براش تصاویر در فتوشاپ 2023 – سیستم عامل مک

اگر احساس می کنید تصویری که با دوربین خود گرفته اید زاویه مناسبی ندارد، می توانید از ابزار استفاده کنید نرم افزار آدوبی فتوشاپ از برس خود استفاده کنید. در حالی که تصویر اولیه بسیار ساده به نظر می رسد، اما همچنان می توانید این فرآیند را در نرم افزار با استفاده از سه روش دیگر طی کنید.

در این مقاله می‌توانید نحوه استفاده از نرم‌افزار Photoshop 2023 (برای سیستم‌عامل مک) را برای براشینگ عکس‌های خود با استفاده از 4 روش معمول بیاموزید.

पर्श अधिक हैक्ष दर फोटोषप

براش تصویر در فتوشاپ

برای اجرای یک براش اولیه در فتوشاپ باید از پنل ابزار در سمت چپ برنامه استفاده کنید. با کلیک بر روی ایکون پیجم (به سمیت پینم) می خواهم از آزگل برش استفاده کنید همچنین می توانید از میانبار استفاده کنید سی را نیز بری کیں این ایتم بفشارید.

пес аз экстан музыкла برش فریم هایی در اطراف تصویر قرار می گیرند که با انتخاب و کشیدن آن به داخل می توانید ابعاد تصویر را تغییر دهید. برای حذف برخی از جنبه ها، می توانید تصویر خود را با استفاده از کلیدها به بالا، پایین، چپ و راست حرکت دهید.

اگر از تصویر خود راضی هستید، می توانید از کلید استفاده کنید وارد را بفشارید تا تحمیل شما امعاده شود. اگر می خواهید بعداً تصویر خود را به حالت اولیه بازگردانید، مطمئن شوید که این مورد است پیکسل های برش خورده را حذف کنید شما v را گرفته اید

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

تصویر را با استفاده از ابزار Content-Aware براش کنید

تصویر قلم مو

در حالی که هنوز می‌توانید تصویر را به طور معمول براش کنید (مطابق با مثال اول)، این ابزار پر محتوا آگاه به شما مجموعة مي دهد تا تعريف هاي صورة سائق را در اختبار در تحديد. به عنوان مثال، با انتخاب این گزینه، می توانید اندازه تصویر را کم یا زیاد کنید، بنابراین می توانید جزئیات بیشتری را در مورد آن مرور کنید.

braй programmi эn theme, zamani keh uview برش شما آن را در نوار منو انتخاب کرده اید آگاه به محتوا علامت چک حال با تغییر اندازه تصویر می توانید کل تصویر را کنترل کنید.

چگونه دو تصویر را در یک اندازه براش بکشیم

براش تصاویر یکسان در فتوشاپ

با ابزار برش همچنین می توانید دو تصویر را در فتوشاپ براش کنید. برای این کار ابتدا دو تصویر را در فتوشاپ اجرا کنید. به مصير پنجره > ترتیب برو و بعد خودت یکی از عناوین را برای نمایش بهتر انتخاب کن.

ps az grohov bandi عکس ها ход ساعت بزرگنمایی آن را به همان اندازه تنظیم کنید. ابتدا روی تصویر کلیک کنید و سپس بر روی ابزار کلیک کنید برش را با واقع از كليد ميانبر سی انتخاب کنید

حال در نوار المقدمة تعريفة نسبت را کیں کید تا لیست دینمین بشرفر فوتشاب دائه شود. אז ליסטע שדע שדה، گزینه تصویر جلو انتخاب کنید عرض و ارتفاء خود را شمستع كردة كردة و سباس كليب وارد را بفشارید. حال با این روش ابعاد براش ذخیره می شود و تنها با یک کلید می توان تصویر دوم را اعمال کرد.

brash photographiya ба ужайства за دیземница برای پیش زчастичный шедх

ابعاد از پیش زکستین شده در برش شوگرین

اگر نمی خواهید تصاویر را آزادانه براشینگ کنید، می توانید به راحتی از ابعاد آماده شده در فتوشاپ استفاده کنید. برای تنمر در کار اول با کید میانبر سی ابزار برش انتخاب کنید در نوار وقدل به به به نسبت بسط دادن در نهایت از بین گزینه های موجود بر روی ابعاد مورد نظر کلیک کنید.

عکس های خود را در فتوشاپ برش دهید

به طور کلی، تصاویر براش در فتوشاپ یک فرآیند بسیار ساده در نظر گرفته می شوند. زیرا شما با مجموعه ای از ابزارها مواجه هستید که به شما امکان می دهد میزان آسیب دیدن تصاویر خود را محدود کنید. در آن روست، اغر فی فی قنید، شما نایاز به تحمیلی در آن دار، Photoshop मे तथा विश्वाई एपे जे जे जे बे मे.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *