تهیه کننده تخصصی قهوه

تهیه-کننده-تخصصی-قهوه

تولید کننده قهوه تخصصی به دلیل حجم کاری که در مزرعه یا مزرعه فراهم می کند ، در نوع خود کاملاً حرفه ای است. ما می توانیم پس از چندین سال همکاری نزدیک با تولید کنندگان مختلف قهوه در سراسر قاره ها ، به ویژه کارول زبیندن ، در مورد تولید کننده ویژه قهوه بحث کنیم. Farmer Carole نمونه کاملی برای توصیف کار سخت و مثال زدنی است که یک گیاهکار می تواند در منطقه خود ارائه دهد. حال بیایید موضوعی را کشف کنیم که به خصوص به قلب ما نزدیک است.

تولید کننده Specialty Coffee and the terroir

یک تولیدکننده خاص قهوه که به عنوان قهوه تخصصی شناخته می شود ، به طور کلی زمین بازی خود را مدیریت می کند. برای اینکه به این ترتیب تعیین شود ، یک تولیدکننده تخصصی قهوه باید بخصوص قوانین مربوط به درجه قهوه / دانه ، صفحه و کیفیت قهوه سبز خام را رعایت کند تا بتواند درخواست تأیید کند. قهوه مخصوص تولید کننده ای مانند Carole Zbinden در ارتفاع چند متری مانند 1 ’400 متر تولید خواهد کرد. یک قهوه مخصوص به دلیل تعداد کمی از انواع تولید شده ، از منطقه تولید زیادی بهره نمی برد. یک تولید کننده فقط بر روی انواع مختلفی از قهوه خاص تمرکز می کند تا بهترین و بالاتر از کیفیت تولید را ارائه دهد.


تولید کننده قهوه مخصوص ، یک حرفه

تولیدکننده قهوه مخصوص از ابتدا ناشی از علاقه است. در بیشتر اوقات ، کشاورزان امروزی مدیریت خود را بین نسل های مختلف توضیح می دهند. اغلب این خانواده ها هستند که چندین دهه قهوه کار می کنند مزارع کنونی را اداره می کنند. او مانند کارول زبیندن ، مزرعه خانواده خود را پس از ترک سوئیس به کاستاریکا در بیش از 1 alt 400 ارتفاع گرفت. کارول که کاملاً به این مزرعه متصل است ، چیزهای بزرگتری را دیده است و کار راحت تری را به کارگران فصلی که برای برداشت و فرآوری قهوه می آیند چند ماه را در زمین می گذرانند ارائه می دهد.


تولید کننده قهوه مخصوص و ​​تجهیزات

در حال حاضر ، تقریباً 49٪ از تولید کنندگان جهان کشاورزان کوچک با کمتر از 10 هکتار زمین. با وجود چنین طرح کوچک تولیدی ، مواجهه با کمبود تجهیزات برای تولیدکننده بسیار معمول است. در واقع ، این مواد برای کشاورزان بسیار گران است. در واقع ، برای جبران کمبود ابزار ، تولیدکنندگان با تعاونی هایی که کلیه تجهیزات را تهیه می کنند ارتباط برقرار می کنند. تعداد کمی از تولیدکنندگان مانند کارول زبیندن دارای یک سیستم کامل تجهیزات برای انجام تمام مراحل فرآیند قهوه سبز هستند. پس از چندین سال اقتصاد و سیستم فروش قهوه در سراسر جهان ، او موفق شد خود را مجهز کند تا فرآیندهای قهوه را مستقیماً در مزرعه El Quizarra خود ، در Beneficio Jardin de Aromas.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *