قهوه سوئیسی و محلی

قهوه-سوئیسی-و-محلی

قهوه سوئیسی و محلی ، این ما هستیم. آیا تاکنون چیزی در مورد تفت دادن ما نشنیده اید؟ از کارگاه بسته بندی قهوه ما؟ ما از 1947 در دنیای قهوه حضور داشتیم ، با همان تصمیماتی که از زمان تئوفیل ، خالق ، همیشه لنگر انداخته ایم! آیا هرگز وسوسه نشده اید که قهوه سوئیسی و محلی را کشف کنید؟ دستورالعمل های معتبر ما از 1947 بزرگترین طرفداران قهوه ، وفادار به دهه ها را خوشحال کرده اند. چرا تو نه ؟ تمام قهوه های ما در دستور العمل های ما طراحی شده و در کارگاه خودمان در یک اتصال کوتاه و بدون واسطه بو داده می شوند. آیا دهان شما آب می خورد؟ یا بهتر بگم قهوه؟ وقت آن است که با ما ، کافه های ژنو برای بیش از 70 ، که بهترین لوبیاهای جهان را برای ایجاد زیباترین دستور العمل های ما انتخاب می کنند ، بشناسید!

کافه سوئیس و محلی ، قهوه سبز

لو سوئیس و قهوه محلی ، این قهوه در Trottet است. در سرتاسر قاره های تولید کننده جهان ، در تعاونی ها یا تولیدکنندگان ، ما سرگرم می شویم و عاشق انتخاب زیبا ترین لوبیا و بهترین انواع هر ساله برای اصلاح دستور العمل های معتبر خود هستیم. به معنای وظیفه خود برای گسترش طعم و مزه های Théophile ، ما متعهد به کشف مقدار زیادی قهوه سبز تازه هستیم که مستقیماً به کارگاه ما در Meyrin می آید. دسته های قهوه تحت تولید ما ، در انبار قهوه سبز ما ذخیره می شود ، ایده ای که گابریل تروت در طول سالها ایجاد کرده است 80. ما دما و هیدرومتری را در آنجا کنترل می کنیم تا طراوت و رایحه لوبیا را حفظ کنیم. قهوه معمولی ، قهوه ارگانیک ارگانیک ، قهوه های خاص و حتی قهوه های خاص ، قهوه سوئیسی و محلی را می توانید در انبار قهوه ما در 7 متری زمین ببینید…

قهوه سوئیسی و محلی ، تولید محلی

در رویکرد اجدادی ما به قهوه سوئیسی و محلی ، ما تکیه می کنیم در تولیدی از میرین ، جایی که قهوه های ما بین 10 و 20 با دست بو داده می شوند دقیقه بستگی به انواع مختلف برای تولید رایحه کامل دانه های قهوه دارد. قهوه های ما بو داده و به صورت مستقیم در بسته های کیسه ای 250 گرم یا 1 کیلوگرم ، در کپسول های سازگار Nespresso یا Espresso Point یا در غلاف های کاغذی بسته بندی می شوند. تمام محصولات ما توسط ما در چند قدمی خانه شما ساخته شده است تا طیف وسیعی از قهوه های محلی و صنعتی را به شما ارائه دهد. ما به لطف تیم استثنایی خود که ارزش قهوه را درک می کنند ، هم در قهوه های معمولی و هم در محصولات خاص ، برنامه های تولید مدل هایوت کوت را طراحی می کنیم. هر هفته تفت ما و بسته های جدیدی از قهوه را بسته بندی می کنیم تا از طراوت و شادابی مشتریان اطمینان حاصل کنیم.

قهوه سوئیسی و محلی ، صفر مفهوم متوسط ​​

به دلیل اکولوژی و مسئولیت زیست محیطی ، ما بیش از 70 سال تأمین متعهد شده ایم ما تا آنجا که ممکن است از تأمین کنندگان محلی: بسته بندی و جعبه های ما از شرکت های سوئیسی واقع در چند کیلومتری ما است تا اثرات زیست محیطی ما را کاهش دهد و قهوه سوئیس و محلی را ارائه دهد ، و بسیار مسئول است. صفر واسطه؟ می گوییم بله! ما در سیستم متوسط ​​صفر کار می کنیم ، زیرا قابلیت ردیابی کامل قهوه را تضمین می کنیم: همه مراحل تولید آن را تا زمان فروش نهایی انجام می دهیم. در واقع ، پس از بسته بندی قهوه ، آن را مستقیماً از بو دادن ما ، یا در Click & Collect در فروشگاه ما حمل می کنیم … که در قلب کارگاه میرین ما نیز واقع شده است!

به طور خلاصه ، چه چیزی می توانیم با ما پیدا کنیم؟

کارگاه ما جهان عظیمی از قهوه است که بدون آن می توانید تصور کنید:

قهوه سبز ما

کبابهای ما

دستگاههای بسته بندی ما

فروشگاه فروش ما

بخش حمل و نقل سفارشات ما

و همه اینها ، بدون واسطه.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *