دستگاه های هوشمند و قلب

دستگاه-های-هوشمند-و-قلب
دستگاههای هوشمند می توانند خدمات را برای کسانی که با بیماریهای قلبی عروقی زندگی می کنند تا حد زیادی بهبود بخشد.

در سالهای اخیر پیشرفتهای شگرفی در فناوری هوشمند اتفاق افتاده است که امکانات جدید و بی سابقه ای را ایجاد کرده است. تلفن های هوشمند معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند و ساعت های هوشمند ابزاری عالی برای ثبت و نظارت بر سلامتی ، عادات خواب و سایر عوامل مهم هستند. اطلاعاتی که برنامه ها در تلفن های ما دارند سپس آنها را ردیابی می کنند.

افراد مسن که به طور فزاینده ای دارند این فناوری را به کار گرفت و شاید ارزش داشته باشد که از Covid – 03 برای چیز مثبت تشکر کنیم. با این حال ، اپیدمی تفاوت ایجاد کرده است و این است که درهای جدیدی برای برقراری ارتباط در این گروه با کمک دستگاه های هوشمند باز شده است.

این واقعیت جدید از نظر پیشگیری و پیگیری برای بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی و خصوصاً مبتلایان به نارسایی قلبی امکاناتی بی سابقه را فراهم می کند. نظارت از راه دور توسط کسانی که دارای ضربان ساز و اقدامات نجات در Landspítali هستند با نتایج خوب استفاده شده است ، اما نظارت از راه دور بر روی علائم خود بیماران یک رویکرد کاملاً جدید است.

بخش قلب فناوری جدید را آزمایش می کند

در بخش قلب Landspítali ، مردم در حال آزمایش این فناوری بوده و یک مطالعه امکان سنجی روی آن انجام داده اند ، که بدون شک نشان داد که مردم بدون در نظر گرفتن سن و امکانات زیاد ، استفاده از این فناوری را نسبتاً آسان می دانند. شامل واداشتن مردم برای پاسخگویی به س questionsالات ساده برای ارزیابی وضعیت و اینکه آیا دلیلی وجود دارد که فرد را برای نظارت به بخش سرپایی فراخوانی کند یا خیر. از هوش مصنوعی برای ارزیابی نتیجه و از کد رنگ برای درک موقعیت بیمار و نحوه واکنش استفاده می شود. این همراه با پشتیبانی و تشویق از راه دور برای یک سبک زندگی سالم تر است ، به عنوان مثال با فیلم های کوتاه در مورد اهمیت ورزش منظم ، تغذیه سالم ، ماندن در وزن ایده آل ، سیگار کشیدن ، خوابیدن و آرامش به چند مورد اشاره کنید.

من با Davíð O. Arnar ، پزشک ارشد بخش قلب و عروق تماس گرفتم و از او در مورد موضوع س askedال کردم. وی گفت كه بخشی از این كار در بخش قلب لندسپیتالی ، تعریف مجدد و بهبود عملكردهای بخش است و این كه بخش باید در تصویر بزرگ در خدمات بهداشتی چه نقشی داشته باشد. در سالهای اخیر ، کار زیادی در زمینه تقویت تجهیزات و نیروی انسانی انجام شده است. سال گذشته ، بخش بستری همه با شکوه نوسازی شد و اکنون تمرکز بر روی چگونگی بهترین کار برای تقویت خدمات سرپایی است.

“در نظر گرفتن تقسیم وظایف در سیستم بهداشتی مهم است. بخش قلب و عروق دوست دارد مسائل پیچیده را در مواردی که یک رویکرد میان رشته ای مورد نیاز است و نمونه ای از یک پروژه موفق ، بخش سرپایی نارسایی قلب است ، مدیریت کند. بسیاری از موارد دیگر ، مانند نظارت بر بیماران پایدار با مشکلات کاملاً مشخص در خانه بهتر در مرکز بهداشت یا با متخصصان بخشها.

ما می خواهیم از این فناوری برای توسعه خدمات عالی برای کسانی که در بخش سرپایی در بخش قلب لندسپیتالی هستند و از این نظر به عنوان مثال استفاده کامل کنیم. با همکاری شرکت فناوری بهداشت SidekickHealth در حال استفاده بیشتر از فناوری هوشمند است. “

رویکرد جدیدی برای نظارت بر بیماران قلبی 362378531

به گفته داویچ ، فناوری هوشمند در رابطه با نظارت و آموزش رویکرد جدیدی را ارائه می دهد. برای بعضی ها کافی است هر ماه 3 ، 6 یا برای معاینه مراجعه کنند در حالی که دیگران به نظارت دقیق تر نیاز دارند. نظارت دیجیتال یا نظارت از راه دور می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

“به دلیل فناوری هوشمند ، امکان برقراری ارتباط با افراد در یک بازه زمانی از پیش تعریف شده وجود دارد که در آن افراد پرسشنامه ای را که مخصوص نارسایی قلبی طراحی شده است ، پر می کنند ، مثلا. س Quesالات سپس حول محور می چرخند در مورد تنگی نفس ، سطح انرژی استقامت و ادم. پاسخ ها سپس در جایی که پاسخ ها با هوش مصنوعی توزین می شوند ، به طور جداگانه پردازش می شوند ، نتیجه در نقاط محاسبه می شود و از این طریق یک کد رنگی می آید که کار با آن آسان است. کد رنگ مانند چراغ های راهنمایی است اما رنگ سبز به این معنی است که همه چیز پایدار است ، انحراف جزئی زرد ، انحراف عمده قرمز و آبی که باید سریعاً با آن کنار بیایید. بر اساس کد رنگ ، می توان ارزیابی کرد که آیا نیازی به فراخوانی افراد به بخش سرپایی وجود دارد ، اینکه آیا تماس با فرد مورد نظر کافی است یا اینکه تماس با آمبولانس ضروری است.

می توان پیش بینی کرد که مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب ، فیبریلاسیون دهلیزی و حتی سایر بیماریهای مزمن نیز می توانند به روشی مشابه کنترل شوند. علاوه بر این ، این فناوری نظارت بر وخامت تدریجی بیماران را آسان می کند و سپس فرصت هایی را برای مداخله پیش از سنگین شدن یا دشوار شدن مسائل فراهم می کند. “

مطالعه بزرگتر در آب 362378531

همچنین در گفتگو با داویچ عنوان شد که هدف این است که تحقیقات بیشتری را در بخش قلب انجام دهیم تا به این سوال پاسخ دهیم که آیا نظارت از راه دور یا نظارت هوشمند موثرتر از نظارت سنتی است. ابتدا باید بررسی کنیم که آیا این روش برای رضایت و عملکرد بیمار مهم است یا خیر. ما قصد داریم در اواخر سال جاری با تحقیقات آغاز کنیم ، جایی که ما درمان سنتی و نظارت سنتی را با یک رویکرد مشابه برای نظارت و پشتیبانی از راه دور مقایسه می کنیم. Davíð می گوید ما قصد داریم این موضوع را در سه دسته بزرگ بیماری در قلب ، بیماری کرونر قلب ، نارسایی قلبی و فیبریلاسیون دهلیزی بررسی کنیم.

“این پروژه اخیراً کمک بزرگی از جانب رانیس ، میلیون دلار ، علاوه بر تقریباً بیست میلیون که شرکتهای بیمه عمر از ما حمایت کرده بودند. بودجه این پروژه بسیار خوب است و برای ما فوق العاده مهم است.

اشتراک اطلاعات مهم است

اساس خدمات خوب برای افراد مبتلا به نارسایی قلبی ، سهولت در اشتراک اطلاعات شخصی با آنها و پیگیری درمان است. بنابراین واضح است که در ارائه خدمات برای این گروه در قالب خدمات بهبودیافته هنوز راه طولانی وجود دارد و به راحتی می توان گفت که این می تواند کیفیت زندگی این گروه را به سمت بهتر تغییر دهد. “

همانطور که دیوید اشاره کرد ، همین مورد را می توان برای سایر بیماران قلبی مانند بیماران مبتلا به کرونر قلب ، بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی و سایر بیماران مزمن نیز بیان کرد. بیماران. با استفاده از فناوری هوشمند ، جمع آوری و حسب مورد انتشار اطلاعات و حتی آموزش مردم درمورد اینکه چه چیزی باید مراقب باشد و چه چیزی را باید تحت نظر داشته باشد ، نسبتاً آسان است. استفاده از برنامه های هوشمند برای دستیابی به این گروه بسیار آسان است و افراد همچنین اطلاعات شخصی یا پیشنهادهایی را برای پیشگیری و تغییر سبک زندگی به صورت فردی دریافت می کنند. پاسخ ها همچنین می تواند به افراد توصیه شود که به دنبال مراقبت های پزشکی یا پزشک باشند ، زیرا دلیل بیشتری برای بررسی موضوع وجود دارد. با وجود این فناوری ، ارتباط خوب با متخصصان مراقبت های بهداشتی مهم است.

سرانجام

ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم و افراد بیشتری به دنبال مزایای اینترنت می گردند تا پاسخ س toالات سلامتی را پیدا کنند. هر آنچه در مورد آن فکر می کنیم ، با این وجود یک واقعیت است و در نتیجه ، مردم به طور کلی در مورد مشکلات مختلف سلامتی و به طور کلی سلامتی خود ، بیشتر آگاه می شوند ، حتی اگر همه چیز در حال حاضر یک حقیقت مقدس نیست ، حتی اگر آنلاین باشد.

فناوری هوشمند به ابزاری عادی برای برقراری ارتباط بین مردم تبدیل شده است و تعامل تلفنهای هوشمند و ساعتهای هوشمند امکانات زیادی را هم برای ثبت اطلاعات سلامت و هم برای آن فراهم می کند. در حال پردازش. احتمالاً این واقعیت حتی افراد را ترغیب می کند که در صورت لزوم زودتر به دنبال کمک باشند و مردم را از سلامتی خود آگاه می کند.

بنابراین می توان با حقیقت گفت که زمانهای جالب و هوشمندانه ای در پیش است.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *