روش صحیح اصلاح برای زنان – به گفته یک متخصص

روش-صحیح-اصلاح-برای-زنان-–-به-گفته-یک-متخصص

در جستجوی پوست نرم ، پاهای بدون مو و بدون نی زیر دست ، ما معمولاً خود را در تیغ یکبار مصرف کش می دهیم.

همه چیز به خوبی و با دقت تراشیده می شود ، زیر دست ، ناحیه بیکینی و البته.

واقعیت این است که ، ما برای اصلاح موهایی که بدن نمی خواهیم از اصلاح استفاده می کنیم.

و دلیل اینکه ما خودمان اینرا اصلاح می کنیم این است که ارزانترین راه حل برای ماست.

اما نکته این است که با استفاده از تیغ یکبار مصرف می توانید تمام موها را از قلاب و نوک سینه های بدن زن پیچانده کنید. تراشیدن می تواند باعث ایجاد موهای درونی ، تحریک پوست شود و حتی ممکن است بثورات پوستی ایجاد کنید. اگر به اندازه کافی بدشانسی نرسیدید که خون خود را با تیغ برش دهید ، خطر عفونت وجود دارد.

در اینجا 7 نکته خوب برای از بین بردن بهتر موهای بدن با تیغ یکبار مصرف آورده شده است:

1 سرمایه گذاری در تیغ چند تیغه

این همه مربوط به اسباب های مناسب است. ریش تراش یکبار مصرف که دارای چندین تیغه است به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. هرچه تیغ های تیغ شما بیشتر باشد ، لازم است که در همان ناحیه اصلاح کنید تا موهای شما از بین برود. و سپس شما خود را در معرض خطر خون گرفتن یا تحریک پوست قرار نمی دهید.

همچنین یادتان باشد تیغی را انتخاب کنید که سر آن خم شود.

2 تیغ های ریش تراش را به محض گاز گرفتن دور بریزید

خوب ، اگر ورق های یکبار مصرف شکارچی را خریداری می کنید ، سعی می کنید تا آنجا که ممکن است آنها را نگه دارید. اما به هیچ وجه نباید انجام شود. شما باکتری های خانگی ارائه می دهید و احتمال بریدن پوست به خون و تحریک پوست با برگ نیمه گزش را افزایش می دهید. تیغ های تیغ نیز می توانند زنگ بزنند!

توصیه می شود بیش از 5-7 بار از همان ورق استفاده کنید. اگر هفته ای سه بار اصلاح می کنید ، هر دو هفته مجله را تمدید می کنید.

3 از ژل اصلاح برای خانمها استفاده کنید

قبل از تراشیدن چیزی باید روی پا اعمال شود. من شخصاً توصیه می کنم پاها را با اسکراب قند و روغن خوب مالش دهید ، پاها را آبکشی نکنید و بلافاصله مرطوب کنید. با این روش من هر 3 هفته یا بیشتر پاهایم را می تراشم.

اما استفاده از ژل اصلاح برای خانمها توصیه می شود. این ژل ها بسیار خوب هستند ، مطمئن شوید که خودتان را نمی برید و پوست تحریک نمی شود.

هرگز پاهای خشک را مرطوب نکنید!

همچنین گفته می شود که نرم کننده برای استفاده روی پاها قبل از اصلاح بسیار خوب است. فقط یادتان باشد که از این جریمه گران قیمت که روی موهایتان استفاده می کنید استفاده نکنید.

4 اصلاح در برابر رشد مو

اشکالی ندارد

معمولاً اصلاح با رشد مو توصیه می شود ، اما این توصیه عمدتا برای آقایان و اصلاح ریش آنهاست.

تراشیدن مو به همان جهت که مو رشد می کند ، پوست را تحریک نمی کند ، اما اگر شما خانم خوبی از برگ و صابون مناسب برای اصلاح استفاده می کنید ، در نتیجه می توانید در برابر رشد مو اصلاح کنید.

5 اصلاح سبک – ابتدا اصلاح

تیغ را محکم به پایین فشار ندهید ، ممکن است باعث برش پوست شود. خراش های جزئی ناشی از خونریزی باعث عفونت می شود.

بهتر است در آغاز اصلاح نسبتاً آزاد داشته باشید ، سپس ببینید کجای موهای سرسخت است و در آن مناطق می توانید بهتر فشار دهید تا اکنون همه چیز را بدست آورید ، اما به هیچ وجه اصلاح ملایم را انجام دهید.

6 اصلاح در انتهای دوش

دوش گرفتن را با روغن زدن با ژل اصلاح و حمله به پاهای مودار شروع نکنید. اصلا. بهتر است این کار را با شستن مو و بدن ، تغذیه و مالش بدن ، شستشوی مو شروع کنید و در این مرحله بدن از آب دوش گرم است. اکنون موها نرم ترین هستند و بهتر است که آنها را بتراشید. فقط یادتان باشد که از یک تیغ چندتایی استفاده کنید.

یک چیز خوب برای یادآوری ، پاهای برنزه را اصلاح نکنید.

7 از کورتیزون یا سالیسیلیک اسید می توان در مناطقی استفاده کرد که غالباً مشکلی ایجاد می کنند ، اما در برشهای کوچکی که خونریزی کرده اند ، باید از داروی ضد عفونی کننده استفاده شود

حتی اگر این دستورالعمل های استادانه را دنبال کنید ، ممکن است موهایی رشد کرده و بی حوصلگی مشابه داشته باشید. این به ویژه برای پوست های بسیار حساس بسیار صدق می کند.

اگر بعد از اصلاح مرتباً جوش های قرمز كوچكی می بینید ، از داروخانه س askال كنید كه بهترین روش استفاده در این مناطق چیست. این مقاله در مورد کرم های کورتیزون و آلوئه ورا صحبت می کند. اگر موهای درون خود را مشاهده کردید ، سعی نکنید آن را بدست آورید.

بهتر است از اسکراب درشت پوست استفاده کنید و محل را با مو (های) رشد کرده مالش دهید.

منبع: 24197002 greatist.com

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *