انتقال دیجیتال مارکتینگ به هوش مصنوعی در سال 2023

در سال 2023، بازاریابی دیجیتال در مورد هوش مصنوعی (AI) و اتوماسیون، برای شخصی سازی و دسترسی به مخاطبان هدف استفاده کنید. هوش مصنوعی برای بهینه سازی استراتژی های بازاریابی و حل مشکلات پیچیده بازاریابی استفاده خواهد شد. ابزارهای هوش مصنوعی بینش گسترده و ارزشمندی را در مورد رفتار و شخصی سازی مشتری ارائه می دهند تا پیام مناسب را در زمان مناسب به مشتریان برسانند. آینده بدون کوکی ها به این معنی است که بازار بر داده های شخص اول تکیه خواهد کرد و احتمالاً در سال 2023 به با ارزش ترین منبع اطلاعات تبدیل خواهد شد. منتظر هوش مصنوعی برای تولید محتوا، از جمله دارایی های خلاقانه شخصی سازی شده برای کمپین های تبلیغاتی. محتوای تولید شده با هوش مصنوعی، مانند ChatGPT و VALL-E، در محتوای بازاریابی محوری تر خواهد بود. در نتیجه، انتظار می رود بازاریابی دیجیتال در سال 2023 به شدت تحت تأثیر فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی قرار گیرد که فرصت های جدیدی را برای بازاریابان فراهم می کند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود دست یابند.

هوش مصنوعی را می توان برای خودکارسازی کارهایی که زمانی به انسان ها تعلق داشت، مانند تولید محتوا، تبلیغات PPC و طراحی وب سایت استفاده کرد. هوش مصنوعی روشی را تغییر می‌دهد که بازاریابان دیجیتال برندها را به مخاطبان خود متصل می‌کنند و می‌توانند تعدادی از وظایف را در یک واحد انجام دهند شرکت دیجیتال مارکتینگ ، از جملة تحمیل‌سازی کامپین‌ها، درک کیتری کیتریه و برین‌ها که کی‌ها هستند.

هوش مصنوعی (AI) در حال حاضر اینده دیگیل مرکتینگ است. هوش مصنوعی می تواند برای ساده سازی و بهینه سازی کمپین های بازاریابی دیجیتال، از بین بردن خطر خطای انسانی و ارائه یک تجربه کاربری بهبودیافته استفاده شود. همچنین برای توسعه استراتژی‌های دیجیتال مؤثر و افزایش بازگشت سرمایه استفاده می‌شود و از طریق دستگاه‌های هوشمند، چت‌بات‌ها و سایر برنامه‌ها بر بسیاری از جنبه‌های زندگی تأثیر می‌گذارد و همیشه در حال تکامل است.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

خدمات هوش مصنوعی دیجیتال مارکتینگ

برخی از بزرگ‌ترین گرایش‌های هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال عبارتند از: اتوماسیون، محتوای شخصی‌سازی‌شده، روبات‌های مکالمه، جستجوی صوتی و تصویری، و VR/AR. حدود 60 درصد از بازاریابان می گویند که هوش مصنوعی مهمترین جنبه استراتژی آنها است و 80 درصد معتقدند که هوش مصنوعی روش کار آنها را متحول می کند.

هوش مصنوعی

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

شرکت‌ها از هوش مصنوعی (AI) در بازاریابی دیجیتال برای بهبود رضایت مشتری و ساده‌سازی فرآیند فروش استفاده می‌کنند. هوش مصنوعی می‌تواند برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشتریان و مشتریان بالقوه، پیش‌بینی رفتار آینده، ایجاد پیشنهادات محصول یا خدمات شخصی‌سازی شده و توسعه کمپین‌های بازاریابی متمرکزتر، خرید تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده، ایجاد محتوا، فناوری تشخیص تصویر و محتوای پیش‌بینی‌کننده و هدفمند استفاده شود. قبل از تعليق هر وقل برامجازي هوش سنتي، بازاريابان در شرکت دیجیتال مارکتینگ باید انگید یک سترگی منتدل ای را در گردن بگیریم شرکت ها با به روز نگه داشتن تمام گرایش های مرتبط با هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال، مطمئناً از این فناوری قدرتمند استفاده کامل خواهند کرد.

ابزار او برای بازاریابی دیجیتال

ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی نرم افزار یا پلتفرم هایی هستند که از فناوری هوش مصنوعی برای تصمیم گیری خودکار بر اساس داده های جمع آوری شده استفاده می کنند. ابزارهای هوش مصنوعی می توانند برای انواع فعالیت های بازاریابی از جمله تولید محتوا، بهینه سازی سئو، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شوند. این ابزارها می توانند به بازاریابان کمک کنند تا به تحویل بهتر، نرخ باز، نرخ کلیک و درآمد بهتر در کمپین های ایمیلی خود دست یابند. آنها همچنین می توانند پیام ها را خودکار کنند یا پلتفرم های بازاریابی رسانه های اجتماعی را با استفاده از پلتفرم های مختلف بهبود بخشند. ابزارهای ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Grammarly و MarketMuse می توانند به تولید محتوای با کیفیت و دقیق کمک کنند. ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی همچنین می توانند برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها از فعالیت های بازاریابی استفاده شوند. این به بازاریابان کمک می کند تا بینش خود را نسبت به کمپین های خود به دست آورند و آنها را برای نتایج بهتر بهینه کنند. به طور کلی، ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی با ساده‌سازی فرآیند تولید محتوا و کمک به کسب بینش‌های ارزشمند از کمپین‌هایشان، مزیت رقابتی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند.

هوش مصنوعی

تاصير هوش سنتيل بر برامتجاز ديجيل

चंद राह जुद्ध डार्ड कह شرکت دیجیتال مارکتینگ هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال برای بهبود رضایت مشتری استفاده می شود که شامل ربات های چت، محتوای پیش بینی کننده و هدفمند، تولید محتوا و فناوری تشخیص تصویر است. اتاق های گفتگو را می توان با ارائه پاسخ های سریع و آسان به سوالات رایج برای بهبود خدمات مشتری استفاده کرد. محتوای پیش‌بینی‌کننده و هدفمند می‌تواند برای ایجاد کمپین‌ها و تبلیغات شخصی‌شده‌تر که مشتریان را بهتر هدف قرار می‌دهند، استفاده شود. با این دستگاه شما می توانید محصولات خود را با easantr تماس بگیرید. در نهایت می توان از نرم افزار تشخیص تصویر برای بهبود تجربه مشتری استفاده کرد. به طور کلی، هوش مصنوعی می‌تواند برای ساده‌سازی و بهینه‌سازی کمپین‌های بازاریابی، کاهش احتمال خطای انسانی و ایجاد تجربیات شخصی‌تر برای مشتریان استفاده شود.

مطالعات موردی او و دیجیتال مارکتینگ

تعدادی از شرکت ها هستند که از هوش مصنوعی برای بهبود تلاش های بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند. برخی از روش های استفاده شده توسط هوش مصنوعی عبارتند از: مدیریت محتوا، سئو، بازاریابی ایمیلی و توسعه وب سایت. مثلا:

Accenture به رهبران خرده فروشی در ایالات متحده کمک کرده است تا از راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنند که مدل سازی دقیق تری را برای بهینه سازی هزینه های بازاریابی امکان پذیر می کند. یونیلور همچنین چندین ابتکار مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بهبود تعامل با مشتری و ارزش بازار اجرا کرده است. علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند برای پیش‌بینی تقاضا برای محصولات، توسعه پروفایل‌های مشتری، خرید برنامه‌های تبلیغاتی و شناسایی مرحله‌ای که مشتری در طول فرآیند خرید در آن قرار دارد، استفاده شود. به طور کلی، هوش مصنوعی می تواند تاثیر قابل توجهی بر تلاش های بازاریابی دیجیتال داشته باشد.

مزایای هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال

استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال دارای مزایای زیادی است، از جمله توانایی شناسایی دقیق رفتار کاربر، پیش‌بینی اینکه کدام بخش‌ها بیشتر به مشتریان تبدیل می‌شوند و جستجوهای بازاریابی را ساده می‌کند. با این حال، برخی از اشکالات احتمالی برای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی وجود دارد، مانند خطر عدم علاقه مشتریان به روبات های چت یا حتی صحبت با رایانه از طریق تلفن.

هوش مصنوعی

از هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید

هوش مصنوعی در حال حاضر به روش‌های مختلفی از جمله بازاریابی دیجیتال، مدیریت محتوا، سئو، بازاریابی ایمیلی و غیره استفاده می‌شود. این ابزارها نه تنها برای تسهیل زندگی بازاریاب، بلکه برای بهبود تجربه مشتری استفاده می شوند. چند نمونه از نحوه استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی عبارتند از:

  • Magnolia Market از هوش مصنوعی برای پر کردن شکاف بین تجربه آنلاین و آفلاین استفاده می کند.
  • چیس از هوش مصنوعی برای ایجاد کپی رایتینگ بیشتر شبیه انسان استفاده می کند.
  • استارباکس از تحلیل پیش بینی برای بهبود تجربه مشتری استفاده می کند.
  • یونیلیور از هوش مصنوعی برای سفارشی سازی ایمیل های بازاریابی بر اساس ترجیحات و رفتار مشتری استفاده می کند.
  • eBay از هوش مصنوعی برای جذب مشتری و تبلیغ محتوا استفاده می کند.
  • نستله از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کند.
  • اتحادیه اعتباری AlaTrust از هوش مصنوعی برای تقویت برنامه های وام، کمپین های کارت اعتباری و موارد دیگر استفاده می کند.

بازاریابی اتوماسیون او

اتوماسیون بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی یکی براد رو به روش با تعریف است. می توان از آن برای کارهایی مانند اتوماسیون فروش، لینک سازی، مدیریت رسانه های اجتماعی و تولید محتوا استفاده کرد. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را می توان برای خودکارسازی وظایف کلیدی استفاده کرد و معمولاً در برنامه ها یا پلتفرم های موجود ادغام می شوند. نرم افزار فروش اتوماسیون یک راه راحت و مقرون به صرفه برای بازاریابان برای ایجاد کمپین های ایمیلی است و ایجاد وفاداری و روابط به راحتی بسیار شخصی است. اتوماسیون بازاریابی به کسب و کارها این امکان را می دهد که دقیقاً در زمانی که مشتریان به آنها نیاز دارند پیام های مرتبط را ارسال کنند. داده ها هم هوش مصنوعی و هم اتوماسیون را هدایت می کنند و بسیاری از استراتژی های اتوماسیون شما می توانند بر اساس داده هایی باشد که هوش مصنوعی کشف می کند. از طریق اتوماسیون، می توانید به راحتی مشتریان را با پیام مناسب در زمان مناسب هدف قرار دهید.

تکنیک های شخصی سازی او

چندین تکنیک مختلف وجود دارد که می تواند برای شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده شود، مانند یادگیری ماشینی، یادگیری همه جانبه و پردازش زبان طبیعی در بازاریابی دیجیتال. از این فناوری می توان برای شخصی سازی پیام های بازاریابی، محتوا، محصولات و خدمات برای مشتریان برند استفاده کرد. برخی از منابع مورد استفاده برای شخصی سازی با هوش مصنوعی شامل پیام های شخصی، تبلیغات هدفمند و توصیه هایی برای محصولات و خدمات است. شخصی سازی می تواند به سازمان ها در بهبود تعامل، بهبود وفاداری مشتری و افزایش فروش کمک کند. امروزه یکی از بهترین ابزارهای شخصی سازی محتوا، PathFactory است که از هوش مصنوعی برای تعیین محتوایی که به بازدیدکنندگان سایت به صورت خودکار و در مقیاس پیشنهاد می کند، استفاده می کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ این شرکت به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ خدماتی مانند تولید محتوای تصویری، طراحی سایت، خدمات سئو، شبکه های اجتماعی، طراحی و ساخت اپلیکیشن وب و… را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان با شماره تلفن 88807930-021 تماس حاصل فرمایید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *