بهترین اندازه برای پست اینستاگرام چیست؟

اندازه پست اینستاگرام این یکی از مهمترین عوامل در جذب فالوور است. انتخاب اندازه تصویر مناسب می تواند راه را برای دستیابی به میلیون ها فالوور برای شما هموار کند. بنابراین بسته به نوع پستی که در اینستاگرام ارسال می کنید ، باید از اندازه مناسب استفاده کنید.

اگر می خواهید آموزش اینستاگرام را به صورت حرفه ای و حرفه ای شروع کنید، بهترین راه استفاده از اطلاعات رایگان و به روز است.در زیر یک مقاله عالی در مورد نحوه شروع یادگیری اینستاگرام وجود دارد که می توانید با کلیک بر روی کوردها به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

اینستاگرام به اندازه عکس های شما بسیار خاص است. این پلت فرم مانند دیگر شبکه های اجتماعی مبتنی بر عکس نیست که در آن می توانید هر نوع تصویری را بارگذاری کنید. این شبکه اجتماعی ابعاد خاص خود را دارد و اگر آن را دنبال نکنید ممکن است برخی از تصاویر برش داده شوند و تمامی تصاویری که ارسال می کنید برای عموم قابل مشاهده نباشد.

به همین دلیل باید در انتخاب سایز پست اینستاگرام خود دقت کنید، زیرا هر نوع پست اینستاگرام دارای نسبت ابعادی است که برای آن در نظر گرفته شده است. این مقاله یک راهنمای کامل برای اندازه مورد نیاز برای پست های اینستاگرام و نحوه ویرایش عکس ها ارائه می دهد.

اندازه و اندازه پست اینستاگرام

اندازه و اندازه پست اینستاگرام

اندازه ویدئوها و عکس های اینستاگرام به نوع پست ها و نحوه ارسال آنها بستگی دارد. در اینجا لیستی از رایج ترین اندازه های عکس و فیلم در اینستاگرام آمده است.

اندازه عکس اینستاگرام

زمانی که اینستاگرام برای اولین بار در سال 2012 راه اندازی شد، کاربران فقط می توانستند عکس ها را با نسبت 1:1 آپلود کنند.

کاربرانی که می‌خواستند عکس‌های پرتره و منظره زیبای خود را ارسال کنند، مجبور بودند عکس‌ها را به مربع برش دهند یا از برنامه‌های دیگر برای این کار استفاده کنند.

خوشبختانه اینستاگرام به نظرات کاربران گوش داد و گزینه های عکس افقی و عمودی را در سال 2015 معرفی کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید در مورد بهترین اندازه تصویر برای پست های عکس اینستاگرام، از جمله مربع های سنتی، پرتره و مناظر صحبت کنیم!

اندازه یک عکس مربع در اینستاگرام

اندازه ایده آل 1080 پیکسل در 1080 پیکسل است و نسبت عکس مربع سنتی 1: 1 است.

این معمولاً ساده ترین اندازه عکس است که می توانید به دلیل ویژگی برش خودکار در اکثر برنامه های ویرایش عکس و خود اینستاگرام استفاده کنید.

ناگفته نماند که دوربین های آیفون به شما امکان می دهند یک تصویر مربعی ثبت کنید، بنابراین اگر آیفون دارید می توانید بدون نیاز به ویرایشگر یک تصویر مربعی ایجاد کنید.

برای بهترین نتیجه، عکس شما باید بین 320 پیکسل در 320 پیکسل و 1080 پیکسل در 1080 پیکسل باشد.

ابعاد تصویر پرتره در اینستاگرام

اندازه تصویر ایده آل: 1080 پیکسل در 1350 پیکسل. گرفتن چنین تصاویری آسان است و معمولا همه گوشی ها می توانند تصاویر پرتره و پرتره بگیرند، اگرچه باید عکس های عمودی بزرگ را متناسب با اندازه اینستاگرام برش دهید.

نسبت تصویر پرتره ایده آل در اینستاگرام 5:4 است و اندازه ایده آل عکس 1080 پیکسل در 1350 پیکسل است.

اگر پرتره بزرگتر است ، برای مثال 6: 4 یا 9:16 (برای اسنپ ​​چت بارگذاری ، از شما خواسته می شود قسمتی از عکس را متناسب با اندازه اینستاگرام برش دهید.

اندازه عکس افقی و نمای اینستاگرام

اندازه ایده آل تصویر 1080 پیکسل در 1350 پیکسل است. گرفتن ابعاد افقی صحیح عکس از اینستاگرام ممکن است دشوار باشد، زیرا نسبت تصویر کامل عکس در اینستاگرام 1.91: 1 است.

با این اندازه ها ، عکس بدون قاب افقی شما در اینستاگرام زیبا به نظر می رسد.

با این حال، می‌توانید عکس‌های منظره را با نسبت تصویر 16:9 آپلود کنید و برنامه به‌طور خودکار یک فریم به اطراف عکس اضافه می‌کند.

چگونه می توانید چشم اندازهایی به اینستاگرام اضافه کنید؟

اینستاگرام اضافه کردن عکس های منظره را آسان تر از همیشه کرده است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • اینستاگرام را باز کنید
  • برای افزودن پست (فیلد علامت بعلاوه) دکمه را لمس کنید
  • عکس یا فیلم خود را برای بارگذاری انتخاب کنید
  • دکمه اندازه کامل را در گوشه سمت چپ پایین صفحه عکس لمس کنید تا به طور خودکار نسبت تصویر عکس خود را به صورت افقی (یا اگر عمودی جهت عمودی است) عمودی قرار دهید.
  • با بزرگنمایی و کوچک نمایی می توانید عکس را تنظیم کنید.
  • برای ادامه بارگذاری ، روی Next ضربه بزنید!

بهترین نسبت تصویر در اینستاگرام چیست؟

بهترین نسبت تصویر در اینستاگرام چیست؟

همانطور که می دانید ، الگوریتم های اینستاگرام بسیار پیشرفته هستند و اندازه تصویر ، اندازه تصویر و فیلم ها بر افزایش بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان شما تأثیر مستقیم خواهند داشت. اگر از این مشکل مطلع نیستید ، می توانید مقاله بسیار کاربردی “الگوریتم های برنامه Instagram” را از لینک زیر بخوانید.

اینستاگرام سه نسبت تصویر را برای عکس ها و ویدیوهای شما ارائه می دهد. پیش از این، نسبت تصویر 1: 1 (مربع) تنها گزینه موجود بود، اما اکنون اینستاگرام به شما امکان می دهد عکس های عمودی و افقی بگیرید. نسبت تصویر برای عکس های عمودی 4: 5 است ، در حالی که نسبت تصویر برای عکس های افقی 1.91: 1 است.

بهترین اندازه تصاویر برای اینستاگرام برای پست ها عبارتند از:

  • 1080 پیکسل در 1080 پیکسل (مربع)
  • 1080 پیکسل 1350 پیکسل (عمودی)
  • 1080 پیکسل در 608 پیکسل (منظره)

خوشبختانه ، اینستاگرام دارای یک ویژگی برش مفید است که به طور خودکار تصاویر بارگذاری شده را به نزدیکترین نسبت قابل قبول برش می دهد. از طرف دیگر، اگر می خواهید عکس خود را به صورت مربع، پرتره یا منظره برش دهید، می توانید بر روی دکمه برش کلیک کرده و نسبت تصویر مورد نظر را انتخاب کنید.

اندازه پست ویدیویی در اینستاگرام

اندازه یک پست ویدیویی در اینستاگرام

اگر رسانه ویدئویی و تصویری مورد علاقه شما نیاز به ارتباط با دنبال کنندگان شما دارد ، مهم است که اندازه آن مناسب باشد تا بارگذاری و بارگذاری محتوا آسان تر شود.

مانند پست های عکس ، می توانید از فیلم های مربعی ، افقی یا عمودی استفاده کنید. اندازه های ایده آل برای همه عبارتند از:

  • مربع و متقاطع 1080 پیکسل تا 1080 پیکسل
  • فیلم افقی 1080 در 1350 پیکسل
  • فیلم عمودی 1080 در 608 پیکسل

نسبت ابعاد هر یک با عکس ها یکسان است ، به جز توصیه ما برای فیلم های افقی:

  • نسبت تصویر 1: 1 برای ویدیوهای مربعی
  • نسبت تصویر 4: 5 برای ویدیوهای پرتره
  • نسبت تصویر 16:9 برای ویدیوهای منظره

دلیل توصیه ما نسبت تصویر 16: 9 برای فیلم های افقی این است که ویرایش ویدئو با نسبت تصویر 1.9: 1 بسیار مشکل است و شما به ابزارهای ویرایش ویدئو مانند Adobe Premiere نیاز دارید. کاربران اینستاگرام عادت دارند فیلم ها را با نسبت تصویر 16: 9 تماشا کنند ، بنابراین زمان و تلاش کوتاه کردن و ویرایش یک فیلم برای تغییر آن از 16: 9 احتمالاً ارزش چندانی ندارد. همچنین محدودیت هایی برای ارسال ویدیو در اینستاگرام وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. این موارد را در زیر فهرست می کنیم

  • 30 فریم در ثانیه
  • حداکثر 60 ثانیه
  • حجم فایل 4 گیگابایت

اگر ویدیوی شما از هر یک از این الزامات بیشتر است ، نمی توانید آن را بارگذاری کنید ، بنابراین هنگام برنامه ریزی محتوای ویدیوی خود این اعداد مهم را در نظر داشته باشید.

مانند پست‌های عکس اینستاگرام، جهت‌گیری ویدیو (مربع، افقی یا عمودی) حداقل و حداکثر وضوح را برای هر کدام تعیین می‌کند. حداقل قطعنامه ها عبارتند از:

  • حداکثر وضوح مربع فیلم 1080 در 1080
  • فیلم های پرتره با حداکثر وضوح 1080 در 1350
  • وضوح فیلم و افقی تا 1080 60 608
  • رزولوشن فیلم 1080 در 1080 اسلاید

میزان سابقه و ریل در اینستاگرام

اندازه ایده آل برای استوری های اینستاگرام 1080 در 1920 پیکسل است. Instagram Story یکی دیگر از ابزارهای عالی دنبال کننده است که به شما امکان می دهد فیلم ها ، تصاویر ساده و انیمیشن ها را ارسال کنید.

محتوای استوری اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت عمودی مشاهده شود ، بنابراین تا زمانی که بتوانید عکس ها و فیلم های مناظر را به صورت افقی به اشتراک بگذارید ، جذاب نخواهد بود.

اگر کل صفحه را با داستان هایی با تصاویر بدون حاشیه پر کنید ، احتمالاً مورد توجه شما قرار گرفته و مشاهده و درک پست های شما آسان تر می شود. برای این کار باید از تصاویری با نسبت تصویر 9:16 و اندازه 1080 پیکسل در 1920 پیکسل استفاده کنید.

قرقره های اینستاگرام نیز دقیقاً هم اندازه داستان هستند ، اما هنگام رندر ، ابعاد آنها متفاوت است و مانند تصویر عمودی ، نسبت تصویر 4: 5 را نشان می دهد. لازم به ذکر است که Reels فیلم ها را با زمان 30 ثانیه و امکان نمایش بیش از این با قرقره وجود ندارد.

اندازه پست در IGTV اینستاگرام

بهترین و ایده آل ترین اندازه تصویر روی جلد IGTV 420 در 654 پیکسل است. این بخش یکی از جدیدترین بخش های اینستاگرام است که به شما امکان ارسال ویدیوهای باکیفیت با زمان نمایش طولانی را می دهد. در اینجا چند نکته مهم IGTV آمده است:

  • ویدیوی عمودی IGTV دارای حداقل نسبت تصویر 4: 5 (پرتره) و حداکثر 9:16 است.
  • ویدیوی افقی IGTV دارای حداقل نسبت تصویر 5: 4 و حداکثر نسبت تصویر 16: 9 است.
  • گزینه پیش نمایش 1 دقیقه ای IGTV با نسبت 4: 5 در نمایش کاربر قابل مشاهده است
  • معاینه 1 دقیقه ای به مربع های 1: 1 با 9 شبکه تقسیم می شود
  • نکته مهم این است که می توانید تصویر مورد نظر را برای تصویر روی جلد IGTV قرار دهید.

یک تصویر با اندازه مناسب برای اینستاگرام ایجاد کنید

یک تصویر با اندازه مناسب برای اینستاگرام ایجاد کنید

اکنون که بهترین اندازه و اندازه پست اینستاگرام را درک کرده اید ، باید نحوه تبدیل تصاویر به آن اندازه ها را نیز بیاموزید. برای تبدیل اندازه تصویر ، به ابزار و نرم افزار نیاز دارید. نرم افزارهای ویرایش عکس زیادی وجود دارد که می توانید با توجه به پلتفرم (اندروید ، ویندوز ، مک و …) یکی از آنها را انتخاب کنید.

در زیر یک مقاله بسیار مفید ارائه شده است که بهترین نرم افزار ویرایش عکس را ارائه می دهد ، که به آن می توانید مناسب ترین ابزار را برای تغییر اندازه پست اینستاگرام خود انتخاب کنید.

  • بهترین برنامه ویرایش عکس برای کامپیوتر، اندروید و آیفون – کلیک کنید

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *