بهترین کیف پول بیت کوین در سال 2021

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به تازگی وارد دنیای ارزهای رمزنگاری شده شده اید و اطلاعات جامعی در مورد سبد های ارزهای دیجیتال ندارید ، شاید خواندن این مقاله بتواند اطلاعات جامعی در مورد نمونه کارهای دیجیتال در اختیار شما قرار دهد.

پس از خرید ارز دیجیتال خود ، ممکن است بخواهید آن را در یک سایت مبادله ارز دیجیتال ذخیره کنید. چرا؟

این به این دلیل است که مجموعه های ارزهای رمزنگاری شده دارای کلیدهای خصوصی هستند که فقط شما می توانید به آنها دسترسی داشته باشید ، که به حفظ امنیت دارایی های شما کمک می کند.

هنگام ذخیره گذرواژه های ارزی خود در یک سایت شخص ثالث ، آنها می توانند در برابر هکرها و حفره های امنیتی آسیب پذیر باشند ، بنابراین مطمئن ترین راه برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده از کیف پول های آفلاین است.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

بهترین کیف پول بیت کوین در سال 2021

  • کتاب نانو ایکس

یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال ، از جمله بیت کوین ، که بیش از 1500 ارز رمزنگاری شده را پشتیبانی می کند. این یک نوع کیف پول جالب است که از امنیت بالایی برخوردار است و با رایانه های تلفن همراه و رومیزی سازگار است.

این نمونه کارها در سال 2019 توسط یک شرکت فرانسوی به عنوان مجموعه سخت افزاری ارائه شد.

یکی از ویژگی های قابل توجه این کیف پول سخت افزاری این دستگاه بسیار شبیه به حافظه فلش است ، که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای پنهان کردن ماهیت واقعی دستگاه تبدیل می کند.

بدنه این کیف از یک درب فولادی نازک ساخته شده است که آن را از سایر کیف پول ها متمایز و قوی می کند.

  • مدل Trezor T

این یکی از ساده ترین کیف پول های سخت افزاری است که مخصوص افراد مبتدی توصیه می شود که می توانند با خیال راحت مقدار زیادی بیت کوین خریداری و ذخیره کنند. راه اندازی این کیف پول سخت افزاری بسیار آسان است و در کل 10 تا 15 دقیقه طول می کشد تا تمام مراحل مورد نیاز برای راه اندازی این کیف پول را تکمیل کنید.

کیف پول Treasury Model T یک کیف پول منبع باز است ، به این معنی که کد کار آن را می توان به طور مرتب توسط توسعه دهندگان آن بررسی کرد و این باعث می شود که هر گونه خطایی که توسط جامعه توسعه دهندگان ارزهای رمزنگاری شده انجام می شود حذف شود. سریع رفع شد.

کیف پول های بیت کوین

  • کتاب نانو اس

با این حال ، از زمان انتشار اولین نسخه کیف پول سخت افزاری Nano S ، یکی از پرفروش ترین کیف پول های سخت افزاری دیجیتال است.

ظاهر کیف پول Ledger Nano S بسیار شبیه به حافظه فلش است و مانند بسیاری از وسایل الکترونیکی قیمت مدل قبلی با گذشت زمان کاهش می یابد. این شامل کیف پول Ledger Nano S می شود ، به این معنی که برای کتاب بخرید شما باید کمتر از مشابه پرداخت کنید.

این کیف پول از بسیاری از کیف های سخت افزاری امن تر است ، بنابراین افراد برای دسترسی به دارایی های موجود در کیف پول باید مستقیماً به کیف پول دسترسی داشته باشند.

یکی از اولین لایه های امنیت Ledger NanoS استفاده از رمز 8 رقمی است ، بنابراین اگر کیف پول شما به طور تصادفی گم شود ، هیچ کس دیگری به دارایی های شما دسترسی نخواهد داشت.

هم لطفا دوباره بررسی کنید همچنین دارای یک لایه حفاظتی دوم است که از یک عبارت 24 کلمه ای به عنوان عبارت بازیابی استفاده می کند. اگر این کیف پول به هر دلیلی از کار افتاد ، می توانید از این عبارت 24 کلمه ای برای بازیابی دارایی های خود استفاده کنید.

کیف پول الکتروم

  • کیف پول الکتروم

این کیف پول منبع باز در سال 2011 توسعه یافت و به طور منظم برای افزایش امنیت به روز می شود و در بین کاربران آن بسیار محبوب است.

برای استفاده از این کیف پول ، باید مقداری دانش فنی بیت کوین داشته باشید و اگر با دنیای ارزهای دیجیتال تازه کار هستید ، کیف پول Electrum به دلیل پیچیدگی رابط کاربری توصیه نمی شود.

Electrom در دو نسخه اندروید و دسکتاپ موجود است ، نسخه دسکتاپ ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به نسخه موبایل دارد.همچنین نسخه رومیزی Electrom برای سیستم عامل های Mac ، Windows و Linux طراحی شده است.

  • کیف پول قابل اعتماد

اگر به دنبال کیف پول رایگان هستید ، بدون اغراق ، کیف پول Trust Walt یکی از بهترین گزینه ها برای شما است که فقط برای نسخه های موبایل Android و iOS توسعه یافته است.

Trust Walt متعلق به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان ، Bainance Exchange است. در این کیف پول ، کلیدهای خصوصی در دستگاه کاربر ذخیره می شوند تا هیچ شخص یا موسسه ای مانند Bainance Exchange نتواند به آن دسترسی پیدا کند.

ویژگی های این کیف پول شامل امنیت مناسب و رابط کاربری آسان است که از هزاران سکه و رمز پشتیبانی می کند ، اما به خاطر داشته باشید که بهترین و مطمئن ترین کیف پول های موجود در بازار کیف های سخت افزاری هستند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *