تاج و تخت دیجیتال (TRX) چیست و چگونه کار می کند؟

تاج و تخت دیجیتال (TRX) چیست و چگونه کار می کند؟

اگر در بازار ارز دیجیتال فعال هستید، ممکن است اطلاعاتی در مورد پروژه تاج و تخت محبوب (TRX) نداشته باشید. این ارز یکی از معروف ترین شبکه های بلاک چین است که به منظور ایجاد اینترنت توزیع شده ارائه شده است. همچنین، شبکه TRX فوق العاده مقیاس پذیر است، بنابراین می تواند تمام پروژه های غیرمتمرکز را نیز پشتیبانی کند.

گفته می شود برنامه هایی که با استفاده از قراردادهای هوشمند بر روی بلاک چین اجرا می شوند نیاز به شخص ثالث دارند و به هر دلیلی بدون توقف به کار خود ادامه می دهند، بنابراین چنین برنامه هایی به Dapps معروف هستند. حال در این برنامه می خواهیم در مورد ارز دیجیتال TRX صحبت کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد ارز TRX داشته باشید که در حال حاضر در صرافی های زیادی از جمله سایت پنجه قبل خرید و فروش است

ارز دیجیتال ترون

ترون ترون که قبعدهای دارد

این شبکه ادعا می کند که توانایی اجرای حداقل دو هزار تراکنش در ثانیه را دارد و به همین دلیل کارمزد فوق العاده پایینی نیز در نظر گرفته شده که معمولاً روی صفر است. به هر حال، مطمئناً می دانید که تعداد تراکنش های شبکه های اتریوم و بیت کوین به 25 تراکنش در ثانیه محدود شده است که نشان می دهد این شبکه چقدر شگفت انگیز است.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

شبکه TRX در حال توسعه اکوسیستمی است که همه می توانند از آن برای انجام فعالیت های اینترنتی خود به صورت غیر متمرکز و بدون استفاده از واسطه استفاده کنند. تعليمناً ترون بريا براي توكن از روش TRC-10 بهرا مي‌برد كه از مروبي‌ترين شكل‌گيري توكن بر روي بستر است. آذا ناغوفته نمی شود که قبضه تودید توکن بر روی ترون وجود دارد که در حال حاضر هذا بیت تورنت یکی از محبوب ترین آن ها است.

ارز TRX چگونه کار می کند

این شبکه دارای ساختار سه لایه ای است که به عنوان ذخیره، هسته و کاربرد شناخته می شود. با این حال، نحوه عملکرد این ساختار را ادامه خواهیم داد:

– لایحی Storage یا همان سروکسازی با بکارگیری روگرهای استشین شده ترون شکل کرگ کے بریا شکسد بلوک مد ہے کرے کر کے کے حال به جينت تعريف در شوكور دائة‌ها روش ديتابيس GRAPH تعليم شده است.

– لایه Core یا همان هسته شامل قراردادها، مدیریت حساب است و توافق شده است که این قراردادها با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا انجام شود که البته ممکن است در آینده در سایر زبان های برنامه نویسی نیز استفاده شود. آذا ناغوفته نماند که در براش اجماع نیز صاحب از آفتها سیحم بود که به اختصار DPOS حافد می‌شود.

– لایه Application یا همان برنامه کاربر، واسطه هایی هستند که برای ساخت انواع برنامه های توسعه یافته و البته غیرمتمرکز استفاده می شوند. علاوه بر این، این محصول سفارشی سازی ها را نیز دنبال می کند.

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که ارز TRX برخلاف سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و حتی اتریوم که قابل استخراج نیستند، از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند. در وقد آرزوهایی من بیت کوین که تستکوت می‌شوند از اگوریتم اجماع افتحان کار بهرا می‌برند که آن را در ترون دیگر تعریف می‌کنند.

ارز دیجیتال ترون

مزایای استفاده از ارز TRX

بکارگیری ارز ترون دارای قابلیت های منحصر به فردی است که در قسمت های زیر نمی توانیم آن ها را بخوانیم:

– تراکنش های ارزان. עם קח גפיטים ו אישעשע שמא אזיזין ניז דר עראים תשריטים، קשעמאדסאר. البته در برخی از شبکه ها این گونه تراکنش ها باید در نظر گرفته شود و هزینه آن ناچیز است و با 0.000005 سنت رایگان خواهد بود.

– قابلیت حجم معاملات قابل توجه سیستم ترون آن قبض را سوفل می کند تا تراکنش ها بدون تراکنش ها نمور شود. به طور کلی حداکثر 1000 تراکنش در ثانیه برای این سیستم قابل درک است که در مقایسه با رقبایی مانند اتریوم فوق العاده خواهد بود.

– محبوبیت erz. با استفاده از ابزارهای مختلف برای TRX. در واقع، در حال حاضر، در مقایسه با روش‌های انتقال ارز، شبکه TRON مانند اکثر صرافی‌ها بیشترین استفاده را دارد. quinx فارسی، باینانس و… قابل دسترسی

کیف پول اختصاص داده شده به تاج و تخت دیجیتال

گفته می شود نرم افزار این ارز دیجیتال در شبکه واقعی وجود ندارد. بنابراین افرادی که توکن تاج و تخت دارند باید از کیف پول های متصل به این ارز استفاده کنند. بنابراین، اکنون چند کیف پول رایگان وجود دارد و تعداد زیادی از آنها وجود دارد. همچنین اگر به کیف پول سخت افزاری برای نگهداری TRX نیاز دارید، می توانید از آن بهره ببرید.

简介 اینده‌ ارز ترون

اگر به آینده TRX توجه ویژه ای دارید، توجه به این نکته ضروری است که از محبوبیت این ارز می توان قیمت های جالبی را مشاهده کرد. دیوید کاکس در تحلیل خود گفت که قیمت طلا می تواند تا سال 2023 به 0.54 دلار و قیمت طلا تا سال 2025 به 0.76 دلار افزایش یابد.

از ترافی‌وب‌سایت انگلیسی قیمت پیش‌بینی روش روش راکی ​​روز دیجیتال TRX را تا سال 2025 مشاهد 0.41 دیلار از بازار داخلی و بینانه‌تری است. همچنین سایت cryptobullsclub قیمت ترون را در سال 2025 تجزیه و تحلیل کرد که حداکثر قیمت آن 3.9 دلار است.

ارز دیجیتال ترون

جمعبندي

در این مقاله سعی کردیم ارز ترون را به شما معرفی کنیم و با توجه به اینکه این ارز در دنیای ارزهای دیجیتال محبوبیت فوق العاده ای دارد، توصیه می کنیم اگر قصد خرید و فروش آن را دارید، حتما از یک صرافی ایده آل استفاده کنید که از جملة مي‌توان به بيننس كرد. البته در این زمینه دقت کنید که اگر اطلاعات تکمیلی کافی در مورد این ارز نداشته باشید، احتمالا نخواهید توانست به موفقیت دست پیدا کنید. بتبر نام در سرافی کونکس اقدام به

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *