تجهیزات استودیو کروماکی خانگی برای ساخت استودیو تولید محتوا

استودیو خانگی کروماکی یکی از مکان هایی است که می توانید از تجهیزات کروماکی خود استفاده کنید. استودیو خانگی کروماکی در خانه یا در یک فضای کوچک ایجاد می شود. تجهیزات استودیو خانگی Chromakey معمولا قابل حمل هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

از فرانسه

گوشی کروماکی یک صفحه سبز رنگ است که با نرم افزارهایی مانند پریمیر یا افتر افکت جایگزین عکس یا ویدیوی شما می شود. فون کروماکی یکی از تجهیزات استودیو خانگی کروماکی است. Chromakey برای جایگزینی پس زمینه استفاده می شود.
گوشی های کروماکی در سایزها و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند. فروشگاه اینترنتی کروماکی لند که محک تجهیزات کروماکی می باشد، گوشی کروماکی را در سایزها و مدل های مختلف برای خرید عرضه کرد.
فون کروماکی یکی از سازهایی است که در فیلم های معروف نقش پر رنگی دارد. اکثر فیلم های علمی تخیلی پرفروش در استودیوی حرفه ای Chromakey ساخته می شوند.
فون کروماکی به شما کمک می کند تا از خلاقیت خود نهایت استفاده را ببرید. با فون کروماکی مرزها محو می شوند و با تغییر پس زمینه به راحتی می توان رویدادهای غیرعادی ایجاد کرد.

Chromakey Studio

پرده سبز یکی از لوازم جانبی مورد استفاده در استودیوهای مختلف کروماکی است

پایه کروماکی

فون کروماکی پارچه ای سبز رنگ است که برای قرار گرفتن در پشت جسم نیاز به نگهدارنده دارد. پایه های مختلفی با توجه به اندازه فون کروماکی نصب می شود. پایه Chromakey یکی از این نگهدارنده ها است. با کمک پایه کروماکی می توان پرده را صاف و یکنواخت آویزان کرد.
هنگام استفاده از پرده سبز باید به این نکته توجه کافی داشته باشید که چروک نمی شود. اگر فون کروماکی برآمدگی یا به اصطلاح شکم داشته باشد، ویدیوی شما نتیجه دلخواه را نخواهد داشت.
پایگاه داده های Chromakey در اشکال مختلفی وجود دارند. همچنین پایه کروماکی به شکل سه پایه وجود دارد که فضای کمتری را اشغال می کند.
پایه کروماکی را می توان باز و بسته کرد. این به شما کمک می کند تا با قرار دادن پایه کروماکی در کیت تجهیزات استودیو خانگی، پایه کروماکی را به راحتی باز و بسته کنید.

Chromakey Studio

رینگ لایت یکی از ابزارهایی است که برای روشن کردن سوژه و صفحه سبز استفاده می شود

نورپردازی استودیویی با حلقه

Ringlight یک حلقه نور جذاب است که اخیراً در بین وبلاگ نویسان بسیار محبوب شده است. Ringlight یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین امکانات نورپردازی استودیو کروماکی خانگی است. بیشتر ویژگی های سایر لامپ های Chromakey را می توان در رینگ لایت مشاهده کرد.
حلقه ها را می توان در اندازه های مختلف و با گزینه های مختلف خریداری کرد. لامپ های حلقه نیز با گیره به گوشی متصل می شوند. همچنین می توان آنها را روی میز قرار داد. همچنین می توانید از آهنگ زنگ برای روشن کردن گوشی کروماکی خود استفاده کنید.
رینگ لایت حرفه ای قابلیت تنظیم دما و شدت نور را دارد. حتی می توانید شدت نور این نوع نور حلقه را با استفاده از ریموت کنترل تنظیم کنید.

نورپردازی خانه برای استودیو Chromakey

انگشتر با کارکردهای مختلف و قیمت های متفاوت در فروشگاه کروماکی لند موجود است. حلقه ها را می توان در مکان های مختلف برای روشنایی استفاده کرد. لامپ حلقه ای سبک و قابل حمل است. یکی از تجهیزات کروماکی خانگی کیت استودیو کروماکی خانگی زمین کروماکی وجود دارد، حلقه سبک است.
رینگ لایت یکی از بهترین ابزارها برای نورپردازی صورت است. عکاسان پرتره از این دستگاه در عکاسی خود استفاده زیادی می کنند. حلقه ها را می توان به نور رنگی نیز مجهز کرد که برای نورپردازی های مختلف استفاده می شود.

Chromakey Studio

برای ضبط صدای با کیفیت به یک میکروفون اصلی در Chromakey Studio نیاز دارید

میکروفون تولید محتوا

انواع مختلفی از میکروفون ها با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. برخی از میکروفون ها حرفه ای و گران هستند، در حالی که برخی دیگر ارزان تر هستند. سازندگان محتوا به یک میکروفون فوق حرفه ای گران قیمت یا یک میکروفون مبتدی نیاز ندارند. بهترین انتخاب برای یک وبلاگ نویس و تولید کننده محتوا، میکروفونی است که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، نیازهای او را نیز برآورده کند.
قابلیت حمل آسان، قیمت مناسب، کیفیت خوب و سایر ویژگی های کاربرپسند مورد توجه تولیدکنندگان محتوا است. میکروفون Boya m1 همه این عملکردها را به طور همزمان انجام می دهد.

ضبط صدا در استودیوی خانگی کروماکی

میکروفون با کیفیت یکی از لوازم ضروری در تجهیزات استودیو کروماکی خانگی است. بدون صدای خوب و شفاف، کار تولید محتوای نیمه تمام رها شد. با تمام ابزار و تجهیزات یک استودیو کروماکی خانگی، اگر صدا به اندازه کافی بلند و با کیفیت کافی به گوش مخاطب نرسد، تلاش بیهوده خواهد بود.
میکروفون بویا با گیره به لباس شما وصل می شود. میکروفون بویا با جک به تلفن همراه شما متصل می شود و تلفن همراه شما را به یک ضبط کننده صدای حرفه ای تبدیل می کند.
میکروفون بویا یک وسیله بسیار مهم در هنگام ضبط ویدیویی است که در آن صدا روی تصویر قرار می گیرد. از جانب کاشت میکروفون شما می توانید آن را در هر جایی استفاده کنید. قدرت میکروفون بوی باتری است. سیم این میکروفون طول لازم برای حرکت را به شما می دهد.

Chromakey Studio

استفاده از گوشی قابل حمل کروماکی بسیار آسان است. کروماکی لند کروماکی لند چروک نمی شود و کیف دارد

گوشی قابل حمل کروماکی

تلفن کروماکی قابل حمل یک تلفن کروماکی است که در یک قاب قرار می گیرد. اگر گوشی کروماکی شما از فروشگاه اینترنتی سرزمین کروماکی با خرید گوشی موبایل خود را در کیف تحویل می گیرید. این گوشی موبایل کروماکی ساخت برند کروماکی لند بوده و به دلیل مواد پلیمری چروک نمی شود.
گوشی کروماکی قابل حمل برای گیمرها و افرادی که به یک گوشی کروماکی کوچک نیاز دارند مناسب است. گوشی کروماکی قابل حمل را می توان به راحتی در هر مکانی قرار داد. هنگام باز و بسته کردن گوشی کروماکی قابل حمل باید به نحوه صحیح قرارگیری گوشی پرتابل در قاب دقت کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *