از چای شل استفاده مجدد کنید ، این امکان وجود دارد!

از-چای-شل-استفاده-مجدد-کنید-،-این-امکان-وجود-دارد!

استفاده مجدد از چای شل ، آیا تا به حال به آن فکر نکرده اید؟ ممکن است. برگهای چای بسیار خاص هستند و حتی پس از تزریق برای منافع بیشتر بدن ما ، باید کمی مورد توجه قرار گیرند. چگونه می توانیم از برگ چای استفاده مجدد کنیم؟ نکات چیست؟ چه چیزهایی را باید در مورد این شگفت انگیز به روش های مختلف گرم یا سرد به یاد بیاوریم؟ ما در پست روز وبلاگ خود همه چیز را برای شما توضیح می دهیم. یک راهنمای واقعی برای علاقه مندان و دوستداران چای ، که پس از چشیدن بهترین رایحه ها می توانند از فضایل مختلف چای بهره مند شوند. ما همه مواردی را که باید بدانید توضیح خواهیم داد و به شما خواهیم گفت! دوباره از چای خود استفاده می کنید؟ ما همه چیز را به شما می گوییم! در مورد استفاده مجدد از غذا کنجکاو هستید؟ این موضوع شما را راضی خواهد کرد!

استفاده مجدد از چای شل ، عطر و طعم نهایی


قبل از استفاده مجدد از چای ، باید اطلاعات اساسی را بخاطر بسپارید: برعکس ، همه طعم و مزه ها در هنگام تزریق آزاد نمی شوند. از طرف دیگر ، برخلاف قهوه که رایحه های نهایی در آن دم می کنند ، چای پس از دم و چشیدن ، چیزهای بیشتری به شما ارائه می دهد. در واقع ، برگ های چای جوانه هایی کامل و غالباً جوان هستند ، بنابراین تزریق به آنها اجازه نمی دهد در عرض چند دقیقه همه فضایل خود را پرورش دهند. مانند قهوه ، چای بیشتر از نوشیدنی است. چند نکته سرگرم کننده ما را کشف کنید که به شما امکان می دهد از چای سست استفاده مجدد کنید در حالی که از گیاهان ، صورت یا مبلمان خود بهره مند می شوید.

استفاده از چای را تقریباً برای همه چیز!

استفاده مجدد از چای شل می تواند برای تهیه گوشت مفید باشد. در واقع ، قرار دادن گوشت در چای ، گوشت را هنگام پختن در دمای معمول نرم می کند. در واقع ، تهیه گوشت بدون چاشنی یا ماریناد می تواند گوشت را به سختی ایجاد کند.

استفاده مجدد از چای برای بدن

استفاده مجدد از چای شل به کاهش خارش نیز کمک می کند . به عنوان مثال ، نیش پشه ، پوسته زیر کفش یا تماس با گزنه.

این همه ماجرا نیست! استفاده مجدد از فله همچنین می تواند به عنوان داروی شفابخشی استفاده شود! بسته به پوست شما ، با استفاده از قرار دادن کیسه یا قسمت عمده روی زخم ، استفاده مجدد از آن برای زخم های زودگذر بسیار ایده آل است.


درست مثل هر ماده غذایی ، از چای در کمپوست استفاده مجدد کنید! در واقع ، چای که نتوانسته است همه طعم ها و فضایل خود را ارائه دهد ، در گیاهان یا در کمپوست ایده آل خواهد بود.

برای کسانی که در مورد زیبایی و ضد پیری کنجکاو هستند ، ما باید این ترفند را بازی کنیم! ساده است: برای استفاده مجدد از چای ، فقط کافی است چند برگ چای را به مدت یک ربع ساعت روی چشم قرار دهید. در حالت ایده آل ، ما در مورد چای بابونه یا سبز روشن صحبت خواهیم کرد.

هنوز هم در مفهوم زیبایی و مراقبت از خود ، در مورد مراقبت از زگیل صحبت خواهیم کرد. قرار دادن روی زگیل به مدت حدود 30 دقیقه احتمالاً می تواند روی اندازه و مراقبت از زگیل تأثیر بگذارد ، که باعث می شود این امر کمتر آشکار شود.

سرانجام ، استفاده مجدد از چای شل نیز می تواند به عنوان دئودورانت انجام شود. شما فقط باید یک چای خوب و معطر مصرف کنید و برگها را در فضای کوچک در فضای باز بگذارید تا بتوانید از رایحه ای ایده آل لذت ببرید.

)
نکات بیشتر در مورد استفاده مجدد از برگ چای در وبلاگ ما دنبال خواهد شد! در اخبار تحریریه ما مشترک شوید تا چیزی را از دست ندهید!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *