قهوه نه تنها برای تهیه نوشیدنی مورد علاقه استفاده می شود بلکه جزء اصلی ترین چیزها در دنیای آشپزی محسوب می شود. لوبیای پرتحرک ترین لوبیا های عربی است ، اما انواع و مخلوط های دیگری نیز وجود دارد که هر کدام طعم بی نظیر و خاص خود را دارند.

قهوه گل – چی هست؟

جمله “گل قهوه” ممکن است خیلی مسخره به نظر نرسد ، اما در واقع سعی در توصیف فرایند تصمیمی است که دانه های قهوه از آن عبور می کند و رنگ سیاه تیره در پایان فرآیند ایجاد می شود . بر خلاف دم کردن با استفاده از ماشین های فروش ، قهوه گل به صورت دستی کنترل می شود ، هنگامی که به موقع تصمیم گرفت مایع قهوه را از دانه های آن جدا نکنید. بنابراین ، پس از ریختن آب و ریختن دانه ها ، نوعی لایه قهوه در ته فنجان شکل می گیرد – که در اصل همان “گل” است. بسیاری این نوع قهوه را “قهوه ترک” می نامند و در بسیاری از فرهنگ ها نوشیدن آن بخشی از یک مراسم اجتماعی با ظرافت های بی شماری است. این مراسم شامل اشاره به بو دادن لوبیا ، نحوه ریختن آب و سرو قهوه به میهمانان است. حتی در زمان های مدرن ، قهوه “گل” بسیار بیشتر از نوشیدنی است ، و فرصتی برای اجتماع اجتماعی یا تفریح ​​استراحت قهوه در دفتر است.

راز تهیه قهوه گل

مهردرین می تواند با جوشاندن قهوه با آب ، قهوه را در پخت و پز قهوه دم کند ، همانطور که در بازارهای ترکیه مرسوم است ، اما بیشتر اوقات تصمیم گیری ساده تر را تصمیم می گیرید – براندرها. جوشاندن آب روی قهوه زمین. انجام این کار می تواند باعث ظهور دانه های شناور شود و برای جلوگیری از بروز این مشکل ، توصیه می شود دانه های قهوه را با رقیق ترین ریز خرد کنید. اگر می خواهید انواع توت ها را فیلتر کنید ، می توانید از دستگاه پرس مطبوعاتی فرانسه نیز استفاده کنید ، و هرکسی که دوست دارد قهوه سیاه “تمیز” ، بدون هیچ گونه دانه ای باشد ، ممکن است باز هم قهوه با کیفیت بالا تهیه شده توسط را ترجیح دهد. قهوه ساز اتوماتیک

.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *