استراتژی تولید محتوا چیست؟ و نحوه اجرای آن در سال 2021

استراتژی ایجاد محتوا یکی از مهمترین مراحل در جستجوگرها و افزایش رتبه سایت است ، برای داشتن استراتژی صحیح ابتدا باید یک تحقیق کامل درباره کلمات کلیدی برای سایت انجام دهید و سپس تقویم محتوا کامل شود و سپس استراتژی اساسی تولید محتوا بر اساس موضوع و نوع سایت ایجاد شوید.

با توجه به توسعه الگوریتم گوگل و شناسایی مفهوم محتوا به زبان فارسی ، یکی از مهمترین قسمتهای سئو در سال 2021 ایجاد یک استراتژی محتوا است ، زیرا استراتژی محتوا بسیار مهم شده است.

تأثیر استراتژی محتوا

چرا استراتژی محتوا خیلی مهمه؟ زیرا شما محتوا و سئو مناسب را بدون ایجاد می کنید مطالب را کپی کنید از طرف دیگر ، شما ارزش سایت خود را به گوگل نشان می دهید و مسیر اصلی و هدف خود را برای گوگل و موتورهای جستجو نشان می دهید.

استراتژی تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا با یک جمله یعنی ایجاد محتوا برای رفع نیازهای کاربران با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند. هدف شما از تولید محتوا این نیست که از Google عبور کنید و به سادگی رتبه سایت خود را افزایش دهید.

برای موفقیت در یک مشاغل شریک ، شما بیش از شانس نیاز دارید. هدف از تولید محتوا با سئو و کیفیت پاسخگویی به نیازها و خواسته های کاربران به بهترین شکل ممکن است. ایجاد محتوای مناسب در نهایت کارساز است رتبه وب سایت را افزایش دهید شما پیوندهای ارزشمند زیادی دریافت می کنید.

سایت بدون محتوا مانند درخت بزرگی است که میوه ندارد و مهم نیست که هر چقدر رشد و نمو کند ، میوه نمی دهد. آنچه درخت را زیبا می کند و باعث می شود دیگران از آن استفاده کنند میوه است. در اینجا محتوای یک سایت مانند میوه یک درخت است ، در غیر این صورت سایت هیچ ارزش و معنی ندارد و هر چقدر تلاش کنید باز هم بی فایده است. یکی از مهمترین عوامل افزایش رتبه وب سایت ، استراتژی ایجاد محتوای آن است.

ایجاد محتوا و جستجوگرها

ایجاد محتوای با کیفیت و سئو باعث افزایش ارزش سایت شما می شود. و کاربران سایت شما را متناسب با نیازهای خود انتخاب می کنند. همانطور که در مقالات قبلی ذکر شد ، بهترین تکنیک برای ایجاد محتوا استفاده از روش سئو کلاه سفید است که در آن هدف اصلی سایت حل س orالات یا مشکلات کاربران است ، که گوگل به شدت آن را توصیه می کند.

قبل از ایجاد محتوا ، شما باید مقدمه ای جذاب برای راه اندازی محتوای SEO خود انتخاب کنید. برای این کار می توانید کلمات کلیدی اصلی را برای نوشتن محتوای خود انتخاب کرده و سپس آنها را مرور و تجزیه و تحلیل کنید. در مرحله بعدی ، باید هر کلمه کلیدی را به یک جمله تبدیل کنید. سعی کنید هنگام وارد کردن مطالب خود از جملات تحریک کننده استفاده کنید تا میزان تمایل کاربران به مطالعه آن بیشتر شود.

ایجاد محتوا و استراتژی سئو چگونه می توانم محتوا ایجاد کنم؟

تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی محتوا چیست؟

شاید شما مثل خیلی از افراد دیگر فکر کنید. استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا تفاوتی ندارند و هر دو یکسان هستند. اما باید بگویم که شما اشتباه می کنید. این دو از هم جدا هستند و از هر یک در متن استفاده می شود. حتی می توانید در محتوای ساده یک استراتژی ایجاد کنید. برخی از ویژگی های استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا

  • استراتژی محتوا: اعتبار و غلبه محتوا بر م componentsلفه های سایت ، برنامه ریزی برای ارائه بهترین مطالب به مخاطبان و کاربران سایت
  • بازاریابی محتوا: بررسی های کاربر ، تجزیه و تحلیل فعالیت کاربر ، طوفان فکری ، قلمرو خارج از سایت.

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی تولید محتوا مانند چشم انداز مطالعه و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده است. برای درک بهتر این مسئله این سوال را از خود بپرسید. چرا من محتوا تولید می کنم و آن را به روز می کنم؟ با کمی فکر ، متوجه می شوید که در حال تولید محتوا برای تبلیغ محصولات در سایت خود هستید. یا برای تأمین نیازهای کاربر و گرفتن نتیجه بهتر از Google ، محتوا بنویسید.

بازاریابی محتوا بر روی تکنیک ها و اجرای آنها در محتوا تمرکز دارد. اصلاح یا ویرایش محتوا که به طور خاص برای بازاریابی محتوا انجام می شود. ممکن است نتیجه بهتری داشته باشد. به عنوان مثال ، شما برای معرفی یک محصول از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید. با استفاده از این روش محصول خود را به طور خلاصه ارائه می دهید و یا تخفیف محصولات مربوط به سایت خود را اعلام می کنید. که می تواند نتیجه بسیار خوبی برای شما داشته باشد.

هنگامی که برای محصولات خود محتوا ایجاد می کنید ، هدف اصلی شما تبدیل کاربران به مشتری است. این بدان معنی است که هدف شما از ارائه محصول و تولید محتوا برای آن در نهایت فروش آن محصول است. اما برای انجام این کار به بهترین شکل ممکن ، باید استراتژی تبدیل کاربر به مشتری را بیاموزید همچنین می توانید از روش بازاریابی ایمیل استفاده کنید.

به این ترتیب ، کاربران به طور خلاصه با محصول شما آشنا می شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن محصول ، باید روی پیوند محصول در سایت شما کلیک کنند. این تجربه کاربری بهتری را فراهم می کند و کاربران را به سمت سایت شما جذب می کند.

مخاطبان سایت خود را بشناسید

گام بعدی در استراتژی محتوا ، شناسایی کاربران و مخاطبان است. برای برقراری ارتباط بهتر با کاربران سایت خود ، باید آنها را بشناسید و فعالیت های آن را بررسی و تحلیل کنید. برای اطمینان از تجربه بهتر کاربران خود ، باید به دنبال محتوایی باشید که هدف اصلی کاربران باشد. محتوایی که باعث می شود از اینترنت استفاده کنند.

البته درک هدف اصلی کاربران کار دشواری نیست ، شما فقط با جستجوی ساده در Google می توانید اهداف اصلی کاربران را درک کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. اما بهترین ابزار برای مطالعه رفتار مصرف کننده ممکن است ابزار باشد تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل و Google Ads وی همچنین از ابزار پیشنهادی گوگل نام برد.

استفاده از Google Suggestion بسیار ساده و آسان است. برای استفاده از این ابزار ، فقط به Google.com بروید. سپس چند حرف از کلماتی را که می خواهید برای آنها محتوا ایجاد کنید ، در کادر جستجو تایپ کنید. همانطور که تایپ می کنید ، پیشنهادات Google را نیز مشاهده خواهید کرد که بیشترین بازدید از کلمات کلیدی هستند.

همچنین با وارد کردن کلمات کلیدی مورد نظر در Google ، می توانید پیشنهادهای گوگل را در پایین مشاهده کنید. می توانید از کلمات کلیدی Google برای تولید بهترین محتوا برای کاربران استفاده کنید و استراتژی تولید محتوای خود را جدی بگیرید.

استراتژی تولید محتوا (کلمات کلیدی هدفمند)

برای شروع یک استراتژی تولید محتوا ، ابتدا باید نیازهای کاربران را بشناسید. برای این منظور می توانید از ابزارهای فوق استفاده کنید. اما چرا به دنبال کلمات کلیدی هدفمند بگردیم؟ امروزه مصرف کنندگان برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های خود از اینترنت استفاده می کنند. هدف اصلی موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل ، تأمین نیازهای کاربران به بهترین شکل ممکن است.

وقتی نیازهای کارکنان را دانستید ، می توانید استراتژی محتوایی را برای آنها اتخاذ کنید. یک استراتژی قوی با برنامه ریزی دقیق و از قبل برنامه ریزی شده که باعث محبوبیت بیشتر سایت شما در بین کاربران و گوگل خواهد شد. این کار را می توانید با یک تیر دو نشان دهید. نیازهای کاربران خود را برآورده کرده و محبوبیت خود را در Google افزایش دهید ، که باعث افزایش بازدید و رتبه بندی سایت شما خواهد شد.

کلمات کلیدی مورد نظر کدامند؟

جالب است بدانید که روزانه بیش از 7 میلیارد جستجو در اینترنت انجام می شود. تصور کنید حداقل 5،000 از این کاربران ایرانی هستند ، شاید بیشتر. اگر می توانید موقعیت خود را در Google افزایش دهید ، می توانید به راحتی حداقل 5000 کاربر جدید به سایت خود اضافه کنید. اما ایجاد استراتژی محتوا و سئو به نحوه انجام آن بستگی دارد.

اما کسب رتبه بالا در گوگل کار آسانی نیست. برای افزایش رتبه سایت خود در گوگل ، باید اعتماد کاربران را به آن جلب کنید تا گوگل مطمئن شود که هدف اصلی شما دستیابی و رفع نیازهای کاربران است. شما برای تبدیل شدن به یک متخصص محتوا و سئو و تبدیل شدن به یک سئو متخصص بسیار ماهر به سال ها تجربه نیاز دارید اما می توانید یاد بگیرید اصول سئو و استراتژی تولید محتوا این بار کند خواهد شد.

اما به خاطر داشته باشید که هرچه بیشتر در مورد کاربران خود بیاموزید و آنها هرچه بیشتر رفتار آنها را در مقابل سایت شما تجزیه و تحلیل کنند ، موفقیت شما بیشتر خواهد بود. متأسفانه ، درصد زیادی از کسانی که محتوا تولید می کنند. مسئله استراتژی محتوا به راحتی نادیده گرفته و نادیده گرفته می شود. این بسیار اشتباه است زیرا شما مخاطبان و کاربران زیادی را از دست می دهید.

استراتژی تولید محتوا با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند

چگونه می توانم محتوا ایجاد کنم؟

در اولین قدم سعی کنید متفاوت باشید. سعی کنید از محتوای سایت های دیگر فاصله بگیرید و خودتان شروع به ایجاد محتوا کنید بدون اینکه به محتوای سایت های دیگر فکر کنید. شما می توانید بهترین محتوا را در هر زمینه ایجاد کنید ، اما ابتدا باید کلمه را بگویید. این کلمه بسیار سخت به شما ضربه می زند و شما را در هر کجا که باشید پایدار نگه داشته و به شما اجازه تصمیم گیری نمی دهد.

سعی کنید از تخیل خود برای تولید محتوا استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید از طریق یک کلمه ساده مانند سئو ، هر تعداد مقاله بخواهید انجام دهید. اما این به تخیل شما برمی گردد. چگونه می خواهید از این کلمه استفاده کنید؟ مقدمه ای جذاب برای گروه محتوا انتخاب کنید. قبل از نوشتن محتوا سعی کنید مقدمه جالبی برای مقاله خود بنویسید. مقدمه هر مقاله یکی از مهمترین عوامل در تعیین رتبه سایت شماست.

تأثیر ورود محتوا بر رتبه بندی سایت

وقتی از عملکرد ضعیفی در سایت خود استفاده می کنید ، کاربران آن را با یک نگاه ترک می کنند و دیگر بقیه را نمی خوانند. این مشکل از نظر گوگل پنهان نیست و به همین دلیل ممکن است سایت شما امتیاز منفی دریافت کند. زیرا وقتی تعداد دافعات کاربران شما افزایش یابد ، موقعیت وب سایت شما نیز کاهش می یابد.

بهتر است قبل از ایجاد محتوا ، به محتوای خود فکر کنید و برای ارائه بهترین مطالب وقت بگذارید. درست است ، این قابل عبور است ، اما فقط اگر شما یک تکنسین نیستید که می داند چه کاری انجام می دهد. زیرا شما گوگل را دنبال می کنید و علاوه بر رفع نیازهای کاربران ، تمام تلاش خود را برای از بین بردن رقبای خود می کنید.

در یک استراتژی تولید محتوا برای نتیجه بهتر رقابت کنید

این یک مسابقه سرگرم کننده است که در آن همه سعی می کنند از دیگران بهتر باشند. اما برای بهتر ، آنها از روش های غیرقانونی برای دور زدن Google استفاده نمی کنند. به این ترتیب ، مدیران سایت به قدرت ذهن و تصورات خود اعتماد می کنند. و آنها اطمینان دارند که این تلاش و پشتکار در نهایت به موفقیت بزرگی منجر خواهد شد. در دنیای تجارت الکترونیکی ، همه تلاش می کنند رقبای خود را شکست دهند و از آنها بهتر باشند.

اما کسی قادر است ارتباط بهتری با مصرف کنندگان برقرار کرده و نیازهای آنها را درک کند. به عنوان مثال ، وقتی وارد یک فروشگاه بزرگ می شوید ، از شما خواسته می شود که چه چیزی نیاز دارید. با فروشنده ارتباط برقرار کنید ، نیازهای خود را نشان دهید. اگر در این فروشگاه به دنبال چیزی بگردید ، یک مزیت مثبت برای فروشنده است. اما اگر نمی توانید نیاز خود را در این فروشگاه برآورده کنید.

فروشگاه مشتری خود را از دست می دهد. این دقیقاً مانند سایت و کاربران شما است. اگر بتوانید نیازهای کاربران را برآورده کنید ، کاربران همچنان شما را برای تأمین نیازهایشان انتخاب می کنند ، اما اگر نتوانید نیازهای کاربران خود را برآورده کنید ، آنها را از دست خواهید داد. و این باعث کاهش رتبه سایت و بازدید سایت شما به مرور زمان می شود.

چگونه می توانم محتوا ایجاد کنم؟  استراتژی تولید محتوا

مهمترین عوامل در استراتژی محتوا و افزایش رتبه سایت:

  • فهرست سایت
  • در محتوا از برچسب ها استفاده کنید
  • بازدید سایت
  • تعداد صفحات مشاهده شده
  • به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل ساختار داده سایت
  • تعیین هدف

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *